Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Internationale marketing
Svend Hollensen Nederlandse bewerking: Hans Engbers Angelo Mulder Internationale marketing
2
Figuur 11.1 Kanaalbeslissingen
Internationale marketing
3
Internationale marketing
Figuur 11.2 Een hypothetisch distributiekanaal op de Japanse consumentenmarkt Internationale marketing
4
Figuur 11.3 Drie marktdekkingstrategieën
Internationale marketing
5
Figuur 11.4 Factoren die de kanaalbreedte beïnvloeden
Internationale marketing
6
Figuur 11.5 Verticale integratie
Internationale marketing
7
Figuur 11.6 Criteria voor het evalueren van buitenlandse distributeurs
Internationale marketing
8
Internationale marketing
Tabel 11.1 Een voorbeeld van de evaluatie van distributeurs aan de hand van selectiecriteria uit figuur 11.6 Internationale marketing
9
Internationale marketing
Figuur 11.7 Elementen die onderdeel moeten uitmaken van overeenkomsten met een buitenlandse tussenpersoon (distributeur) Internationale marketing
10
Figuur 11.8 Desintermediatie en herintermediatie
Internationale marketing
11
Internationale marketing
Figuur 11.9 De verschuiving van verkopers- naar kopersinitiatief in koper-/verkoperrelaties Internationale marketing
12
Figuur 11.10 Onderdelen van het internationale communicatieproces
Internationale marketing
13
Tabel 11.2 Typische communicatie-instrumenten (media)
Internationale marketing
14
Figuur 11.11 De belangrijkste internationale reclame beslissingen
Internationale marketing
15
Tabel 11.3 Doelgroepen voor pr
Internationale marketing
16
Tabel 11.4 Organisatiestructuur verkoopteams
Internationale marketing
17
Internationale marketing
Figuur Een combinatie van direct mail (databasemarketing) en persoonlijke verkoop Internationale marketing
18
Tabel 11.5 Voor- en nadelen van types verkoopteams
Internationale marketing
19
Internationale marketing
Figuur De rol van internetcommunicatie in het koopproces van klanten Internationale marketing
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.