Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLaurens Timmermans Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group
4
Samen: leveranciers en partners Lange – termijn relatie Duurzame groei Engagement nemen Geloof in duurzame handel Lange-termijn groei en innovatie Economie als stuwende kracht voor positieve ontwikkeling Ecology Social Economy
5
Wie koopt witloof?
7
criteria
12
degustatie Appstore; stetoscoop Bestelling: http://www.amazon.com/Oregon-75-099-Poulan-38-inch-42-inch/dp/B000A3DTHI http://www.youtube.com/watch?v=98BIu9dpwHU http://www.collectandgo.be
13
Online winkel Snel Vertrouwen Gekend verpakt Online: Zelf kiezen Beleving onderscheidend Winkel:
14
Eten Voeden Mainstream Standaard Makkelijk, convenience Voeden: Extra kwaliteit Onderscheidend genieten Eten:
18
BewaringRood snijvlakSnel groenSnel bruine plekkenKwaliteitVeel hard binneninBruin binneninSmaakBitterSeizoenWinterDonkerLokaalTeler/producentReceptenMet hesp en kaassausWitloofsaladeMet kip curry
19
Verbeteringen ifv consument Voeden: – Vitamines – koolhydraten – eiwitten – Mineralen – vetten Eten: – Smaak – meerwaarde Bewaring: – Roodverkleuring – Groenverkleuring – …
20
Verbeteringen ifv van productie – Tollerantie Alternaria Roest – Hoge productiviteit – Rendabel
21
Algemeen besluit Witloof dient “verjongd” te worden, meerwaarde te krijgen. Verpakking aanpassen aan noden van de jongere kopers: stuks ipv gewicht Meer info geven, recepten,voedingswaarde… Inspelen op seizoenen en lokale teelt Betere presentatie en strengere kwaliteitsbewaking vooral in de winkel
23
Bronvermelding:
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.