Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Kennismaking
2
Profiel Koninklijke Wegener
- Dé informatieleverancier in de regio De grootste uitgever van regionale printmedia met 7 regionale dagbladen en ruim 225 huis-aan-huis kranten in Nederland - Exploitant van internetproducten, zoals JobTrack.nl, AutoTrack.nl, ReisRadar.nl etc Leverancier van grafische producten en –diensten met 6 eigen druklocaties
3
De dagbladen van Wegener NieuwsMedia
De Twentsche Courant Tubantia De Gelderlander De Stentor PZC BN De Stem Eindhovens Dagblad Brabants Dagblad
4
Verspreidingsgebied
5
Oplagecijfers 2008 Bron: HOI: Het Oplage Instituut
6
Dé oriëntatiebronnen voor (nieuwe) baan
jaar Landelijke dagbladen 37% Regionale dagbladen 66% Gratis dagbladen 29% Huis-aan-huis bladen 39% Vacaturesites / cariëresites 72% bron: NOA 2006, oriëntatie onder studenten en werkende populatie jaar
7
Regionale dagbladen De kracht van het dagblad:
Regionale betrokkenheid Diepgeworteld in de samenleving Hoog bereik (1 x adverteren 2,5 mln personen van 13 jaar en ouder bereikt) Geografisch segmenteren met ons fijnmazig editiestelsel (80> edities) Dagbladreclame wordt positief ervaren 75% van de lezers bekijkt onze advertenties Betrouwbaar en geloofwaardig door onafhankelijke redacties
8
Wegener NieuwsMedia Brabant - Zeeland
9
Het bereik van het Brabants Dagblad
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000
10
Lezersprofiel Brabants Dagblad
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006
11
Het bereik van BN De Stem / PZC
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000
12
Lezersprofiel BN De Stem
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006
13
Lezersprofiel PZC Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007
Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006
14
Het bereik van het Eindhovens Dagblad
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000
15
Lezersprofiel Eindhovens Dagblad
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006
16
Adverteren op personeelspagina's
Vertrouwd medium voor het werven van personeel 13 vakken specifiek voor personeelsadvertenties (C-vakken) Op vrijdag en zaterdag op de Personeelsclusterpagina Maandag t/m Donderdag: W-vak (advertentie op redactiepagina) Directe koppeling met de grootste vacaturesite voor mbo’ers en hbo’ers: Jobtrack.nl Diverse pakketmogelijkheden
17
Specials - arbeidsmarktbijlage
Met branche-specifieke invulling De uitgelezen kans om uw doelgroep gericht te benaderen In een voor u aantrekkelijk Umfeld Wegenerbrede specials: dezelfde special bij alle titels Afzonderlijke titels geven hun eigen specials en hun speciale pagina's uit
18
Concept Arbeidsmarktbijlage
18
19
uw doelstellingen te realiseren!
biedt u het bereik om uw doelstellingen te realiseren!
20
Actie-aanbod: Ter kennismaking met de kracht van de regionale dagbladen van Wegener NieuwsMedia. Gratis steunkleur in uw personeelsadvertentie Of toeslag quadri van 25% op uw personeelsadvertentie in plaats van de normale toeslag van 50% Actiemaanden: mei en juni Niet in combinatie met andere acties (bv. specials) Alleen geldig indien laatste 12 maanden niet geplaatst Alleen geldig voor adverteerders uit België
21
Grenslandmedia - Regieweb
Contact: Grenslandmedia - Regieweb Tel
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.