Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJulia Beckers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Vliegen op LFAV
3
LFAV - Praktisch In piste gaan
4
naar Piste 29 LFAV Aanhangers
5
LFAV naar Piste 11 Aanhangers
6
LFAV naar Piste 07 Aanhangers
7
LFAV naar Piste 25 Aanhangers
8
LFAV - Praktisch In piste gaan De landingscircuits
9
LFAV - LandingscircuitsPiste 29 - Vent – arrière : - BUITEN omtrek AD - HOOG genoeg beginnen! (minstens 225m AGL / 280m AMSL) - Etappe de base: - VOORBIJ terrein AEM Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies
10
LFAV - LandingscircuitsPiste 11 - Vent – arrière : - BUITEN omtrek AD - HOOG genoeg beginnen! (minstens 225m AGL / 280m AMSL) Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies
11
LFAV - LandingscircuitsPiste 25 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies
12
LFAV - Landingscircuits Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Piste 07
13
LFAV - Praktisch In piste gaan De landingscircuits De hoogtebeperking
14
LFAV Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Bovengrens : TMA 8 LILLE FL 45 ( ≠ 4500 ft !!) excl. Rëele Alt hangt dus af van QNH !
15
Pas op ! Altimetersetting QNH ! ( LFAV = 55m / 177ft ) Praktisch : - Stel de Altimeter vóór de start (LFAV) in op 55m. - Informeer U over de actuele (Regional) QNH - Vlieg LAGER dan de hoogte die met de actuele QNH overeenkomt! - Als de actuele QNH niet in de tabel voorkomt, gebruik dan de eerste LAGERE WAARDE! - Luchtvaartradars zien óók zwevers! Ook hoogtemetingen zijn mogelijk! - Franse ATC voeren EFFECTIEF controles uit met luchtvaartuigen van de overheid! Conversietabel FL45 > > AMSL (in m.)
16
LFAV - Praktisch In piste gaan De landingscircuits De hoogtebeperking De Radiocommunicatie
17
RADIOCOMMUNICATIE LFAV : 122,600 -A-AFIS : enkel Ma-Vr 08-12 en 14-18 Loc ( Fr - En ) -B-Buiten deze uren : Auto-Information (ALTIJD in Fr !) -A-Auto-Info betekent : U meldt zich SPONTAAN op alle cruciale punten in het lokale verkeersgebied : Registratie, Positie, (Hoogte), Intenties -B-Blijf op 122,600 tot u ver genoeg uit het lokale verkeersgebied verwijderd bent -V-Vervuil 122,600 NIET voor privé-gesprekken zoals termiekinfo; gebruik hiervoor de voorziene Air-to-Air Frequenties.
18
RADIOCOMMUNICATIE STATUS CAMBRAI Epinoy : 118,525 of vragen via Lille App 126.475 LILLE APP : 126,475
19
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Valenciennes – planeur OO-ZNX – provenant du ouest – altitude 600 m – pour integration en circuit piste 29 en herbe
20
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies
21
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Planeur OO-ZNX – vent-arrière main droite pour piste 29 en herbe
22
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Prouvy Rouvignies Planeur O-NX – vent-arrière travers mi-piste 29 en herbe Trith-St. Léger
23
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Planeur O-NX – étappe de base piste 29 en herbe
24
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Planeur O-NX – dernier virage piste 29 en herbe
25
LFAV – Auto-informationVoorbeeld Piste 29 Port Arthur Trith-St. Léger Port Arthur Trith-St. Léger Prouvy Rouvignies Planeur O-NX – finale piste 29 en herbe
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.