De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Holland Almere 19-20 april 2014 U12-U13-U15A-U15B Informatiemoment 18.12.2013.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Holland Almere 19-20 april 2014 U12-U13-U15A-U15B Informatiemoment 18.12.2013."— Transcript van de presentatie:

1 Holland Cup @ Almere 19-20 april 2014 U12-U13-U15A-U15B Informatiemoment 18.12.2013

2 Praktisch Waarom het zo ver zoeken? Uitdaging FIFA accredited toernooi/Euro-sportring 35 jaar Heen: vrijdag 18/4 – terug: zondag 20/4 60 spelers & 45 niet-spelers Per bus: heen – terug – plaatselijke ritten Slapen @ IBIS Budget Hotel nabij Schiphol Uitgaven  Inkomsten Voorschot €50 pp. betalen

3 Uitgaven Inschrijvingskosten tornooi = €150 per ploeg = €600 = €5.7pp. = 2.5% Overnachtingen – 2 de goedkoopste keuze uit aanbod organisator = kamer met ontbijt 3persoonskamer = €11970 = €114 pp = 55% Transport 2 bussen = €3675 = €35 pp. = 17% 2 x diner = 2 x 15 € = €3150 = €30 pp. = 15% 2 x broodjeslunch = €1575 = €15 pp. = 7% Boottocht @ Amsterdam = €630 = €6 pp. = 3% Totaal is dat maximum kostprijs €21.600 = €205 pp. Dat is veel geld.

4 Uitgaven

5 MAAR het vervoer is volledig gedekt; geen verborgen kosten voor chauffeurs-ouders (met auto) WANT met grote groep privéwagens naar Amsterdam is gekkenwerk (parking, files, timing) Iedereen geniet van volpension van 18/04 ‘s avonds tem 20/04 ‘s middags Besparingsmogelijkheden: – Dinerprijzen moeten omlaag kunnen. – Boottocht is een extra…die kan eventueel wegvallen. – Broodjeslunch. Mits wat creativiteit moeten ook die uitgaven omlaag kunnen. – Ook bustransport moet goedkoper kunnen. Streefdoel qua kostprijs: = €100 pp.

6 Uitgaven-inkomsten Indien we dit streefdoel:kostprijs 100€ pp. willen bereiken dan moeten we onze uitgaven met meer dan de helft kunnen verminderen. 105 deelnemers x 100€ = 10.500€ Kostenprognose 21.600€ -10.500€ => uitgavenprognose 11.100€ Alles wat we extra realiseren besparingen/extra inkomsten komt in deelname-prijs-vermindering.

7 Inkomsten Bijdrage club KVC Kessel-Lo: €600 inschrijvingsgeld Fundraising: – Soepverkoop: hele winterseizoen – ouders maken/verkopen soep – Wafel- en truffelverkoop: vanaf 16/12 tot eind januari – bleek in het verleden groot succes met hoge winstmarge – Spaghettiavond: ook een topper – 1 avond door U12 en U13 samen – 1 avond door U15 – februari-maart- april 2014

8 Inkomsten Soepverkoop: Opbrengst (tot heden) gemiddeld per weekend = 134€ 18 we x 134 = 2412€ Wafelverkoop: we verkochten vorig jaar met U13 448 dozen wafels en truffels. Nettoprijs was gemidd. 2.33€ per doos verkoopprijs 5€ => winstmarge was 1260€ => Met 4 ploegen rekenen we op 1260€ x 3 = 3780€

9 Inkomsten Spaghettiverkoop. Met U13 verkochten we vorig jaar 140 porties. Gemidd. prijs was 10€ en 8€ en 5€ voor Dame Blanche Totale winstmarge was netto 1600€ Met 4 ploegen rekenen we op 3 x 1600€ = 4800€ Totaal= 600+2412+3780+4800 =11592€

10 Inkomsten We krijgen medewerking van de club om de zaal en keuken te gebruiken en we krijgen ook wat procent op de dranken van die avonden. We blijven uit het vaarwater van de clubevents zoals steakavond, Quizavond, enz.… Conclusie: hoe meer inzet in fundraising hoe lager de bijdrage voor deelnemers Nog te hoge bijdrage? Maak afspraak met ons

11 Contactgegevens Rekeningnummer: BE45 7340 3518 0289 Marc De Marreé 0477 955 982 Pieter D’Haese 0495 415217 Werner Beyens 0484 599883 Jeroen Rombaut 0486 972493 Dirk Staf 0486417119 Kristof Van Belleghem 0494836491


Download ppt "Holland Almere 19-20 april 2014 U12-U13-U15A-U15B Informatiemoment 18.12.2013."

Verwante presentaties


Ads door Google