Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGeert Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Jan van Goch
2
Waarom loyalty?
3
Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk doch niet het belangrijkste • Sparen en zelf beslissen wat ermee te doen • Vrijheid, blijheid • Geen verplichting, ook anoniem deelnemen
4
Enkele cijfers… • 2012 Q4: 60% heeft een smartphone • 2013 Q1: 61% heeft een smartphone • 2013 Q2: 64% heeft een smartphone • 2013 Q3: 72% heeft een smartphone • 2013 Q4: 75% heeft een smartphone • 2014 Q1: 76% heeft een smartphone
5
Marktaandelen
7
Bereik… • 9.000.000 Facebook gebruikers in NL • Laatste Q 10.000.000 bezoeken • Gemiddeld 280 minuten per maand op Facebook • Fans x engagement = bereik …% • Iemand post gemiddeld 39 berichten per maand Iemand heeft gemiddeld • Een gemiddelde post leeft ongeveer 3 uur • Gemiddeld is 15% likes, 7% comments, 3% shares • Foto’s leveren meeste engagement op met 77%, video 21%, tekst 2% • Vragen om likes of shares levert 2x zoveel meer interactie op • Gemiddelde reactietijd in Nederland is 24,3 uur • Reactietijd heeft geen invloed op de interactie
8
Bereik van 1 post… • Fans x engagement = bereik • Iemand heeft gemiddeld 400 Friends • Stel van 10 PoolCard bezoekers, post er 1 op Facebook • Resultaat: 400 potentiele fans • Gemiddeld is 15% likes, 7% comments, 3% shares • Direct resultaat: 60 likes • Direct resultaat : 28 comments • Direct resultaat : 12 shares • Max potentiele fans: 100 x 400 = 40.000 • Af vrienden van vrienden = - 25% • Bereik van 1 post: 30.000 contacts
9
PoolCard
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.