De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Headlines Benchmark Automotive December 2004. sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > 50.000 nw auto’s)  N = 1.800 (uit MetrixLab’s.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Headlines Benchmark Automotive December 2004. sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > 50.000 nw auto’s)  N = 1.800 (uit MetrixLab’s."— Transcript van de presentatie:

1 Headlines Benchmark Automotive December 2004

2 sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > 50.000 nw auto’s)  N = 1.800 (uit MetrixLab’s OpinionBar panel, NL)  December 2004  XSment (software) •1 opdracht (Stel u bent geinteresseerd in een [model]. “Stel een u wilt een nieuwe [Citroen C3 Puriel] bestellen en wilt eerst de mogelijkheden, prijzen en details bekijken op het gebied van kleur, kleding, accessoires, et cetera. Pas de [Citroen C3 Puriel] aan naar uw eigen wensen en behoeften.” •Ruim 50 vragen

3 sheet 3 Methode, Website Xsment ® 1. Uitnodigings E-mail 3. Persoonlijke pagina met overzicht van onderzoeken 6. Deelnamevergoeding die naar keuze is uit te betalen 5. Respondent neemt deel aan het onderzoek. OpinionBar stelt vragen geeft opdrachten en stuurt Browser aan 5. Respondent neemt deel aan het onderzoek. OpinionBar stelt vragen geeft opdrachten en stuurt Browser aan 4. Respondent opent onderzoek (OpinionBar)

4 sheet 4 Overall Oordeel Wat is uw algemeen oordeel over deze website?

5 sheet 5 Factoren Factor- en Betrouwbaarheids analyses:  (2 items verwijderd, 54 over) Analyse 1: 5 Factoren: 1.Usability Website 2.Werking Configurator 3.Vormgeving 4.Leesbaarheid 5.Laadsnelheid

6 sheet 6 Factoren Analyse 2: 4 Factoren 1.Usability Website 2.Werking Configurator 3.Vormgeving 4.Laadsnelheid

7 sheet 7 Factoren Belang factoren:  Overall Oordeel = 0,564 * Usability Website + 0,297 * Werking Configurator + 0,388 * Vormgeving + 0,117 * Laadsnelheid  Verklaarde variantie: 57%  Belang: •Usability website (24%) •Werking Configurator (12%) •Vormgeving (16%) •Laadsnelheid (5%)

8 sheet 8 Factor 1: Usability website (32%)

9 sheet 9 Factor 2: Werking Car Configurator (17%)

10 sheet 10 Factor 3: Vormgeving (16%)

11 sheet 11 Factor 4: Laadsnelheid (7%)

12 sheet 12 Overzicht factoren Above average Below average Best 3 in class Worst 3 in class


Download ppt "Headlines Benchmark Automotive December 2004. sheet 2 Overall Oordeel Benchmark Automotive:  24 websites (+/- > 50.000 nw auto’s)  N = 1.800 (uit MetrixLab’s."

Verwante presentaties


Ads door Google