Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdTania Claessens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne
2
Inhoudsopgave • Opdracht • Doelgroep • Creative concept • Campage map • Visuals
3
Opdracht • Een campagne ontwikkelen waarbij we de relatie met de bestaande klanten willen verbeteren. • De campagne moet interactieve media bevatten • Tenminste één nieuw communicatie kanaal • Tenminste één traditioneel communicatie kanaal
4
Doelgroep • Mensen die van eten en gezelligheid houden • Boven de 25 jaar • Geïnteresseerd in cultuur en architectuur • Midden en boven modaal inkomen
5
Creative concept Bertolli gebruikers hebben een passie voor koken. Ook houden ze van gezelligheid en eten met vrienden en familie.
6
Campagne map • Promotie:- Reclamefolders supermarkten - Abri’s - Narrowcasting • Gevolg:1. Bertolli producten kopen 2. Per product krijg je een aantal punten 3. Op de website kan je die punten (+ bijbetaling) inwisselen voor producten • Doel:Gezelligheid, passie, familie bij elkaar brengen.
7
Visuals Promotie via reclamefolders
8
Visuals Promotie via abri’s
9
Visuals Promotie via narrowcasting
10
Visuals Promotie via narrowcasting
11
Visuals Promotie via narrowcasting
12
Visuals Promotie via narrowcasting
13
Visuals Spaar punten Website
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.