Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.

Similar presentations


Presentation on theme: "Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne."— Presentation transcript:

1 Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne

2 Inhoudsopgave • Opdracht • Doelgroep • Creative concept • Campage map • Visuals

3 Opdracht • Een campagne ontwikkelen waarbij we de relatie met de bestaande klanten willen verbeteren. • De campagne moet interactieve media bevatten • Tenminste één nieuw communicatie kanaal • Tenminste één traditioneel communicatie kanaal

4 Doelgroep • Mensen die van eten en gezelligheid houden • Boven de 25 jaar • Geïnteresseerd in cultuur en architectuur • Midden en boven modaal inkomen

5 Creative concept Bertolli gebruikers hebben een passie voor koken. Ook houden ze van gezelligheid en eten met vrienden en familie.

6 Campagne map • Promotie:- Reclamefolders supermarkten - Abri’s - Narrowcasting • Gevolg:1. Bertolli producten kopen 2. Per product krijg je een aantal punten 3. Op de website kan je die punten (+ bijbetaling) inwisselen voor producten • Doel:Gezelligheid, passie, familie bij elkaar brengen.

7 Visuals Promotie via reclamefolders

8 Visuals Promotie via abri’s

9 Visuals Promotie via narrowcasting

10 Visuals Promotie via narrowcasting

11 Visuals Promotie via narrowcasting

12 Visuals Promotie via narrowcasting

13 Visuals Spaar punten Website


Download ppt "Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne."
Ads by Google