Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMathilda Vos Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
Welkom bij de presentatie van Evaluatie Fans Sport 8 april 2009 Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak
2
Inleiding Onderzoeksvragen Doelgroep Methodes PGI
Resultaten & Moodboard Discussie Afsluiting/vragen?
3
In welke mate sluit de winkel aan
Onderzoeksvragen In welke mate sluit de winkel aan met de doelgroep? De doelgroep: Wat zijn de behoeftes? De winkel: In welke mate sluiten deze behoeftes aan?
4
Doelgroep Jongeren die sportschoenen of sneakers dragen.
5
Methodes Deskresearch Interview Doelgroep binnen en buiten de winkel
Winkelpersoneel Observatie doelgroep PGI-analyse winkel en voorzieningen
6
PGI + Verlichting + Comfortabele meubels - Looplijnen
7
PGI Zichtbaarheid: - Trekpleister zit ernaast met ook blauwe kleuren - Moeilijk naar binnen kijken + Deuren staan wijd open
8
Resultaten - Moodboard
Huidige situatie Stapsgewijs opgesteld (wit/gele lijn)
9
Resultaten - Observed Invloed: Kleine winkel Kassa centraal
+ Snel geholpen - Minder privacy
10
Resultaten - Findability
+ Groot assortiment - Onderscheid van soorten (bv. dames/heren) - Aanbieding wordt amper opgemerkt.
11
Resultaten - Support + Klantvriendelijk + Adviseren goed + Behulpzaam
12
Resultaten - Exclusive
+ Exclusieve modellen + 80% één merk (Nike)
13
Resultaten - Music Sfeer: + Televisie aan op een muziekzender
14
Resultaten - Choices De keuzes van klanten hebben invloed op: + Sfeer + Support + Exclusiviteit assortiment
15
Resultaten – Attention & Status
Na het kopen van sportschoenen lijd dit tot: Aandacht afhankelijk van de exclusiviteit Bepaald soort status
16
Resultaten – Hapiness & Style
Het kopen en dragen van nieuwe sportschoenen: + Geeft plezier! + Aandacht + Eigen stijl
17
Resultaten – Confidence
Iemand die zich goed voelt: + Straalt zelfvertrouwen uit!
18
Discussie Duidelijke onderscheid (maten, dames/heren etc.)
19
Discussie Andere etalage opstelling, deze is niet voldoende zichtbaar.
20
Discussie Kassa naar overkant plaatsen, hiermee wordt er meer ruimte gecreëerd voor betere looplijnen.
21
Afsluiting/vragen? Bedankt voor uw aandacht! Zijn er nog vragen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.