Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRoeland Koning Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den Brink @lydiaseabird 4 september 2013 #smc036
4
TO DO’S
5
Monitor Foto: Communitymanager Roundtable
7
Maar wat als het misgaat..
8
TOOLS www.topsy.com
9
www.socialmention.com
10
Foto: www.flythroughourwindow.comwww.flythroughourwindow.com Fish when the fish bite
11
FACEBOOK INSIGHTS
12
www.socialmediaa cademie.nl/
13
3.Activeer Communityleden participeren omdat ze impact willen hebben op hun omgeving (ook online), ze willen dat mensen leuke dingen over hen zeggen en gewaardeerd worden, ze willen vrienden maken of iets bereiken. Richard Millington, Feverbee
14
Foto: http://www.slideshare.net/jwalphenaar
16
Foto: www.smashingmagazine.comwww.smashingmagazine.com Plan & check
17
Blijf bij
18
Communiceer
19
TO DO’S -Monitor je merk -Monitor het (branche)nieuws -Be where the fish are, and fish when the fish bite -Plan, check, dubbelcheck -Volg de ontwikkelingen op social media -Communiceer!
20
DO NOT: -Verdrink niet in alle informatie. -Laat je niet verleiden tot discussies online. Blijf kalm, reageer rustig en vriendelijk. -Laat trolls niet de discussies overnemen. Houdt iemand zich niet aan de huisregels en blijft diegene ze overtreden na waarschuwingen? Blokkeer of ban diegene dan. -Vergeet niet..
22
Boze klant Bedrijf reageert met een ;)
23
Have fun & enjoy!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.