Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJeroen Segers Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Folder
10
Giftcard
15
Personalisatie van de giftcard
17
Levering via Kiala
18
Kiala heeft in Nederland meer dan 430 en in België/Luxemburg meer dan 525 Kialapunten die zich altijd in een straal van maximaal 5 kilometer van uw klant bevinden. Uiteraard kiest de klant zelf het Kialapunt dat voor hem/haar het best toegankelijk is. Het pakketje wordt binnen de 7 werkdagen in het Kialapunt naar keuze geleverd. Van het ogenblik dat het pakketje aanwezig is, krijgt de ontvanger een e-mail met het bericht dat zijn pakket kan afgehaald worden. Bij de afhaling van het pakket wordt de identiteit van de klant door het Kialapunt gecontroleerd en tekent de eindklant voor ontvangst. Wie kan het pakket afhalen? • De persoon die de goederen besteld heeft: Het Kialapunt zal altijd een officieel identiteitsbewijs met foto vragen (identiteitskaart, rijbewijs of paspoort) • Een andere persoon aan wie gevraagd werd de goederen af te halen in naam van uw klant; deze persoon moet de naam vermelden van de persoon die de bestelling heeft geplaatst. Het Kialapunt noteert op de Kiala-terminal de naam in hoofdletters en het type en nummer van het identiteitsbewijs van de derde persoon.
19
Het werken met Kialapunten heeft verschillende voordelen: De klant gaat het pakketje ophalen wanneer het hem/haar het beste past. De CO 2 uistoot wordt met 60% verminderd t.o.v. een thuislevering. De kialapunten moeten aan enkele voorwaarden voldoen: makkelijk te bereiken, ruime openingsuren, makkelijk parkeren, vriendelijke bediening, enz. De klant heeft 12 kalenderdagen de tijd om het pakketje af te halen.
20
De website: www.joyfulgiftcard.com
24
Personalisatie van de website: Eerste pagina
27
Hier vul je uw gegevens in.
28
Hier kies je uw Kialapunt.
29
Personalisatie van de website: laatste pagina
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.