De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop."— Transcript van de presentatie:

1 Landing Websites The fly-catcher on the web

2 Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop van Informatie, Producten en Services

3 Om iets te verkopen moet men eerst gevonden worden Je website Het WebZoekmachines Portals Verzamelsites

4 Landing Websites xxxStad.nl xxxStreek.nl xxxProvincie.nl •Geografisch gerelateerde domeinnamen •Stad, Streek, Provincie domeinnamen xxxInformatie.nl xxxProduct.nl xxxService.nl •Verkoop gerelateerde domeinnamen •Informatie, Product, Service domeinnamen xxxBranche.nl xxxKeurmerk.nl xxxCombinaties.nl •Eigenschap gerelateerde domeinnamen •Branche, Keurmerk, Combinatie domeinnamen Extra websites met zelfde “feel and look”,met…..

5 Virtuele verbonden HomeProductenServices Wie zijn wij Links ProductenService Landing Websites Originele Website iFRAME techniek Met de iFRAME techniek worden originele webpagina’s getoond op de Landing Website pagina’s. Het invullen van formulieren, bestellingen, etc. wordt hierdoor centraal in de originele website gedaan.

6 Kosten  Eerste jaar betaald u niets.  Tweede jaar bepaalt u welke landingwebsites u wilt behouden. Hiervoor betaald u € 250 ex.btw per website.  De jaren erna kunt u per jaar beslissen of u de landingwebsites wil behouden. Dan betaalt u nog € 150 ex.btw per website per jaar (eventueel inflatie correctie).  Kosten voor domeinnamen en hostingpakketten zijn voor rekening van Xebun.com

7 Voorwaarden  Xebun.com blijft eigenaar van de domeinen  Xebun.com mag copyright van originele website gebruiken tijdens de duur van het contract

8 Voordelen  Geen aanpassingen aan originele website nodig  Spreiding, vergroten van kansen  Sneller en meer bezoekers  kopers  klanten  Goedkoper dan Google Adwords  Meer websites, naamsbekendheid bij Portals/Verzamelwebsites (Startpagina)

9 Nadelen  Mogelijk dat Google dit in de toekomst niet toestaat, betekent einde contract.  Kost geld  Verder…….. Tot nu toe niets

10 Samengevat  Meer bezoekers en naamsbekendheid op het internet  Alleen betalen voor behaald resultaat.  Geen aanpassingen van je huidige website


Download ppt "Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop."

Verwante presentaties


Ads door Google