Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDina Jacobs Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
GfG ® Ook uw gemoedsrust verdient vakantie! Voyages réservés, voyages assurés !
2
• Onze sector is volop in beweging: – Nieuwe producten – Nieuwe diensten – Nieuwe media • Innovatie zorgt voor dynamiek, …
3
• …, maar zorgt ook voor verwarring. – Consument ziet het verschil niet (meer) – Malafide aanbieders – Wijzigingen in wetgeving – …
4
• Consument én reisprofessional hebben meer dan ooit nood: – Aan een houvast – Aan een landmark
5
• Consument én reisprofessional hebben meer dan ooit nood: – Aan een houvast – Aan een landmark
6
• GfG ® wil die rol ten volle uitvoeren – Op een proactieve manier • Het resultaat: meebouwen aan een gezonde en dynamische sector
7
• Hoe? – Bekendheid creëren – Het bieden van relevante info voor: • Reiziger • Reisprofessional
8
• Middelen? – Het label GfG ® – Website – Promotiemateriaal • P.R. • Vorming
9
Het GfG ® -label
10
Het label als uiting van waarborg
11
Nieuwe website
16
U boekt uw reis Rechtstreeks bij: - vliegtuigmaatschappij - hotel - excursiemaatschappij Eén dienst Dienstverlener is geen lid van GfG ® U bent uw geld kwijt Dienstverlener is onderdeel Touroperator lid van GfG ® GfG ® betaalt alles terug Bij een niet-verzekerde touroperator/ reisbureau/ reisorganisatie/ reisbemiddelaar U bent uw geld kwijt of u zit vast op uw bestemming Een reisbureau in België/Luxemburg lid van GfG ® Uw reisbureau handelt als reisorganisator/ Touroperator Faillissement voor de reis GfG ® betaalt het bedrag terug of het GfG ® verzorgt de reis Faillissement tijdens de reis GfG ® zorgt dat de reis verder gaat of dat u terug komt Uw reisbureau handelt als reisbemiddelaar/ reisagent Verkoopt één dienst Reiziger heeft geen uitvoerbare titel GfG ® betaalt de som terug Reiziger heeft uitvoerbare titel U kunt op reis Verkoopt pakket Touroperator heeft bevestigd Touroperator verzorgt de reis Touroperator heeft niet bevestigd GfG ® betaalt uw som terug
17
• Belangrijk onderdeel van de website: de voltallige GfG ® -familie – Alle kerninfo over elk aangesloten lid – Gemakkelijk te vinden voor de consument – Eenvoudig en altijd up-to-date te houden door u
21
• Promotiemateriaal – Sticker voor uw zaak – Wobbler – Template voor uw brochures/folders/website • Waarborglabel voor uw briefpapier/bestelbons/facturen
22
Sticker voor uw zaak
23
Wobbler
24
Template voor brochures/folders/website
25
Waarborglabel voor briefpapier/bestelbons/facturen
26
• Een PR-aanpak – Actieve contacten met de pers – Nieuwe invalshoeken voor de pers
27
• Vorming – G-training : een opleiding van 2u – Inhoud: • Het belang van GfG® • Verkoopsargumenten naar klanten • Tips bij verkoop • Specifieke schadegevallen: hoe reageren, hoe antwoorden? – In overleg met Cevora
28
• Vorming – Voor wie? • Balie medewerkers – Elke deelnemer ontvangt een attest – Wanneer? • Di 4/12: 10u – 12u (NL) • Max. 10p. • Nieuwe data in functie van inschrijvingen – Inschrijven? • Mail of bel Katia Dussart: kd@gfg.be of 02 240 68 00
29
• Een belangrijk luik voor elke reisprofessional: Alle argumenten om te kiezen voor GfG ®
30
• GfG ® biedt talrijke argumenten en garanties • Voor uw klanten: – Gemoedsrust – Garantie op zekerheid – Snelle en efficiënte interventies in geval van faillissement – Preventieve bescherming
31
• GfG ® biedt talrijke argumenten en garanties • Voor u als reisprofessional: – Betrouwbaarheid – Neutraliteit – Preventie – Voordelig – Professionaliteit – Uitvoering – Samen sterk
32
• GfG ® geeft u graag goede raad, extra informatie en tips. Mark Eric Katia Erwin Michèle Wilfried Brigitte
33
Voor elke reis: Bind het GfG ® label om
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.