De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het ‘nieuwe werken’ met

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het ‘nieuwe werken’ met"— Transcript van de presentatie:

1 Het ‘nieuwe werken’ met
HIP ‘Hosted IP Telefonie uit de cloud’ Plaats hier de titel en de naam van uw klant etc. Uw product naam voor Hosted Telefonie wanneer dit geen HIP is. bnggbgbbgbg

2 Wie is: Voorstellen met wie u zaken doet, uw diensten afneemt, wie u bent etc. (Partner) neemt verbindingen en diensten af van onze partner RoutIT Eventueel een korte intro RoutIT als wholesale partner. RoutIT is dienstverlener via de Partner voor in het MKB segment Per september zakelijke hosted voice seats. (Partner) levert via RoutIT continue innovatieve producten specifiek ontwikkeld voor het MKB, organisaties en stichtingen. bnggbgbbgbg

3 De Infrastructuur en cloud diensten
IP-VPN servers Blades Colocatie SIP/PSTN mPix Webhosting, . Antispam IP Telefonie Internet Backup mSSL Office VPN Storage Alle diensten die u in uw organisatie nodig heeft kunnen wij (Partner) aanbieden U kunt verbindingen van meerdere aanbieders toepassen op verschillende locaties. RoutIT maakt hier dan één netwerk van onafhankelijk van de aanbieder. Hiermee is ook redundantie te realiseren die volautomatisch in de CORE van RoutIT worden geregeld op het moment van een calamiteit. Hiermee heeft u de mogelijkheid die verbinding te kiezen die het best bij uw organisatie past qua snelheid en prijs. Daarnaast leveren wij diverse andere clouddiensten zoals pinnen, backup, virtuele machines en software diensten. Voor deze diensten wordt uitsluitend apparatuur ingezet van marktleiders in hun domein. RoutIT levert geen producten op basis van open-source maar uitsluitend producten waarmee wij u kwalitatieve diensten kunnen bieden de basis voor continuïteit. RoutIT levert diensten zonder zorgen en de support gaat via de vertrouwde lokale partner. bnggbgbbgbg

4 De globale markt: ‘bel’ technieken veranderen
Cloud Computing Cloud Diensten De MARKT gaat naar VOIP Telefonie verandert snel, daar waar 100 jaar geleden men zelf de stroom moest opwekken om in contact met de centrale te komen, naar de telefoonautomaat aan de muur in de jaren 70. Is er NU een wereldwijd ALL-IP netwerk waarbij alle communicatie via IP getransporteerd wordt en waar voice een software applicatie is geworden. Het voordeel van IP is dat voor elk toestel op elk moment overal ter wereld gecommuniceerd kan worden met het bekende ene zakelijke nummer van kantoor. Hosted Telefonie is een nieuwe technologie die de markt gaat veranderen - zoals Apple dat heeft gedaan met de iPhone en iPad. bnggbgbbgbg

5 De voordelen voor u met Hosted IP Telefonie
Altijd bereikbaar onder één vertrouwd zakelijk nummer Op vast en mobiel - tablet, smartphone, softphone Flexibel up- en down scalen Meerdere kantoren, - locaties, thuiswerkers Voorspelbare kosten anywhere BELANGRIJKE VOORDELEN van Hosted IP Telefonie DEMONSTREER ANYWHERE = één nummer – scan uw eigen kaartje en plaats dit op deze powerpoint pagina. U wilt bereikbaar zijn op één nummer, Als u mobiel in gesprek bent wilt u dat uw collega’s uw 2e gesprek kunnen aannemen of dat het gesprek automatisch naar een ‘groeps’voic box wordt geleid. Uiteraard wilt u onderling verkortnummer kunnen bellen En u wilt bereikbaar zijn op uw ene zakelijke nummer bij kabelbreuk of stroom uitval. Met HIP Hosted IP telefonie kan dit allemaal. DEMONSTRATIE voorbeeld – Geef uw klant uw visite kaartje en laat uw klant u bellen op uw anywhere nummer Neem met de mobiele telefoon het gesprek aan Spreek even met de klant en verplaats het gesprek met *11 naar uw vaste telefoon of softphone.(*11 (enter) toets u in op het toestel waarnaar u het gesprek wilt verplaatsen. Laat u vervolgens bellen door een collega met een video-telefoon. Neem weer aan op mobiel. Verplaats nu het gesprek naar een ander toestel b.v. een video toestel. Het gesprek op de mobiel stopt ( u bespaart mobiele communicatie kosten) En het gesprek wordt verrijkt met video. Verbreek daarna de verbinding. DEMONSTREER altijd bereikbaarheid - Trek de ethernet stekker uit het videotoestel. Laat uw klant u weer bellen op uw anywhere nummer. De GSM gaat over en u neemt het gesprek aan. Communicatie gaat door ook als uw Internet down is of als het Toestel niet functioneert. VOORDELEN KOSTEN U wilt alleen betalen voor wat u daadwerkelijk gebruikt, en niet investeren in te grote of juist te kleine telefooncentrales. U wilt voorspelbare kosten per gebruiken en uw geld investeren in uw business niet in uw telefooncentrale. Maar u wilt ook de mogelijkheid om op elk moment te kunnen schalen wanneer de business bloeit of wanneer het iets minder gaat. In de volgende sheet vertel ik u over de vele voordelen en de flexibiliteit van HIP Hosted IP Telefonie. bnggbgbbgbg

6 De functies die u wenst direct uit de HIP cloud beschikbaar
Gesprekstatus van collega’s zien Ook als men mobiel belt Mis nooit meer een belangrijk gesprek Hogere klanttevredenheid Betrouwbaar, altijd bereikbaar ook bij ‘kabel’ storingen Door het van te voren instellen van nood nummers Alle functies on-demand uit de cloud Keuzemenu, Wachtrij Receptie, Callcenter Thuiswerken Weten wie er gebeld heeft op elke locatie op elk moment. MEER VOORDELEN VAN Telefonie uit de cloud Uw wilt de telefoonstatus van uw collega’s zien ook als uw collega’s op hun mobiel in gesprek zijn?. U wilt dat uw klanten altijd iemand aan de telefoon krijgen? Ook als men b.v. op mobiel in gesprek is. U wilt alle functionaliteit van een Shell, Unilever of ING op het moment dat u het nodig heeft? Wachtrij, Receptie, keuzemenu, conferencing, callcenter ? U wilt altijd en overal kunnen zien wie u gebeld heeft….ook al heeft men al opgehangen…. U wilt een start maken met thuiswerken en video communicatie? Met HIP telefonie heeft u alles in de wolk, en u bepaalt wanneer u extra functies inzet. HIP start vanaf € 1,50 (door partner zijn eigen base user package in te vullen) per maand per gebruiker. bnggbgbbgbg

7 Bellen over het Internet (IP) met uw enkele vertrouwde nummer vanaf elke locatie en elk device
Apple, Android, Windows Met HIP zit u niet vast aan dure onderhoudscontracten op telefooncentrale en toestellen U bepaalt zelf welk type toestel van welke fabrikant bij uw budget en/of toepassing past. Dus geen onderhoud op de centrale en geen maandelijkse service fee op het toestel U wilt immers zelf kunnen kiezen en niet gebonden zijn aan één toestelfabrikant Wilt u helemaal geen toestel meer maar alleen uw mobiele telefoon gebruiken? Dat kan, dan gebruikt u HIP als telefooncentrale met alle gewenste functionaliteit en de mobiel als eindpunt. Want ook als u alleen mobiel belt dan heeft u functies als keuzemenu, een zakelijk nummer, of bv. een receptie nodig voor uw bedrijf of organisatie Met HIP is de keuze enorm, wilt u bellen via een telefonie softcliënt op de laptop of PC ? In combinatie met een USB telefoonhoorn of via de speaker/microfoon is dat ook mogelijk. Grote organisaties met duizenden werkplekken gebruiken de HIP technologie op deze wijze. Belangrijk is dat HIP óók gekoppeld is aan het publieke internet en dat een telefoon, Laptop met softphone dus overal werkt waar internet is. Dus bent u in een hotel of op vakantie dan kunt u ‘gratis’ bellen over het Internet met uw zakelijke nummer via een hotspot of andere IP connectie. Belangrijk is dat u nú de juiste keuze maakt. Bindt u niet voor een langere periode 1 maand opzegtermijn is bij RoutIT standaard. Met HIP kunt u eenvoudig starten en weet u dat alle gewenste functionaliteit met een muisklik oproepbaar is vanuit de cloud. U bepaalt per maand wat u nodig heeft. HIP biedt u alle functionaliteit een continue service tegen lagere kosten. bnggbgbbgbg

8 Communicatie een flexibele dienst, u betaalt per maand per gebruiker
Communicatie wordt goedkoper HIP Licenties gemiddeld 30% lager t.o.v. vergelijkbare kantoor telefonie oplossingen. (OnderzoekGartner 2010) SIP - toestellen zijn gemiddeld 40% goedkoper dan specifieke toestellen van PABX fabrikanten. Gemiddeld 25% lagere belkosten t.o.v. KPN Géén ISDN verbindingen meer nodig Flexibiliteit en communiceren Uw lokale partner Bepaal zelf op welk moment u welk apparaat/toestel inzet Betaal naar gebruik Een van de belangrijke differentiatoren voor MKB Nederland is prijs: HIP wordt verkocht aan grote aantallen gebruikers vanuit één centrale omgeving het gevolg is dat de kosten per gebruiker gemiddeld 30% lager liggen. Daarnaast besparen standaard SIP toestellen U geld. Er zijn al HD-toestellen van b.v. Yealink van 50 euro, en voor 250 euro heeft u een HD toestel inclusief HD Video. Uiteraard kunt u ook kiezen voor een marktleider als Polycom of Cisco. Wanneer u gaat voor HIP is er geen ISDN(2) verbinding van 31,35 per maand meer nodig. LAGERE belkosten van maar liefst 20% - en zaken doen met uw vertrouwde partner met een lokale vertegenwoordiger. Lokale bedrijven geven elkaar betere service dan een generieke helpdesk medewerker van een grote operator. bnggbgbbgbg

9 Slimme tools en applicaties resulteren voor u in een hogere productiviteit en klanttevredenheid
Natuurlijk willen uw klanten als ze gebruik maken van de laatste technologie op telefonie gebied gemak, comfort en tijd besparen, waarbij de klant altijd centraal moet staan. Met HIP heeft u de keuze uit verschillende Tools voor PC en smartphone die in een hogere productiviteit en klanttevredenheid resulteren. De HIP Toolbar is een applicatie op de PC waarmee u als gebruiker uw volledige telefonie regelt. U zoekt uw contacten in outlook of uw bedrijfsdatabase, klikt en belt. U heeft alle telefoongidsen bij de hand. Stelt uw bereikbaarheid in, verbind door, zet een driegesprek op, of luister uw centrale voice of video mailbox uit vanaf de telefoon of vanuit uw . Ook kunt u met de HIP Toolbar uw thuiswerk telefoon activeren of deactiveren en maakt u uw mobiel met een eenvoudige handeling onderdeel van uw bedrijfstelefonie omgeving. TOON hier de HIP Toolbar video als u zelf niet in staat bent de toolbar te DEMONSTREREN. HIP Toolbar VIDEO is te downloaden via het RoutIT kennisportal of beschikbaar op vimeo.com zoekwoord: routit bnggbgbbgbg

10 HIPPER: de ‘afstandsbediening’ van úw telefonie
Met HIPPER wordt uw mobiel onderdeel van uw HIP Telefooncentrale HIPPER: de ‘afstandsbediening’ van úw telefonie Op 1 nummer vast én mobiel bereikbaar óók voor uitgaande gesprekken Met HIPPER vanuit de HIP Cloud één centrale voic box één persoonlijk en centraal adresboek één centraal opgeslagen gesprekkenlijst Verkort nummer kiezen vanaf mobiel Zelf je bereikbaarheid bepalen Anywhere, Niet Storen, Doorschakelen bij bezet, Inloggen op Call Center, Nummerherkenning, Thuiswerken… Bedien uw eigen telefonie instellingen met uw smartphone. DEMONSTREER DE HIPPER TOOL de afstandsbediening van uw hosted telefooncentrale. Zet niet storen aan en laat zien dat ook op de HIP Toolbar en op de telefoon de niet storen status verandert. Laat de klant u bellen zodat hij ook ervaart dat de telefoon doorgeschakeld is. Bel de voic box – kies een collega met een verkort nummer die vanaf buiten niet aankiesbaar is. Bel de klant met HIPPER vanaf de smartphone en vraag de klant welke telefoonnummer hij ziet. Hij ziet uiteraard uw vaste nummer terwijl u belt met uw mobiel Met HIPPER heeft u ook altijd de laatst ge-update telefoonlijst bij u én uw favoriete nummers die u opgeslagen heeft in de HIP cloud. Als u met HIPPER belt zien uw collega’s en bv. ook uw assistente of receptioniste dat u op uw mobiel in gesprek bent. Zij kunnen zelfs inbreken op uw mobiele gesprek of een driegesprek opzetten terwijl u mobiel in gesprek blijft. Met HIP telefonie heeft communicatie geen grenzen meer Gebruik de video’s HIPPER Anywhere (onderweg) of HIPPER Thuis wanneer u zelf niet in staat bent te DEMONSTREREN, of de klant meer info vraagt. VIDEO’s – te downloaden via het RoutIT kennisdatabase of beschikbaar op vimeo.com zoekwoord: routit De functionaliteit van de hipper is afhankelijk van de gebruiker licenties bnggbgbbgbg

11 Boekhoud, klantrelatie, databases gekoppeld met Hosted Telefonie
HIPIN: Hosted Telefonie geïntegreerd met uw klantkaart applicaties Basis Receptie TAPI support Browser bellen Outlook integratie Status collega Geschiedenis Beschikbaarheid Zoeken Leren HIPIN Het klantkaartprogramma van uw klant integreren met HIP Telefonie Als uw klant een applicatie heeft die TAPI ondersteuning heeft is integratie met HIP direct mogelijk (Telefonie Applicatie Programmeerbare Interface) Met HIPIN nooit meer uw 10 cijferige nummer display gebruiken maar direct bellen vanuit uw browser Is uw Outlook volledig up-to-date met HIPIN verandert de outlook kalender de status van telefoon van op kantoor naar bv. bezet of in meeting. Heeft uw bedrijf meerdere databases waarin klant informatie is opgeslagen? HIPIN doorzoekt gelijktijdig meerdere databases en kunt u klikken en bellen op de zoek resultaten. Natuurlijk kunt u ook uw HIP telefoon bedienen met de PC, doorverbinden, ophangen met de muis. HIPIN maakt het mogelijk Applicaties te leren met HIP te bellen. Gebruik de HIPIN video voor een DEMONSTRATIE – te downloaden via het RoutIT kennisportal of beschikbaar op vimeo.com zoekwoord: routit Boekhoud, klantrelatie, databases gekoppeld met Hosted Telefonie bnggbgbbgbg

12 Uw Windows desktop of Terminal Server
HIPIN-lite : Hosted Telefonie integratie & beschikbaarheid informatie Basis Receptie TAPI support Browser bellen Status collega Geschiedenis Beschikbaarheid Zoeken Outlook integratie HIPIN-Lite Is HIPIN zonder CRM applicatie, Tool is zeer krachtig en prijs/prestatie zeer interessant. € 0,25 bruto per maand/user – DK=G Kan gebruikt worden als receptie, waardoor elke medewerker kan doorverbinden en zelfs inbreken op gesprekken Gebruik de HIPIN lite beschikbaarheid video voor een Presentatie en DEMONSTREER zelf HIPIN op de PC of terminal. Rechter muistoets op de groene/rode beschikbaarheid LED Video is te downloaden via het RoutIT kennisdatabase of beschikbaar op vimeo.com zoekwoord: routit Uw Windows desktop of Terminal Server bnggbgbbgbg

13 Uw klanten professioneel telefonisch ontvangen? De HIP Receptie
Locatie onafhankelijk Beheren van inkomende gesprekken Doorverbinden Consultatief doorverbinden Wachtrijen beheren Drie gesprek Inbreken Gesprek achter - gesprek plaatsen Ondersteuning voor meerdere bedrijven LDAP en Outlook integratie Ondersteund snelle toetsenbord- combinaties en slepen en loslaten Call Center Integratie HIP Receptionist Uw organisatie groeit, en de lijnkiezer functionaliteit op uw toestel is niet meer voldoende? Met de web gebaseerde Receptie software van HIP bent u volledig in controle over uw inkomende verkeer. Doordat de software web gebaseerd is kunt u de receptie overal inzetten zelfs op uw tablet of touchscreen. Uw receptie kunt u op elke locatie inzetten, en u bent in staat van meerdere afdelingen, kantoren of zelfs meerdere bedrijven de telefonie omgeving te beheren. De receptie geeft u snel inzicht wie van uw collega’s in gesprek zijn, niet gestoord willen worden of bv. hun toestel doorgeschakeld hebben. Alle functies die u als receptionist nodig zoals doorverbinden, inbreken, een beller ‘achter een collega’ plaatsen, zijn via een intuïtieve Nederlandstalige interface te bedienen. Gebruik de HIP receptie video voor een Presentatie of DEMONSTREER de Receptie vanaf bijvoorbeeld uw lab-omgeving of eigen organisatie. HIP Receptionist optie – te downloaden via het RoutIT kennisportal of beschikbaar op vimeo.com zoekwoord: routit Receptie functionaliteit is afhankelijk van de gekozen receptie licentie bnggbgbbgbg

14 Uw klanten efficiënt naar de juiste afdelingen distribueren, rapporteren en agenten trainen?
Locatie onafhankelijke agenten ‘Onbeperkte’ gesprekken capaciteit Welkom-, comfort- en alternatief bericht Automatische gesprekken distributie Gesprek prioriteit instellingen Wachtrijen Muziek of Video tijdens wachten Meeluisteren-monitoren Trainen-eenzijdige audio (fluisteren) Escaleren (3-weg gesprek) Vakantie- dag/nacht instelling Activiteit code’s en rapportage Bijwerken na gesprek Uitgebreide rapportage Realtime wachtrij-overzichtscherm Supervisor & Agent HIP Call Center Daar waar andere Hosted Telefonie platformen stoppen gaat HIP verder, en kunt u op elk gewenst moment ook callcenter functionaliteit bijschakelen voor een korte of langere periode. De mogelijkheden van een HIP call center zijn zeer uitgebreid, u wilt meer inzicht krijgen hoe uw medewerkers uw klanten telefonisch te woord staan? U wilt rapportage van het aantal ontvangen gesprekken, de wachttijd voor uw klanten of wellicht het aantal verbroken of opgehangen gesprekken? Met HIP call center heeft u een optimale telefonie routering en kunt u uw bedrijf op een professionele manier organiseren voor een laag bedrag per maand per gebruiker. De HIP Call Center bestaat uit een CC licentie daarnaast is nog de web gebaseerde agent- of supervisor software. Met deze software bent u instaat naast de aanwezig call center functionaliteit uw collega’s te trainen, mee-te-luisteren en kunnen gesprekken geëscaleerd worden. Ook kunt u gesprekken met voorrang behandelen uiteraard locatie onafhankelijk. Call center functionaliteit is afhankelijk van het type call center bnggbgbbgbg

15 Meet Me Conferencing (HD Audio)
Telefonische meetings met meer dan 3 personen organiseren? OPNEMEN Meet Me Conferencing (HD Audio) Plannen en starten vanuit Outlook Onderdeel van de HIP telefooncentrale in de cloud is ook telefonisch vergaderen met meer dan 3 personen tegelijkertijd. (3-weg gesprekken zijn standaard aanwezig binnen het HIP platform) Wenst u eenvoudig conferenties op te zetten met meerdere personen, op vooraf bepaalde tijden. U wilt dat de HIP centrale de genodigden belt? Met MeetMe laten uw klanten zich bellen via een handige link! Met HIP Meet Me bent u altijd in controle over wie er spreekt, luistert of deelneemt. Ook kunt u de meeting opnemen in MP3 en verder distribueren. Met HIP heeft u dus ook conferencing mogelijkheden met één muisklik ter beschikking op het moment dat u deze nodig heeft. Deelnemen vanuit agenda-afspraak Conferentie overzicht en aansturing via Moderator (web) Client bnggbgbbgbg

16  Ik wil direct teruggebeld worden
Uw klant laagdrempelig en gemakkelijk in contact met uw bedrijf brengen? Bel me nu - service  Ik wil direct teruggebeld worden 1. XML-frame klant U wilt uw klanten laagdrempelig met u telefonisch in contact laten komen. Met de BEL-ME-NU-SERVICE van HIP – belt u uw ‘potentiele’ klant en weet u zeker dat men altijd de juiste medewerker aan de telefoon krijgt. Dit werkt ook met CSP app van RoutIT, met deze Applicatie kunt u eenvoudig de call me now functionaliteit demonstreren. Doel is deze knop op de website van uw klant te plaatsen. De belkosten liggen in dit geval NIET bij de beller maar bij de gebelde partij! 2. 4. medewerker 3. bnggbgbbgbg

17 Beveiliging, Intercom, HD Voice én HD Video vanuit één omgeving
Wat vragen bedrijven en organisaties? Video onderdeel van bestaande telefonie omgeving Video functies beschikbaar voor diverse typen toestellen, PC, tablet’s, smartphone Betere klant relatie Videocommunicatie via bestaande nummers U heeft aparte omgevingen voor intercom, uw slagboom en camerabewaking? Met HIP is dat verleden tijd. En wordt de intercom onderdeel van uw telefooncentrale. Die u vanaf elke plek in de wereld kan bedienen. Ook vergadert u mét video met uw vertrouwde bestaande zakelijke telefoonnummer. En kunt u op afstand camera’s bekijken via uw vertrouwde telefonie interface. Met VIDEO investeert in de relatie met uw klanten. Onze ervaring: uw klanten worden beter begrepen en sneller bedient en uw relatie wordt sterker dan ooit. InterCom & Beveiliging camera’s Beveiliging onderdeel van de HIP Centrale Camera’s onderdeel van uw centrale Intercom’s bedient met het receptietoestel Te bedienen vanaf elke locatie en elk apparaat bnggbgbbgbg

18 Bent u nu altijd bereikbaar
Bent u nu altijd bereikbaar? Hosted Telefonie = Betrouwbare communicatie HIP Telefonie = 100% geografisch dubbel redundant U bent en blijft altijd bereikbaar Automatisch Intelligente gespreksroutering; naar een andere locatie naar uw woonhuis naar uw mobiel Hosted Telefonie is betrouwbaarder dan elke andere telefooncentrale. Wat gebeurd er nu met uw telefoon automaat als een graafmachine in de straat de stroom- en datakabels omhoog trekken? Met hosted telefonie bent uw gewoon bereikbaar op uw zakelijke nummer, de inkomende gesprekken worden vol-automatisch gerouteerd naar een andere locatie of naar een door u opgegeven mobiel telefoon nummer. Forrester 43% van de bedrijven heeft veel last na een substantiële storing en 29% gaat na 2 jaar alsnog failliet. bnggbgbbgbg

19 De belangrijkste voordelen van Hosted IP Telefonie voor u op een rij
Geen grote investering vooraf, betaal/maand Voorspelbare lagere kosten en onderling gratis bellen Mis nooit meer een gesprek, altijd bereikbaar Alle functies on-demand beschikbaar, geen beperkingen Geen aparte telefonie ruimte inrichten en onderhouden Bereikbaar op één nummer op vast én mobiel Meerdere toepassingen in één platform te gebruiken op al uw communicatie toestellen Integratie met zeer veel applicaties klaar vanuit de cloud WAAR LIGT UW KLANT WAKKER VAN? Hij wil graag zijn geld stoppen in zijn onderneming en niet in een telefooncentrale die altijd te groot of te klein is. En al zeker niet in een geconditioneerde ruimte voor servers en telefoonautomaat. Ook is uw klant niet blij verrast bij defecten en uitbreidingen die veel duurder zijn en niet gebudgetteerd. Met HIP betaalt uw klant per maand voor alleen de functionaliteit die hij daadwerkelijk nodig heeft. En groeit de centrale mee met de dynamiek van het bedrijf. Een ondernemer wenst een toekomst vast platform waarin ALLE functionaliteit aanwezig is op het moment dat hij het nodig heeft. Wenst lagere communicatie kosten Wil flexibiliteit Tussen vestigingen gratis bellen. Hij wil mobiel bereikbaar zijn op zijn huidige vaste zakelijke nummer Wil nooit een belangrijk gesprek missen. Een belangrijk verschil is dat hij zijn dataverbinding en telefonie kan beleggen bij één vertrouwde partij één aanspreekpunt – U partner van RoutIT. bnggbgbbgbg

20 Traditionele PABX met ISDN of SIP connectie
HIP Trunking Traditionele PABX met ISDN of SIP connectie

21 Extra functionaliteit toevoegen aan HIP trunking middels HIP licenties
Uw bestaande telefooncentrale gekoppeld via een HIP Trunk is véél meer dan het afhandelen van gespreksverkeer. Mobiliteit: vaste- en mobiele integratie en op één nummer. Business continuïteit (gesprek re-routering naar alternatieve bestemming) HIP Tools = HIPIN, Toolbar, mobiele clients Thuiswerken CallCenter, Receptie HD Video Communicatie gecombineerd in het bestaande nummerplan Bellen over het publieke internet met uw zakelijk nummer vanaf elke locatie Conference call gesprek opnames HIP trunking is veel meer dan een klassieke trunk om het gespreksverkeer U kunt met een HIP trunk uw traditionele ISDN centrales en uw SIP gebaseerde centrales koppelen met HIP. Hiervoor moeten wél de gebruikers vanaf buiten direct aankiesbaar zijn. Dit kan d.m.v. het vergroten van het nummerblok voor 1 euro per maand. Als de trunk is gemaakt kunnen alle hosted telefonie functies worden toegevoegd op de bestaande klassieke telefoon centrale. Dit is een unieke differentiator van HIP trunking. Alle getoonde functies zijn mogelijk in een hybride configuratie waarbij additionele licenties nodig zijn bnggbgbbgbg

22 Universele hosted telefonie soft cliënt: PC, Mac & Mobiele Smartphone
Zelfde User Experience Functies: Softphone Contacten Voice & Video Settings Anywhere, Remote Office Doorschakelen, Niet storen Verberg nummer Client voor alle media binnenkort ook voor de tablet. Kosten bruto 1 euro / maand DK=G bnggbgbbgbg

23 Roadmap HIP Hosted Telefonie Q4-2012 tot Q1-2013
Lync integratie met HIP HIP Express Office Call Recording Mobiel introductie Roadmap – Voor genoemde data kan RoutIT géén commitment afgeven. bnggbgbbgbg

24 HIP integratie met Microsoft Lync lokale Centrale via Trunking
Release Q Met behulp van de Patton Smartnode 5200 kan een LYNC central tot 32 gelijktijdige spraakkanalen gekoppeld worden met de HIP centrale Patton Smartnode Advies verkoop € 376,00 ex.btw. Lync certified Q4 2012 Alle voordelen van HIP Trunking zie sheet 20 zijn voor deze oplossing van toepassing. Release Q4 2012 bnggbgbbgbg

25 HIP integratie met Microsoft Lync en HIP hosted Centrale
Release Q Integratie door middel van een client op de PC of Terminal Server. De client zorgt ervoor dat middels de LYNC communicator gebeld kan worden via de HIP Centrale. Tevens past LYNC de status aan – in gesprek etc. Voor deze integratie is alleen een software cliënt benodigd. Release Q4 2012 bnggbgbbgbg

26 HIP Express Office De complete hosted centrale voor het MKB incl
HIP Express Office De complete hosted centrale voor het MKB incl. iPad beheer De mogelijkheden Complete Centrale iPad beheer 5 of 10 gebruikers Groepen Keuzemenu Inspreken via de iPad Voor de gebruiker Mobiele integratie Één nummer Afstandsbediening HIPPER Doorschakelen Doorverbinden Voic naar Release Q HIP Express is een complete telefooncentrale voor 5 of 10 gebruikers. Er zijn voor de gebruikers 2 smaken: Kantoor gebruiker BELLEN – doorverbinden, doorschakelen, nummerherhaling, nummerweergave, wisselgesprek, groepsnummer, driegesprek Kantoor gebruiker Plus Kantoor gebruiker plus Inclusief: VOIC – naar MOBILE INTEGRATIE – HIPPER, Anywhere Daarnaast kan optioneel teven een keuzemenu worden toegevoegd die via de iPad app bedient kan worden. Release Q4 2012 bnggbgbbgbg

27 Opname van óók het mobiele telefoon gesprek – in de cloud
Release Q Functies Record It Now Smart Multi-tenant Eigen URL, kleur, logo Opnemen Afspelen Opmerkingen toevoegen Opnames downloaden Dashboard Opnames en Analyse & Rapportages Opname van HIP gesprekken alle gesprekken die via het anywhere nummer zijn gemaakt kunnen worden opgenomen in de wolk. Daarnaast is het mogelijk de interface naar eigen huisstijl aan te passen Licentie per User Setup + Per maand Dk = G Record-it-Now €10,00 setup € 7,50 per maand SmartRecord € 15,00 per maand Release eerste kwartaal 2013 bnggbgbbgbg

28 Uw (de Partner) Telefonie Bundel propositie
Klantomgeving: HIP lijn + nummerblok Bouwen van bundels De basis HIP Groep Keuze menu Wachtmuziek € x,- € y,- € z,- Brons: Base user Voic HIP Toolbar Zilver: Premium user Voic HIP Toolbar Goud: Premium user Voic Hip alive + gebruikers Maak uw telefonie proposities SIMPEL – bundelen is de oplossing waarbij de klant door het bos de bomen blijft zien. Upgraden kan altijd later wanneer gebruik gemaakt wordt van HIP Flexibel. Wachtrij / Receptie / Statistieken / Etc. + additionele features bnggbgbbgbg

29 Bedankt voor uw aandacht.
Heeft u vragen, kan ik nog iets laten zien, iets gemist wat u elke dag gebruikt? bnggbgbbgbg

30


Download ppt "Het ‘nieuwe werken’ met"

Verwante presentaties


Ads door Google