Download de presentatie
GepubliceerdNora Lemmens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
The customer centric software company
2
Wie is SalesManager Sinds 1989 Klanten > 600 Gebruikers > 30.000
Hoofdkantoor Nederland Specialisme CRM, ERP, Project en Service Management Web, Windows en Mobile Oplossingen
3
Klanten
4
Product Portfolio Marketing CRM ERP Service CampaignManager
ScriptManager SalesManager TimeManager PurchaseManager Voorraadbeheer OrderManager ServiceManager EscalationManager Branche oplossingen Opleiding, C&I, FMCG, Ledenadministratie,Bouw Groothandel, Transport en Uitgeverijen
5
SalesManager CRM
6
SalesManager CRM Dashboards Agenda Handel DMS/Mailing
integratie Rapportage
7
Account Management
8
Dashboards Account Management
9
Agenda Account Management
10
Order-Entry Account Management
11
Social Media
12
Telefooncentrale - CTI
Bedrijven of personen kunnen vanuit SalesManager Software producten rechtstreeks over uw bestaande netwerk gebeld worden. Als er contact is gemaakt met de andere partij dan wordt de “call” automatisch doorverbonden naar het toestel van de verkoop of service medewerker. Met inkomende gespreken worden de gegevens van de beller meteen zichtbaar in SalesManager of ServiceManager. Bij het aannemen van het gesprek opent zich automatisch een activiteit scherm met bijbehorende gegevens.
13
ServiceManager
14
ServiceManager SLA’s Service Calls Workflows Meldingen Escalaties
15
TimeManager Projectinrichting Projectbeheer Urenverantwoording
16
Mobiele & Touch oplossingen
17
Portals Het "Portals concept" behelst de mogelijkheid om gegevens uit uw SalesManager CRM toepassing te publiceren naar het Internet. Als voorbeeld kunt u uw klanten toegang geven tot data die informatie geeft over de status van hun opdracht, levering of service melding. Anderzijds kunt u uw prijslijsten distribueren of uw service organisatie inzage geven in de beschikbaarheid van reserve onderdelen. Hiernaast ziet u een voorbeeld van een zelfregistratie vorm van een website van een medische opleidingscentrum. Het scherm is met de SMS RAD FrameWork gebouwd en ingeplugd als een "frameset" binnen de website van de klant.
18
SalesManager Webservices
Real-time integratie met de KvK database Ongelimiteerde zoekmogelijkheden in de KvK database Zoeken op naam, woonplaats, SBI codes enz. (9302 – alle kapsalons in Nederland) Ophalen van dossiers van de KvK Ophalen van contactpersonen Abonnementen op mutaties in uw vakgebied (Starters, bestuurders, medewerkers, omzet enz.) Automatische generatie van Leads of vervolgacties Betaalbare diensten Eurocent voor een dossier i.p.v. € 2.50 via de KvK zelf
19
SalesManager Technologie
Ondersteuning voor Internet Explorer, Chrome, Safari en Firefox Mobile op iOS en Android Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Duits, Italiaans, Pools, Chinees beschikbaar en werkplek onafhankelijk in te stellen en Agenda synchronisatie met Outlook, Groupwise en Lotus Notes Volledig aanpasbaar middels SMS RAD systeem Twinfield interface Import faciliteiten van elke ODBC/XML bron SalesManager SOAP Web Services
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.