Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnna Vink Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media
2
Inhoud aanleiding ? aanpak tablets en apps -> mobiel internet
app O’de Flander Heymans & Vanhove
3
Aanleiding ? bedrijfsbezoek Filliers no app ?
.. en vergelijk met whiskey.. contacten vanuit Erov/Vakmo, dus ook met Chantal -> contact met Chantal
4
Aanpak Mobiele device -> smartphone oplossing: Iphone.. IOS, dus ook Ipad Mockup -> we werken een basis uit -> niet met de bedoeling volledig te zijn.. -> wel om de functionaliteit en mogelijkheden te tonen.. Korte presentatie – geen verplichting
5
Tablets & Apps
6
Source: Gartner Research June ‘11
7
Mobile & Tablets tablet penetratie schiet omhoog
massa sprint 2012/2013 verwacht print trend dalend; online advertising stijgend zeer beweeglijke markt mobiel = toekomst focus op tablets maar denk vooral mobiel smartphones.. nog snellere penetratiegraad
8
Mobiel & Tablets
9
Mobiel & Tablets
10
Mobiel & Tablets
11
Mobiel & Tablets
12
Mobiel & Tablets
13
Mobiel & Tablets
14
Mobiel & Tablets
15
Experience
16
Marketing power storytelling, ook voor complexe onderwerpen
diepere indrukken interactief -> meer ‘fun’ user beslist waar hij ‘induikt’ en wanneer onderwerpen worden emotioneler organisch geheel van tekst, beeld en video
17
iPad users 68% besteedt > 1 uur per dag
77% gebruikt PC/laptop minder 82% gebruikt Tablet vooral thuis > 34% méér tijd met tablet dan voor de TV voor de tablets.. iPad blijft dominant binnenkort ieder zijn smartphone.. Google consumer survey April ‘11
18
Tablet vs andere Media Google consumer survey April ‘11
19
Tablet gebruik 203 countries PC’s in use during business hours
iPad especially after 5 PM Peak between 8 PM and 9 PM Highly recreative TV & iPad together Google, F, Youtube
20
Informatie Communicatie Transactie Gamen Speciale functies Overige
Types Apps Informatie Communicatie Transactie Gamen Speciale functies Overige
21
O’de Flander Doelstellingen
jenever als een modern product positioneren de Oost Vlaamse producenten promoten O'de Flander als merk promoten
22
Inhoud App wat is jenever?
de geschiedenis van jenever (omwille van EU erkenning) distilleren - productieproces degustatie van jenever woordenlijst het Nationaal jenevermuseum Hasselt waar vinden? (zij die het label hebben) distillateurs activiteiten vrienden quiz
23
H&V > 30 jaar publishing ervaring ° 2005 22 medewerkers
kantoren in Nederland en België actief in Nederland, België, Zweden en Frankrijk
24
Contact Rony Heymans zaakvoerder T +32 479 400 233
Contact Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.