Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Verkoop De klant
2
1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen
3
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren?
Klanttypen Klantgedrag Invloedfactoren op klantgedrag.
4
De klant Klanttypen
5
Online klantgedrag Kijkers Kopers Trouwe klanten Kritische klanten.
De klant Online klantgedrag Kijkers Kopers Trouwe klanten Kritische klanten.
6
De klant Klantgedrag Fasen.
7
Koopbeslissingproces
De klant Koopbeslissingproces Probleemherkenning Informatie zoeken Evalueren van alternatieven Aankoopbeslissing Evaluatie na de koop.
8
Koopgedrag Routinematig aankoopgedrag (RAG)
De klant Koopgedrag Routinematig aankoopgedrag (RAG) Beperkt probleemoplossend koopgedrag (BPO) Uitgebreid probleemoplossend koopgedrag (UPO).
9
Invloedfactoren op klantgedrag
De klant Invloedfactoren op klantgedrag Cultureel Economisch Persoonlijk Psychologisch Sociaal Technologisch.
10
Klantgedrag en de winkelformule
De klant Klantgedrag en de winkelformule Convenience goods Shopping goods Speciality goods.
11
Klantgedrag en consumentenbehoefte
De klant Klantgedrag en consumentenbehoefte Soort product Beleving in de winkel.
12
Klantgedrag en vergelijkend warenonderzoek
De klant Klantgedrag en vergelijkend warenonderzoek Belangrijk voor de klant Belangrijk voor de retailer.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.