De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De online winkelervaring verstoren

Verwante presentaties


Presentatie over: "De online winkelervaring verstoren"— Transcript van de presentatie:

1 De online winkelervaring verstoren
Fabrikam, Inc. Een nieuwe manier om te communiceren met klanten wereldwijd.

2 Over ons Collaboratief beheer van bekrachtigde markten
Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Proin pharetra nonummy pede. Mauris et orci Over ons Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue

3 Het probleem Productiviteit Gebruikersfrustratie Mobiele Financiën
Chipprijzen Schaarste-analyse Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit

4 Oplossing Prioriteren Autoriseren Monetariseren
Lorem ipsum dolor sit amet Lorem ipsum dolor sit amet Lorem ipsum dolor sit amet Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa

5 Product Als eerste op de markt Uniek Getest Authentiek
Lorem ipsum dolor sit amet Lorem ipsum dolor sit amet Product Getest Authentiek Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa Lorem ipsum dolor sit amet Lorem ipsum dolor sit amet

6 Benadruk uw belangrijkste voordeel
Digitaal product Benadruk uw belangrijkste voordeel Overige voordelen omvatten Nunc viverra imperdiet enim. Fusce est. Vivamus a tellus

7 Sectieverdeler Een nieuwe manier om te communiceren met klanten van overal ter wereld.

8 Sectieverdeler 2 Een nieuwe manier om te communiceren met klanten van overal ter wereld.

9 Bedrijfsmodel Er is een mogelijkheid voor succes Versterken
De-marginaliseren Prullenbak Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit

10 € 1 mld. € 2 mld. Marktkans-optie 1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna

11 € 3 mld. € 2 mld. € 1 mld. Marktkans-optie 2 Mogelijkheid om te bouwen
Vrijheid om uit te vinden € 3 mld. € 2 mld. Weinig concurrenten € 1 mld. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit

12 Concurrentie-optie 1 Ons bedrijf Concurrent
Hier komt het belangrijkste punt Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna Hier komt het belangrijkste punt Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna

13 Concurrentie-optie 2 Gemak Duur Betaalbaar Onhandig

14 Groeistrategie Hoe zullen we groeien in de toekomst Fase 1 Maand, jaar
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Nunc viverra imperdiet enim. Fusce est. Vivamus a tellus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Nunc viverra imperdiet enim. Fusce est. Vivamus a tellus. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Nunc viverra imperdiet enim. Fusce est. Vivamus a tellus.

15 Aandrijving Prognose voor succes Leveranciers Gebruikers
Bruto-inkomsten Bedrijfsin-komsten 20JJ € 0 10 100 € 6.750 € 1.013 50 500 € 5.063 200 2000 400 4000

16 Tijdlijn Ons tweejarige actieplan Ontwerp Feedback Ontwerp V2
Feb, 20JJ Okt, 20JJ Nov, 20JJ 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 20JJ 20JJ Focusgroep MVP Lancering Jun, 20JJ Jan, 20JJ Jul, 20JJ

17 Financiën Jaar 1 Jaar 2 Jaar 3 Winkels 5.000 40.000 160.000 Gebruikers
50.000 Verkoop Gemiddelde prijs per verkoop 75 80 90 15% Kosten van inkomsten Brutowinst Onkosten Verkoop en marketing 70% Klantenservice 10% Productontwikkeling 5% Onderzoek 2% Totale onkosten DEBET 28, sx080, 000 13%

18 Team Arnoud Wolthuis Menna Schol Willeke Bart CEO COO CTO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit

19 Financiering Financieringscategorie Financieringscategorie
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Financieringscategorie Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Financieringscategorie Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit Financieringscategorie Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit

20 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas porttitor congue massa. Fusce posuere, magna sed pulvinar ultricies, purus lectus malesuada libero, sit amet commodo magna eros quis urna Nunc viverra imperdiet enim. Fusce est. Vivamus a tellus Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Proin pharetra nonummy pede. Mauris et orci Overzicht Slogan of subkop voor overzicht

21 “ ” “ ” “ ” Ervaringen Het was een plezier te werken met dit team.
Alles werkt naadloos samen. Niemand was ooit te laat voor een vergadering, zelfs niet één keer! Mirjam Nilsson, hoofd Marketing Ian Hansson, hoofd Technische afdeling Alexander Martensson, hoofd Klantenservice

22 Bedankt Fabrikam, Inc. Jens Martensson +1 23 987 6554 jens@email.com

23 Bewerkinstructies en feedback voor sjabloon
Pas deze sjabloon aan Bewerkinstructies en feedback voor sjabloon


Download ppt "De online winkelervaring verstoren"

Verwante presentaties


Ads door Google