Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
We starten om 10.00 uur, tot zo, Hugo
Online trainingen maken We starten om uur, tot zo, Hugo
2
Remind me to record it… Gebaar:
3
Iedereen wil zijn online training hebben!
Meer mensen bereiken Meer geld verdienen Vanuit huis werken Makkelijker voor cursist; in eigen tijd en eigen omgeving Lagere kosten Afstemmen op leerniveau Voortgang volgen
4
Online training geven heeft ook nadelen
Minder persoonlijk Minder interactie Minder empowerment Minder differentiatie Vraagt meer zelfdiscipline van cursist
5
Wat brengt je hier? (in 3 of 4-tallen)
Ik ben heel benieuwd waarvandaan je meekijkt. Wil je dit eens laten weten in de chat?
6
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
7
Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen
8
Ik heb ooit 3 weken gewerkt aan…
9
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
10
Onderzoekje…
11
De 3 markten
12
De 3 markten
16
Neem dit van mij aan…
17
Neem dit van mij aan (na…)
18
De 3 markten
20
Geld verdienen Gezondheid Relaties
21
Jouw Zone Passie Doelgroep Probleem
22
Voor online trainingen is het nóg belangrijker dat je een GROOT probleem pakt.
23
Even checken in 3 of 4-tallen of je een goede niche hebt…
25
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
26
Live online, begeleiding (jouw tijd)
Zelfstudie Live online, begeleiding (jouw tijd) Combinatie zelfstudie/live/begeleiding
28
IJsje Zelfstudie Tot €47,-
29
Ijsje – tot €47,- Zelfstudie Weinig content Video, audio, tekst, maar kan ook alleen ebook zijn Want: je wilt dat mensen hun portemonnee een keer getrokken hebben Het kan de kosten voor je advertenties opheffen
30
Massage Zelfstudie Tot €497,-
(afhankelijk van jouw verkoopkwaliteiten)
31
Massage tot €197,- Zelfstudie Meer content (zeg: minimaal 3 ijsjes) Wellicht een beetje van jouw tijd Met community (bv Facebookgroep) voor meer interactie (upsell makkelijker) Vaak wel nodig om een aanbod/actie te doen Video, audio, tekst
32
Massage of Huis LIVE online Vanaf prijs van een ijsje
Afhankelijk van de duur en de inhoud van je training
33
Huis van €497,- tot € ,- ;) Met begeleiding/jouw tijd Veel content Vaak over langere tijd Eventueel drippen (niet alle content tegelijk toegankelijk) Video, audio, tekst Vaak een lancering of webinar voor nodig om te verkopen
34
Combinatie Vanaf €197,- Afhankelijk van de inhoud van het pakket,
kan dus duizenden euro’s kosten!
35
Even checken in 4-tallen wat je wilt gaan creëren
36
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
37
Passie Doelgroep P
38
Passie Doelgroep Probleem
39
https://apex4kids.com/7dollars
40
If you are watching this video, I know something about you…
You are an entrepreneur You are also the parent of a future entrepreneur Of a future world changer We constantly think about: what problem can we solve One problem was yet to be solved, we finally have a solution…
41
Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action
42
Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action
44
Welke 3 elementen zie je?
45
Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld
Naar de content Instructie Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld
46
Reageer!
47
Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action
48
Kortom: waarom zou men naar jou moeten luisteren?
49
Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action
58
Weet je hoe lang we over het opnemen van de video’s gedaan hebben?
59
Content tips (of: eisen?)
Moet mensen van A naar B helpen Idealiter alle leerstijlen: video, tekst, audio Korte video’s bij zelfstudie Content: de trainingsinhoud zoals je die LIVE geeft? Opbouw per video: Wat Waarom Hoe
60
Mijn training is lelijk!
62
LIVE Online? Deelnemers actief houden
Wake up’s Breakout’s Implementatie pauze Carnaval ;)
63
Content drippen? Dat is: niet alle content gelijk beschikbaar maken
Voordeel: men volgt echt het programma, zeker als het programma een startdatum heeft waardoor kans op implementatie groter is Nadeel: je kunt niet verder als deelnemer, ook al ben je er aan toe Nadeel: je moet meer inrichten Praktijk: drippen vindt men vaak niet fijn
64
Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action
65
Hoe kun je de cursist verder helpen?
67
Q&A
68
Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen
69
Aan de slag met je ontwerp
Comment je ontwerp op
71
Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen
72
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
73
Tools Wel of geen LMS (Learning Management System)
74
Het proces: salespage winkelwagen inloggegevens
75
Dus als je koopt… Website gebruikers
76
Voor de meeste van ons Wordpress Membership plugin
77
Membership plugins MemberPress Restrict Content Pro
Paid memberships Pro ActiveMember360 Wishlist Member
79
De training zelf zit ín de website
Website openbaar Website achter inlog = online training Membership plugin
80
Hoe Gewone pagina’s van Wordpress
Templates zoals je bij bijvoorbeeld Thrive krijgt Een Learning Management System
81
LMS software Lifter LMS Learndash (eventueel i.c.m. Social Learner)
Teachable
85
Mijn conclusie Houd het simpel, geen LMS
Thrive heeft prachtige templates Thrive heeft ook een LMS (apprentice) ZOOMMMMM!!!!!
87
Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan
88
Hét stappenplan Onderzoek Titel kiezen
Training verkopen (PILOT methode) Gefeliciteerd met je investering met commitment/doelen video Achter inlog, membership inrichten Leveren/maken van de content Doe een upsell
89
Q&A
90
Even checken in 4-tallen wat je jouw stappenplan is…
91
Wat heb je nodig?
92
Aanbod “Online Training maken” Masterclass
Van A naar B = van Ontwerp van je training naar pagina’s (bij voorkeur met Thrive templates) Van B naar C = van Ontwerp naar Inrichting Wishlist Member Maximaal 6 deelnemers 1 hele dag Bij mij thuis, te Streefkerk Inclusief licentie voor Wishlist t.w.v. $197,- (+ $100,- jaarlijks) Datum in overleg Normale/toekomstige masterclassprijs is €495,- Nu: €295,- ex btw Datumprikker…na sluitingsdatum (=vrijdag om uur) Eerste 6 aanmelders via (‘ik meld me aan’ is genoeg)
93
Q&A
94
22 februari 2019: Bonus Ochtend: Passie test/kies je niche Middag: Schrijf je verhaal
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.