De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

We starten om uur, tot zo, Hugo

Verwante presentaties


Presentatie over: "We starten om uur, tot zo, Hugo"— Transcript van de presentatie:

1 We starten om 10.00 uur, tot zo, Hugo
Online trainingen maken We starten om uur, tot zo, Hugo

2 Remind me to record it… Gebaar:

3 Iedereen wil zijn online training hebben!
Meer mensen bereiken Meer geld verdienen Vanuit huis werken Makkelijker voor cursist; in eigen tijd en eigen omgeving Lagere kosten Afstemmen op leerniveau Voortgang volgen

4 Online training geven heeft ook nadelen
Minder persoonlijk Minder interactie Minder empowerment Minder differentiatie Vraagt meer zelfdiscipline van cursist

5 Wat brengt je hier? (in 3 of 4-tallen)
Ik ben heel benieuwd waarvandaan je meekijkt. Wil je dit eens laten weten in de chat?

6 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

7 Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen

8 Ik heb ooit 3 weken gewerkt aan…

9 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

10 Onderzoekje…

11 De 3 markten

12 De 3 markten

13

14

15

16 Neem dit van mij aan…

17 Neem dit van mij aan (na…)

18 De 3 markten

19

20 Geld verdienen Gezondheid Relaties

21 Jouw Zone Passie Doelgroep Probleem

22 Voor online trainingen is het nóg belangrijker dat je een GROOT probleem pakt.

23 Even checken in 3 of 4-tallen of je een goede niche hebt…

24

25 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

26 Live online, begeleiding (jouw tijd)
Zelfstudie Live online, begeleiding (jouw tijd) Combinatie zelfstudie/live/begeleiding

27

28 IJsje Zelfstudie Tot €47,-

29 Ijsje – tot €47,- Zelfstudie Weinig content Video, audio, tekst, maar kan ook alleen ebook zijn Want: je wilt dat mensen hun portemonnee een keer getrokken hebben Het kan de kosten voor je advertenties opheffen

30 Massage Zelfstudie Tot €497,-
(afhankelijk van jouw verkoopkwaliteiten)

31 Massage tot €197,- Zelfstudie Meer content (zeg: minimaal 3 ijsjes) Wellicht een beetje van jouw tijd Met community (bv Facebookgroep) voor meer interactie (upsell makkelijker) Vaak wel nodig om een aanbod/actie te doen Video, audio, tekst

32 Massage of Huis LIVE online Vanaf prijs van een ijsje
Afhankelijk van de duur en de inhoud van je training

33 Huis van €497,- tot € ,- ;) Met begeleiding/jouw tijd Veel content Vaak over langere tijd Eventueel drippen (niet alle content tegelijk toegankelijk) Video, audio, tekst Vaak een lancering of webinar voor nodig om te verkopen

34 Combinatie Vanaf €197,- Afhankelijk van de inhoud van het pakket,
kan dus duizenden euro’s kosten!

35 Even checken in 4-tallen wat je wilt gaan creëren

36 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

37 Passie Doelgroep P

38 Passie Doelgroep Probleem

39 https://apex4kids.com/7dollars

40 If you are watching this video, I know something about you…
You are an entrepreneur You are also the parent of a future entrepreneur Of a future world changer We constantly think about: what problem can we solve One problem was yet to be solved, we finally have a solution…

41 Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

42 Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

43

44 Welke 3 elementen zie je?

45 Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld
Naar de content Instructie Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld

46 Reageer!

47 Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

48 Kortom: waarom zou men naar jou moeten luisteren?

49 Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

50

51

52

53

54

55

56

57

58 Weet je hoe lang we over het opnemen van de video’s gedaan hebben?

59 Content tips (of: eisen?)
Moet mensen van A naar B helpen Idealiter alle leerstijlen: video, tekst, audio Korte video’s bij zelfstudie Content: de trainingsinhoud zoals je die LIVE geeft? Opbouw per video: Wat Waarom Hoe

60 Mijn training is lelijk!

61

62 LIVE Online? Deelnemers actief houden
Wake up’s Breakout’s Implementatie pauze Carnaval ;)

63 Content drippen? Dat is: niet alle content gelijk beschikbaar maken
Voordeel: men volgt echt het programma, zeker als het programma een startdatum heeft waardoor kans op implementatie groter is Nadeel: je kunt niet verder als deelnemer, ook al ben je er aan toe Nadeel: je moet meer inrichten Praktijk: drippen vindt men vaak niet fijn

64 Ontwerp van je training
Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

65 Hoe kun je de cursist verder helpen?

66

67 Q&A

68 Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen

69 Aan de slag met je ontwerp
Comment je ontwerp op

70

71 Tijden 10.00 – uur: Leer training ontwerpen 12.00 – uur: implementatietijd 14.00 – uur: Leer systemen kennen

72 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

73 Tools Wel of geen LMS (Learning Management System)

74 Het proces: salespage winkelwagen inloggegevens

75 Dus als je koopt… Website gebruikers

76 Voor de meeste van ons Wordpress Membership plugin

77 Membership plugins MemberPress Restrict Content Pro
Paid memberships Pro ActiveMember360 Wishlist Member

78

79 De training zelf zit ín de website
Website openbaar Website achter inlog = online training Membership plugin

80 Hoe Gewone pagina’s van Wordpress
Templates zoals je bij bijvoorbeeld Thrive krijgt Een Learning Management System

81 LMS software Lifter LMS Learndash (eventueel i.c.m. Social Learner)
Teachable

82

83

84

85 Mijn conclusie Houd het simpel, geen LMS
Thrive heeft prachtige templates Thrive heeft ook een LMS (apprentice) ZOOMMMMM!!!!!

86

87 Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

88 Hét stappenplan Onderzoek Titel kiezen
Training verkopen (PILOT methode) Gefeliciteerd met je investering met commitment/doelen video Achter inlog, membership inrichten Leveren/maken van de content Doe een upsell

89 Q&A

90 Even checken in 4-tallen wat je jouw stappenplan is…

91 Wat heb je nodig?

92 Aanbod “Online Training maken” Masterclass
Van A naar B = van Ontwerp van je training naar pagina’s (bij voorkeur met Thrive templates) Van B naar C = van Ontwerp naar Inrichting Wishlist Member Maximaal 6 deelnemers 1 hele dag Bij mij thuis, te Streefkerk Inclusief licentie voor Wishlist t.w.v. $197,- (+ $100,- jaarlijks) Datum in overleg Normale/toekomstige masterclassprijs is €495,- Nu: €295,- ex btw Datumprikker…na sluitingsdatum (=vrijdag om uur) Eerste 6 aanmelders via (‘ik meld me aan’ is genoeg)

93 Q&A

94 22 februari 2019: Bonus Ochtend: Passie test/kies je niche Middag: Schrijf je verhaal


Download ppt "We starten om uur, tot zo, Hugo"

Verwante presentaties


Ads door Google