Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Carlson Wagonlit Travel
Raamcontract Facilitair Bedrijf November 2017
2
Beschikbare producten
Lokaal – CWT België CWT België Eigen beheer 200 werknemers Locaties: Hoofdkantoor: Brussel 1 Zakenreiskantoor Vlaanderen (Antwerpen/Gent) 1 Zakenreiskantoor Brussel 1 Multinational Service Center in Brussel 1 Meeting & Events afdeling in Brussel 1 Technical Service Desk/helpdesk 24-uren dienst vanuit Londen Traffic volume 171 miljoen euro 1582 klanten Ervaren reisagenten ( minimum 12 jaar ervaring) 98% Klantbehoud op lokaal niveau Beschikbare producten Customer care: CWT Resolve CWT Listens Avaya (ACD) Moxie ( ) Reizigers: CWT To Go CWT Trip Order CRS by CWT CWT Hotel Intel CWT Portal CWT Portrait Travel Managers: CWT AnalytIQs CWT Program Messenger CWT Safety & Security Unused ticket tracking © 2017 CWT
3
3.0 CWT Road Map Reiservaring Reisbeleid Innovatie
Now let’s go into the details Innovatie
4
Reiservaring Wereldwijde hoge tevredenheidsgraad via alle kanalen
Nieuwe tools en training Versterkte en gepersonaliseerde lokale dienstverlening Nieuwe, moderne en gebruiksvriendelijke tools CWT To Go myCWT CWT Global Itinerary Reisconsulent Travelers want and need a consistent and seamless experience across all channels – digital and off line. It’s what they get every day from (Amazon, Target, etc.). They want to feel that they are recognized, valued and can actually get help when they need it. (Click) We are building a brand new traveler website, myCWT (formerly known as CWT Portal) and delivering a true global itinerary by end The global itinerary will also receive a new design throughout 2018. (Click – animation will run so this part has more talk track) And for CWT To Go, we’ll deliver enhancements to the user experience that incorporates the latest in interface design and user experience research throughout We are also investing in travel counsellor tools and training to ensure they are equipped to deliver personalised service. In addition, we will align with our preferred OBT to boost content and personalization so your travelers can expect a seamless OBT experience.
5
Reiservaring Versterkt hotelaanbod en ruimere keuze
CWT proprietary hotel OBT Intelligent zoekmachine om hotels en tarieven te tonen All the way to developing our own hotel Booking tool
6
Versterkt hotelaanbod
Hotels Chains Regional/ local chains Individual properties GDS Aggregators More to be announced soon Exclusive CWT Value Rates Uw boekings kanalen Your travel policy Wij gebruiken meerdere bronnen om een uitgebreid hoteloverzicht aan te bieden aan uw zakenreizigers. o.a.: GDS, Aggregators, OTAs, Hotels direct Wij hebben reeds voor u onderhandeld Wij laten zien wat het beste is voor u en uw reizigers Duidelijkheid over tarief bijzonderheden Geen noodzaak om elders te gaan 1 miljoen+ hotels wereldwijd 680,000 door CWT geselecteerde hotels © 2017 CWT
7
Reiservaring Een persoonlijke aanpak staat centraal…
Dezelfde boekingservaring via al onze kanalen. Partner Network © 2017 CWT
8
Reisbeleid All the way to developing our own hotel Booking tool
9
Innovatie CWT To Go app CWT AnalytIQs Track & Trace
Intelligent engine to display hotels and rates that meet your needs All the way to developing our own hotel Booking tool
10
Innovatie CWT AnalytIQs CWT To Go app Track & Trace
CWT proprietary hotel OBT Intelligent engine to display hotels and rates that meet your needs All the way to developing our own hotel Booking tool
11
Innovatie Track & Trace CWT To Go app CWT AnalytIQs
CWT proprietary hotel OBT Intelligent engine to display hotels and rates that meet your needs Uw reizigers lokaliseren via de wereldkaart of CWT AnalytiQs Aangeduid in kleurgecodeerde beoordelingen en waarschuwingen Stimuleert effectieve communicatie Bevordert het welzijn van uw reizigers All the way to developing our own hotel Booking tool
12
WELKE UNIEKE VOORDELEN KUNNEN WIJ GEVEN AAN: Facilitair Bedrijf
Geïntegreerd boekingsproces van A tot Z Innovatie door middel van hoog-technologische tools Inhoud is de sleutel tot succes Of same day hotel bookings were made by mobile in 2016 Inzichten “Big data”
13
MODALITEITEN OM TOE TE TREDEN TOT DE RAAMOVEREENKOMST
Contactpersoon: Evi De Baets Minimaal dienen volgende gegevens aan CWT bezorgd te worden alvorens een boeking kan worden uitgevoerd: Gegevens van de besteller (bv. naam en adres entiteit) Facturatieadres KBO-nummer Interne contactpersoon Wensen m.b.t. low-cost maatschappijen Intern reisbeleid, indien van toepassing Reisprofiel(en) van de (huidige en desgevallend toekomstige) reiziger(s)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.