Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMyriam Wauters Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
MARKTVERSTORINGEN IN DE AUTOMARKT DOOR FISCAAL INSTRUMENTALISME
Rogier Kuin BOVAG Den Haag, 22 september 2016 Vereniging voor Belastingwetenschap 2016
3
STIMULEREN ZEER ZUINIGE AUTO’S (2009-2012)
verkoop B-segment verkoop A-segment
5
‘WINNER TAKES ALL’ BIJ 14% BIJTELLING
registraties C-segment
6
‘WINNER TAKES ALL’ BIJ 14% BIJTELLING
registraties C-segment 80 – 95% auto van de zaak
8
DE HYPE VAN DE STEKKER-AUTO’S
zakelijke registraties
9
EFFECTEN VOOR DE AUTOBRANCHE
Extra nieuwverkopen in tijden van crisis Méérverkopen overwegend kleine auto’s Méérverkopen vaak ter vervanging van tweedehands Winner takes all – door de overheid aangewezen
10
MAATSCHAPPELIJKE EFFECTEN
juiste techniek bij juiste doelgroep? braafste jongetje van de klas springt op het waterbed schatkist
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.