De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service."— Transcript van de presentatie:

1 Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service

2 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Klachten ► Klachtgesprek ► Ruilen en garantie ► Serviceverlening ► Betalen ► Bestellingen.

3 Inhoud 1 Hospitality 2 De klant en het verkoopgesprek 3 Klachten en service 4 oorraadbeheer en bestellen 2

4 Hoofdstuk 3 Klachten en service 3 ► Klanttypen ► Klachten voorkomen ► Soorten klachten.

5 Hoofdstuk 3 Klachten en service 4 ► Klachtgesprek

6 Hoofdstuk 3 Klachten en service 5 ► Klachtafhandeling ► Klachten registeren ► Schriftelijke klachten.

7 Hoofdstuk 3 Klachten en service 6 ► Ruilen en garantie ► Repareren, vervangen of vergoeden ► Reparatie-, tegoed- of garantiebewijs ► Recht van regres.

8 Hoofdstuk 3 Klachten en service 7 ► Serviceverlening ► Persoonlijk en niet-persoonlijk ► Vóór, tijdens en na de verkoop ► Beroepshouding ► Service en winkelformule.

9 Hoofdstuk 3 Klachten en service 8 ► Betalen ► Pin ► Creditcard ► Contant geld ► Waardebon/kaart ► In termijnen ► Aanbetaling ► Contactloos.

10 Hoofdstuk 3 Klachten en service 9 ► Bestellingen ► Vóór de verkoop ► Tijdens de verkoop ► Na de verkoop.

11 Hoofdstuk 3 Klachten en service 10 ► Bestelprocedure


Download ppt "Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service."

Verwante presentaties


Ads door Google