Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGreta van der Zee Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
3
Google Oude situatie
4
Dit is wat er is gebeurd
14
◦ Visueel doel direct duidelijk ◦ Niet te veel randinformatie ◦ Beperk de keuze bij landingpage ◦ Concrete link in landingpage ◦ Verband tussen advertentie en landing ◦ Vang eerst gegevens van klant die weinig moeite vergen ◦ Vertrouwen door logo ◦ Duidelijke belofte ◦ Toon productfoto's ◦ Verschillende landing pages voor verschillende advertenties
20
Google adwords
23
Google adword tutorial Budget: dat wat je je kan veroorloven om te besteden zonder iets terug te krijgen. Search campagnes meest eenvoudig Track conversie Bid strategie manual CPA, CPA Continu verbeter proces Extensies gebruiken Keywords broad, “phrase” of [Narrow]
25
5R 5R model en zoekmachinemarketing Retentie Relevant Reactie & rendement Rich Als de bezoeker niet direct converteert vang dan eenvoudige gegevens, email etc. De advertentie en de timing moet relevant zijn Resultaten moeten afgestemd zijn op zoekquery. Call to action moet kort en sterk zijn
26
Opdracht week 5 Keyword analyse Google Analyse gebruikte woorden op website Matchen…. SEA advertentie voorstel – Keyword Broad, narrow, exact match and negative match – Headline, URL, discription 1 en 2 – Budget + bid strategie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.