Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdRuben van Dam Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
3
Historie 1e festival 12 april 2002Boogie Bar1100 bezoekers (uitverkocht) 2e festival 26 april 2003De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 3e festival 12 april 2004De Muzeval1350 bezoekers (uitverkocht) 4e festival 16 april 2005 De Giraf2500 bezoekers (uitverkocht) 5e festival 22 april 2006De Giraf,2500 bezoekers (uitverkocht) 6e festival 21 april 2007De Giraf2500 bezoekers (uitverkocht) 7e festival 7 juni 2008De Grote Rietplas 6000 bezoekers. 8e festival 13 juni 2009De Grote Rietplas8000 bezoekers. 9e festival 12 juni 2010De Grote Rietplas 9000 bezoekers. 10e festival 18 juni 2011De Grote Rietplas12.000 bezoekers (Uitverkocht) 11e festival 9 juni 2012De Grote Rietplas11.500 bezoekers 12e festival 1 juni 2013De Grote Rietplas12.000 bezoekers 13e festival 7 juni 2014De Grote Rietplas15.000 bezoekers (uitverkocht) 14e festival 13 juni 2015De Grote Rietplas15.500 bezoekers (uitverkocht)
5
Het huidige Retropopterrein…
6
Fan Engagement Retropop Wie zijn de fans van Retropop? Bezoekers Sponsoren Vrijwilligers Leveranciers (podia, stroom, water, catering etc.) Overheidsinstanties (Gemeente, Justitie, Brandweer, GHOR)
7
Bezoekers Wie zijn je bezoekers?
8
|Datum 15-05-2013| Klantonderzoek RetroPop 15 mei 2013
9
|Datum 15-05-2013 INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 9
10
|Datum 15-05-2013 INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 10
11
|Datum 15-05-2013 ›Aantal respondenten: 721 11
12
|Datum 15-05-201312
13
|Datum 15-05-201313
14
|Datum 15-05-2013 Herkomst respondenten 14 Postcodegebied:Frequentie: 7800 – 7899385 7700 – 779942 9400 – 949942 9600 – 969923 7900 – 799921 9500 – 959915 9700 – 979915 8400 – 849910 9300 – 939910
15
|Datum 15-05-201315
16
|Datum 15-05-201316
17
|Datum 15-05-201317
18
|Datum 15-05-201318
19
|Datum 15-05-201319
20
|Datum 15-05-201320
21
|Datum 15-05-201321
22
|Datum 15-05-2013 INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 22
23
|Datum 15-05-2013 Bereikbaarheid Parkeer Locatie Festival Wachttijd Heel erg ontevreden Heel erg tevreden Sanitaire voorzieningen Hygiëne Wachttijd Horeca Kwaliteit Eten Aanbod Eten Prijs Wachttijd 23
24
|Datum 15-05-2013 Heel erg ontevredenHeel erg tevreden Podium Mainstage Surprisestage Discotent Helemaal oneensHelemaal eens Line Up Vernieuwend Afwisselend Sluit aan bij voorkeur Bekende artiesten Verhouding aanbod prijs 24
25
|Datum 15-05-2013 Helemaal oneens Helemaal eens RetroPop: Is verbonden met Emmen Is voor een breed publiek Heeft een positief imago Er heerst een positieve sfeer Ik voel me thuis Geeft een gevoel van saamhorigheid 25
26
|Datum 15-05-2013 Op RetroPop voel ik me: Gelukkig Ellendig Knus Opgetogen Agressief Thuis Niet thuis Blij Mezelf Rustig Energiek Boos Gewaardeerd Verbonden Goed Jong Helemaal oneensHelemaal eens 26
27
|Datum 15-05-2013 Voor mij is RetroPop: 27
28
|Datum 15-05-2013 Ik bezoek RetroPop, omdat: 28
29
|Datum 15-05-201329
30
|Datum 15-05-2013 INLEIDING KENMERKEN BEZOEKERS KLANTTEVREDENHEID CAMPING 30
31
|Datum 15-05-201331
32
Unique Selling Points Retromuziek (inspelen op emoties uit verleden) Damestoiletten Drentse gemoedelijkheid Camping (entertainement) Vrijwilligers Strand, water en groen Geen wachtrijen Overzichtelijk terrein Begaanbaarheid Veiligheid
33
Social Media Facebook (Enquêtes en discussies, bekendmaking bands) Twitter (wekelijks een gouwe ouwe clip, bekendmaking bands) Website (Foto’s, aftermovie en verdere info) YouTube (video’s opbouw, optredens etc.)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.