Senioren Oudere-Unie Stefanie van Hooft Marit Groefsema Farzana Omid Panah.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie Van ons.
Advertisements

Self Supporting Groups DOEL WAT WIE WANNEER. Self Supporting Groups DOEL De mogelijkheden van het internet leren kennen en benutten voor mijn zaak. Wat.
Welkom bij het vak ICT … Van Muhammet. Opdracht Straks krijg je 5 dia’s te zien waar je zelf in kan typen. Jij moet alleen typen en zelf plaatjes toevoegen.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Benjamins & Pupillen Gehuldigd op Sportgala DIKKE PROFICIAT!!
PUBLICATIEPRIJS 4 Onderneem!. DOEL VAN HET PROJECT Het doel van het project is: Dat kinderen van dichtbij meemaken met wat voor zaken ondernemers te maken.
Arteveldehogeschool Office management
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
1 van 10 POWERPOINT Nieuw in de Wegwijsserie: Wegwijs in PowerPoint 2007 Presentatie Ambassadeursdagen Seniorweb Door: Louise Prompers.
Workshop Vrijwilligerswerk Het hoe en wat Door Timbo.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Algemene Leden Vergadering GV Brinio dd 7 april 2014 Opening.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Hoofdstuk 4: Eenzaamheid in perspectief
voICe: geeft de patiënt zijn stem terug!
Project Zuid-Afrika.
Marketingcommunicatie
Crossmediaal mediaconcept Kyra Dirksen Thomas van der Haar Anne Verdurmen.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Website bouwen (project). Inhoud Hoofdstuk 1. offerte Hoofdstuk 2. Wensen opdracht gever Hoofdstuk 3. Aspecten Hoofdstuk 4. Formaten Hoofdstuk 5. Plan.
Inhoud Brainstorm Concept Storyboard Digitale Enquette.

Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
FOTOREPORTAGE MATHIJS INTERNET. Dit is het nieuwe teken van Google Chrome Dit is het oude teken van Google Chrome Dit is het teken van internet Explorer.
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Activiteiten Dorpsraad 2015/ januari 2016.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Seminar ‘jonge’ senioren Overzande 8 maart Opbouw ledenbestand provincie Zeeland Peildatum 8 dec [ 50, 59 ] = 63 leden 0,9 % [ 60, 69 ] =
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Zanna en Kaj bouwen een orgel Aan de slag met het Doe-orgel.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
1 Minder Hinder Rond Antwerpen. 2 Vanavond 3 1.Inleiding 2.Werken & minder hinder maatregelen 3.Platform: Minder Hinder Rond Antwerpen.
Opbouw van de seminar -Hoe staan we ervoor? -Activiteitenaanbod -Imago van de vereniging. Hoe wordt je gezien?
Basisstof 6. Gezonde longen en luchtwegen Opdracht: Maak een tabel van de aandoeningen genoemd in basisstof 6. Vermeld de aandoening. Wat zijn de ziekteverschijnselen?
Operationeel plan DIMAGINI
Multimediaal en interactief educatieproject voor het VMBO
Slowakijehof 1 - Europakwartier BD Almere Poort
Doel Brede oriëntatie op de doelgroep ouderen
Onderzoek in Apps.
De Rekenquiz We gaan sommen van de tafel van 5 maken
Plannen en optimaliseren
Les Pointeurs en facebook
Netweten Cyberpesten.
TF GRAFIEKEN TEKENEN : Oefening
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Sociale Media.
Sociale Media Naam: Sara Camara School: Grotius College Klas: J1A
Door: Miranda Mulder & Lisanne Bakker, Presentatie.
Onderzoek Basisstof 6.
Marketing & Management
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 3.
Van baby tot senior, wat staat ons te wachten?
Van baby tot senior, wat staat ons te wachten?
LG41 IBS1.2 De bodem als basis
Van baby tot senior, wat staat ons te wachten?
Buurtplatform Groothandelsmarkt De start van Betrokkenheid
Korte inleiding + inhoudt
LG41 IBS1.2 De bodem als basis
Uitnodiging bewonersoverleg
Transcript van de presentatie:

Senioren Oudere-Unie Stefanie van Hooft Marit Groefsema Farzana Omid Panah

Inhoudsopgave  Inleiding  Enquête  Resultaten enquête  Tabel  Twitter  Facebook  Website  Einde

Inleiding  Ouderen steeds actiever  Opdracht van de oudere-unie

Enquête

Resultaten enquête

Tabel

Twitter 

Facebook 

Website

Einde