Onderzoek Grafen Cees van Vledder & Bas Diender. Nemen leerlingen in het algemeen dezelfde route van van het ene naar het andere lokaal? -Volgen de jongens.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
groep 7/8 ‘t Heem Regulier
Advertisements

Staafdiagram Strookdiagram
Technologie en Commercie Meisjes in de techniek Augustinus college A.H. Jonker.
Door Jenny, Anni, Bas en Roel
Hey jongens en meisjes dit is de presentatie van Daan en Davey.
Het opstellen van onderzoeksvragen
Een daguitstap. Waar ga ik naartoe? Vertrekpunt: Aankomst:
So you think you can math?
Aletta Jacobs 5.5.
39 Verhoudingen vergelijken – Voorbeelden (1)
Associate degree en MBO-HBO
Cordaid Straatkinderen in Kameroen. Vanuit intentieverklaring NUOVO een projectvoorstellen: Trainen en integreren van straatkinderen in de samenleving.
Bij Scouting Vereniging Buys Ballot
Welkom Spoorzoekers Beste jongens en meisjes, Vandaag is er weer een presentatie bij de preek. Bij de ingang liggen blaadjes klaar om mee te kunnen schrijven.
Delinquent gedrag bij Vlaamse jongeren.
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Cindy, Meriama, Tim, John en Kevin. Hebben jongens en meisjes dezelfde onderwijskansen in Afrika? ​
De Kruisweg van Jezus.
Modeleren met Grafen: Modeleren met Grafen: Van A naar B tijdens leswisseling Bart en Jesse TSG 5A 2014.
Jongeren & Alcohol Jens Allaert.
Mijn Design Manifesto Inspire, Meaningful, Remembered, Immortal.
(Met dank aan Stijn van den Corput voor de foto) Ik dacht: - dat het saai zou worden. - dat de verhouding meisjes/jongens 1:20 zou zijn - dat je alleen.
STEM monitor juli Doelstellingen STEM-actieplan STEM-actieplan streeft op middellange termijn naar: Meer starters en afgestudeerden.
Hypergeometrische verdeling Snel en foutloos. Hypergeom Twee mogelijkheden: wel / niet Geen vaste kans Vast aantal ‘pogingen’ n (steekproef) Alleen aantal.
Resultaten enquête lager onderwijs De resultaten 1.Steekproef 2.Gamegedrag 3.Gamen en opvoeding 4.Besluit.
Oberservatie van bruggers
Les voor ♀ Plaatje Loverboys.
Gedoe in de gangen Modelleren met grafen. Hoe nemen de leerlingen uit B22 de route naar de aula? ‘eigen’ groep De hoofdgroep neemt de snelste route.
Stellingen voor gebruik bij visieontwikkeling op seksuele vorming in het (v)so.
Spinnen rekenbegrippen
Deelnemers aan de enquête. Is de sfeer in de klas zoals je denkt dat ze zou moeten zijn?
Hoofdstuk 3 Specifieke groepen Jongens meisjes. Girl power Meisje gelijkwaardig aan jongen Feministische revolutie: man de baas, vrouw indirecte invloed.
Toepassingen 5L week 16: ‘Op tocht door vrijetijdsland’ ongelijke verdeling op basis van verschil of som van de delen op basis van verhouding tussen de.
Thema 1: Wat is biologie? Basisstof 5: GROEI.
H4.1 Steden komen tot bloei
Project vvv Wo2 GEMAAKT DOOR BEAU,QUINT,MIKE. Hoofdstukken: Onderzoek naar fiets & wandel routes. Onderzoek naar QR-codes Onderzoek naar plaatsen & regio’s.
Het is vandaag Girlsday! Speciale dag voor meisjes over bètawetenschappen, techniek en ICT!
Paasviering 2016 CBS Op de Zandtange. Aansteken van de paaskaars Gebed.
SLO ● nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling Eerste resultaten van een onderzoek onder docenten en leerlingen Implementatie nieuwe centraal examen.
Presentatie landelijke resultaten monitor Samengesteld door:
Het land Bangladesh Sponsoravond Bangladesh 27 maart 2014.
Beleid combinatieklassen Eerste Leidse Schoolvereniging CONCEPT Vragen ter verduidelijking direct Inhoudelijke vragen later.
Nieuwe mensen ontmoeten Door onze werkwijze is Liever prive één van de snelst groeiende dating sites van Nederland en dagelijks zijn er vele nieuwe aanmeldingen.
1 Waar zie je dezelfde Zwarte Piet?
PCR Puzzel Instructies. Begin van de les Heb het volgende voorin de klas: Template.
SLO ● nationaal expertisecentrum leerplanontwikkeling Eerste resultaten van een onderzoek onder docenten en leerlingen Implementatie nieuwe centraal examen.
Hoofdstuk 1 jongens en meisjes
Welkom op de informatieavond groep 1-2
Hoeveel boterhammen eet elke klas per dag?
RD.
Een verhaal dat onrustig maakt…
Wat is het grootste getal
Johannes 20 : Maria stond te huilen bij het graf van Jezus.
Windows 10 anniversary update forceren
Spinnen rekenbegrippen
Fietsroutes Brede school ‘de pol’ Inventarisatie
Welkom op de informatieavond groep 1-2
Zomertraining ‘Klaar voor de start’
Fietsproject Op weg naar het VO
Benny juliane en tessa.
Handhygiëne Resultaten.
Kindvriendelijke woonomgeving
Zomertraining ‘Klaar voor de start’
Aantekening van: Wie is de baas
Inleiding Presentatie over de doorstroom binnen het Floracollege
Conclusies onderzoekers
Oranje route avond 8 oktober 2019.
Transcript van de presentatie:

Onderzoek Grafen Cees van Vledder & Bas Diender

Nemen leerlingen in het algemeen dezelfde route van van het ene naar het andere lokaal? -Volgen de jongens de jongens, en de meisjes de meisjes? -Welke routes worden er genomen? -Neemt het grootste deel de snelste route?

Volgen de jongens de jongens, en de meisjes de meisjes?

Welke routes worden er genomen?

Neemt het grootste deel de snelste route?

Nemen leerlingen in het algemeen dezelfde route van van het ene naar het andere lokaal?