VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
gewest, 19 gemeenten 2 gemeenschappen 3 gemeenschappelijke commissies 1 federale regering 0 instantie voor metropole samenwerking.
Advertisements

De Federale Commissie Rechten van de Patiënt stelt zich voor La Commission Fédérale Droits du Patient se présente Colloquium patiëntenrechten 26 oktober.
Procedure: hoe een offerte indienen?
Jipi-mav.. présente.
IAB Stage - Stage IEC Scriptie - Mémoire L. Kerfs - C. Cloquet Stagecommissie - Commission de stage Juni Juin 2009.
A16 Aanmaken en communiceren van glossarium Composer un glossaire et le communiquer Comité consultatif : BPR van het Federaal Agentschap voor.
Symposium sur la sécurité Veiligheidssymposium Page 1 les causes d’accidents sont principalement de trois ordres : De oorzaken van de.
Woordenschat+ grammatica TB76
Bienvenue - Welkom. Persvoorstelling / Conférence de presse Jaarverslag Mensenhandel Bruggen slaan 15/10/2014 Rapport annuel Traite des êtres humains.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
Ronde tafel ADR-C Ronde tafel ADR-C Impartial Consumer Mediation Ivan Verougstraete en Hans De Coninck, experten justitie en mediatie Brussel, 24 april.
1 INFOVERGADERING “RC VOOR HET LEVEREN VAN RELATIEGESCHENKEN, TOMBOLAPRIJZEN EN WEGGEEFARTIKELEN”
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
KWARTIER KONINGIN ELISABETH QUARTIER REINE ELISABETH
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatie –vergadering 15/01/2015
Extraordinary General Assembly Meeting 12 mei 2011 Telenet Mechelen 1.
Suspension volontaire de prestations Vrijwillige opschorting van prestaties.
Informatiesessie 04/11/2014 Raamcontract dranken Infosessie dranken– Caroline Lievens- 04/11/2014 Directie Financiën– Cel Aankoopbeleid.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
La plateforme de coordination Het coördinatie- platform Valérie STOOP Sous-division Eau et Grandes Entreprises Bruxelles-Environnement.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Openbare aanbesteding voor de oprichting van een Denktank radicalisme, gewelddadig extremisme en terrorisme - informatiesessie van 18 augustus 2015 Marché.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
Les 4 havo Leesvaardigheistraining;
Overheidsopdracht / marché public 17IA411
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
Lumen 2016 Candidatures Marieke Carijn, Marie-Sophie Noël,
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
Instruments pour les communes Instrumenten voor de gemeenten
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Informatievergadering tvv selectieprocedure
Orgadon: vers une solution électronique sécurisée pour l’enregistrement des dons
Gezondheidsvoorzorgen op reis La santé en voyage
Résultats de l’enquête sur les normes de qualité de la préparation des médicaments au sein des officines hospitalières 24 avril 2018.
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Analyse du Semestre européen Analyse van het Europees Semester 2018
Expeditie Doppio – Expédition Doppio
EGOV SELECT.
Infosessie AMIF 42 Séance d’information FAMI 42
Algemene Vergadering KBDB Assemblée Générale RFCB
Transcript van de presentatie:

VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende modules

Programma - Programme 14/06/13: 09u50 – 10h00 : Onthaal deelnemers / Accueil des participants Voorstelling deelnemers Présentation des participants Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Voorstelling van de vragen en antwoorden Présentation des questions et des réponses

Programma - Programme 14/06/13: 09u50 – 10h00 : Onthaal deelnemers / Accueil des participants Voorstelling deelnemers Présentation des participants Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Voorstelling van de vragen en antwoorden Présentation des questions et des réponses

Landsverdediging – Défense –Leidende Dienst: FKP MAB Luc LAMS en VTZ Laurence LEBON bevoegde autoriteit voor het wijzigen van de opdracht en beslissen over problemen bij de uitvoering van het contract. Service Dirigeant: autorité compétente pour la modification du marché et qui décide sur les problèmes à l’exécution. –Leidend Ambtenaar: MRMP-N/P-QAR: gemachtigd alle schikkingen binnen de door dit Bestek vastgestelde limieten te treffen. Fonctionnaire Dirigeant: MRMP-N/P-QAR: mandaté pour prendre toutes les dispositions nécessaires dans les limites imposées par le présent CSCh. –Dienst belast met de oplevering en het kwaliteitstoezicht: MRMP-N/P-QAR Service chargé de la réception et du contrôle de la qualité. –Materieelbeheerder: verantwoordelijk voor de behoeftestelling en de technische specificaties. Gestionnaire de matériel: responsable de la définition du besoin et des spécifications techniques. Partners - Partenaires

Real Corporation Gardec VJ N.V. Dhr. Armand Van Looy HYE N.V. Firma’s - Firmes

Doel van deze vergadering – But de cette réunion Vermijden van alle dubbelzinnigheden van het bestek Eviter toute ambiguïté relative au CSCh Mondeling antwoord op de schriftelijk verstuurde vragen Réponse orale aux questions envoyées par écrit Geen enkele wijziging aan bestek met zich mee, enkel verduidelijkingen Aucun changement au CSCh, uniquement des éclaircissements

Programma - Programme 14/06/13: 09u50 – 10h00 : Onthaal deelnemers / Accueil des participants Voorstelling deelnemers Présentation des participants Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Voorstelling van de vragen en antwoorden Présentation des questions et des réponses

Voorwerp van de opdracht (Par 2.a.) Objet du marché (Par 2.a.) BESTEK Nr. MRMP-N/P 12ZP004 Overheidsopdracht van leveringen betreffende de verwerving van drijvende modules voor de bouw van een drijvend platform ten behoeve van de kleinere eenheden van de Marinecomponent. CSCh N° MRMP-N/P 12ZP004 Marché public de fournitures relatif à l’acquisition de modules flottants pour la construction d’une plate-forme flottante au profit de petites unités de la Composante Marine.

Wijze van gunning Mode de passation du marché Openbare aanbesteding (OA)(Par 4.) Adjudication Publique (AP)(Par 4.) Gunning van laagste regelmatige offerte dus prijs voor 100% (Par 8.) Attribution à l’offre régulière la plus basse donc le prix pour 100% (Par 8.) Geen ruimte voor onderhandelingen ! Eventueel mogelijkheid voor het verduidelijken van de inhoud van de offerte (Par 4.) Aucune latitude pour des négociations ! Eventuellement la possibilité de faire préciser le contenu de l’offre (Par 4.)

Selectiecriteria (Par 6.) Critères de sélection (Par 6.) Impliciete verklaring op erewoord zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsgevallen (Art 43 van KB1) Déclaration sur l'honneur implicite de ne pas se trouver dans un des cas d'exclusion (Art 43 de l’AR1) Kwaliteitsmanagementsysteem in plaats stellen en in stand houden conform met of equivalent aan de ISO 9001:2008 -norm (Art 45, 2° van KB1) Mettre en place et maintenir un système de gestion de la qualité conforme ou équivalent à la norme ISO 9001:2008 (Art 45, 2° de l’AR1)

Offerte (Par 7.a.) Offre (Par 7.a.) Iedere inschrijver mag slechts EEN offerte indienen Chaque soumissionnaire ne peut remettre qu'UNE offre De offerte zal verplicht bestaan uit twee fysisch gescheiden luiken en waarvan één exemplaar van elk de vermelding "ORIGINEEL" dient te dragen: L'offre sera obligatoirement constituée des deux volets physiquement distincts et dont un exemplaire de chaque portera la mention "ORIGINAL": –Het administratief en financieel luik opgesteld in 3 exemplaren (1 exemplaar zonder prijzen) en opgesteld conform met Bijl A Le volet administratif et financier établi en 3 exemplaires (1 exemplaire sans prix) et rédigé conformément à l'Ann A –Het technisch en logistiek luik opgesteld in 3 exemplaren en opgesteld conform met Bijl C Le volet technique et logistique établi en 3 exemplaires et rédigé conformément à l’Ann C

Offerte Administratief en Financieel Luik Opgesteld conform met Bijl A => Bijl A + inventaris volledig en correct ingevuld Aandachtspunten: –Vak 2 – Identificatie van de inschrijver –Vak 3 – Aangeboden prijzen (inventaris bijvoegen !) –Vak 4 – Gestanddoeningstermijn De inschrijver blijft door zijn OFFERTE gebonden tot en met 31 oktober 2013 (Par 7.d.) –Vak 10 – Machtiging –Vak 11 – Ondertekend door bevoegd persoon !

Offerte Administratief en Financieel Luik Aandachtspunten (vervolg): –Vak 9 – Bijlagen Als inschrijver GEEN BELG is: document dat bevestigt dat de inschrijver in orde is met zijn sociale verplichtingen Uittreksel van het Belgisch Staatsblad of gelijkaardig met machtiging van de ondertekenaar van de offerte Volledig ingevulde inventaris (Bijl A) De in Par 7.a.(6) gevraagde geordende lijst (Zie Bijl C) Het akkoord over het prijsonderzoek (Bijl J) Verklaring IAO (Bijl S) Documenten die de technische bekwaamheid aantonen (zie Par 6.b. van dit bestek): certificaat voor conformiteitbeoordeling (ISO 9001:2008) of bij ontstentenis een verklaring en een kwaliteitshandboek. Andere documenten gevraagd in Bijl C (eis nr. 4 en 5)

Offre Volet Administratif et Financier Rédigé conformément à l'Ann A => Ann A + inventaire remplis complètement et correctement Points d’attention: –Rubrique 2 – Identification du soumissionnaire –Rubrique 3 – Prix offerts (joindre inventaire !) –Rubrique 4 – Délai d'engagement Le soumissionnaire reste engagé par son OFFRE jusqu’au 31 octobre 2013 (Par 7.d.) –Rubrique 10 – Mandat –Rubrique 11 – Signée par une personne autorisée !

Offre Volet Administratif et Financier Points d’attention (suite): –Rubrique 9 – Annexes Si le soumissionnaire n’est PAS BELGE: document attestant que le soumissionnaire est en ordre avec ses obligations sociales L’extrait du Moniteur Belge ou équivalent mandatant le signataire de l’offre L’inventaire dûment rempli (Ann A) La liste ordonnée comme demandée au Par 7.a. (Voir Ann C) L’accord sur le contrôle des prix (Ann J) Déclaration OIT (Ann S) Documents montrant la compétence technique (Voir Par 6.b. de ce CSCh): certificat de jugement de conformité (ISO9001:2008 ou équivalent) ou à défaut une déclaration et un manuel de qualité Autres documents demandés en Ann C (demande n° 4 et 5)

Offerte – technisch en logistiek luik (Par 7.a.(6)) De Aanbestedende Overheid behoudt zich het recht voor om de offerte onregelmatig te verklaren bij gebrek aan het bijvoegen aan het technisch en logistiek luik van de offerte van een geordende lijst, duidelijk beantwoordend en dit zonder enige dubbelzinnigheid aan elke technische of logistieke specificatie opgenomen in Bijl C. Een dusdanige geordende lijst met de eisen [I1], [I2] en [D] vindt u in Bijl C. Slechts één kruis aan te brengen per specificatie ! De inschrijver zal een volledige tabel presenteren. Deze lijst zal ondertekend worden door de ondertekenaar van de offerte.

Offre - Volet technique et logistique (Par 7.a.(6)) Le Pouvoir Adjudicateur se réserve le droit de déclarer l'offre irrégulière si une liste ordonnée, répondant clairement et sans ambiguïté à chaque spécification technique et logistique reprise en Ann C n'est pas jointe au volet technique et logistique de l’offre. Une telle liste ordonnée avec les exigences [I1], [I2] et [D] se trouve en Ann C. On ne peut apposer qu’une croix par spécification ! Le soumissionnaire présentera un tableau complet. Cette liste sera signée par le signataire de l’offre

Offerte (Par 7.a.(3)) Offre (Par 7.a.(3)) Datum en uur van de opening der offertes: Dinsdag 23 juli 2013 om 10u00. Date et heure d'ouverture des offres: Mardi le 23 juillet 2013 à 10h00. Plaats van opening der offertes: Aanbestedingslokaal, Kwartier Koningin ELISABETH, Blok 27 - Toegang C, Everestraat 1 te B-1140 BRUSSEL Lieu d'ouverture des offres: Local des adjudications, Quartier Reine ELISABETH, Bloc 27 - Entrée C, Rue d'Evere 1 à B-1140 BRUXELLES

Prijzen (Par 10.) Prix (Par 10.) Prijsbepaling: De eenheidsprijzen en totale prijzen (excl BTW) dienen te worden opgegeven per post en (desgevallend) per item volgens de inventaris in Bijl A. Détermination des prix: Les prix unitaires et les prix totaux (hors TVA) doivent être donnés par poste et (le cas échéant) par item suivant l'inventaire en Ann A. Munt: EUR Monnaie: EUR Wisselkoersclausule en prijsherziening: Geen enkele formule van binding aan een wisselkoers zal aanvaard worden. De prijzen zijn vast en kunnen niet herzien worden gedurende de ganse duur van de overeenkomst. (=> zie inventaris van Bijl A) Taux de change et révision des prix: Aucune formule d'adaptation au taux de change ne sera acceptée. Les prix sont fermes et non révisables pour toute la durée du marché (=> voir inventaire de l’Ann A)

–Prijs / Prix : Zonder BTW, sans TVA, Delivered duty Paid, EURO Prijzen (Par 10.) Prix (Par 10.) –Borgtocht, Cautionnement Het bedrag is bepaald op 5% van het bedrag van de opdracht (excl. B.T.W.) Le montant est de 5% du montant du marché (hors T.V.A.) Borgtocht (Par 11.) Cautionnement (Par 11.)

Programma - Programme 14/06/13: 09u50 – 10h00 : Onthaal deelnemers / Accueil des participants. Voorstelling deelnemers Présentation des participants Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Voorstelling van de vragen en antwoorden. Présentation des questions et des réponses.

Ingediende vragen - Questions introduites 1.Kunnen wij de 3D-ontwerptekeningen of andere ontwerptekeningen bekomen, bij voorkeur digitaal? Antwoord – Réponse:

Vragen? – Questions?