Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst (2012- 2015) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
gewest, 19 gemeenten 2 gemeenschappen 3 gemeenschappelijke commissies 1 federale regering 0 instantie voor metropole samenwerking.
Advertisements

De Federale Commissie Rechten van de Patiënt stelt zich voor La Commission Fédérale Droits du Patient se présente Colloquium patiëntenrechten 26 oktober.
Procedure: hoe een offerte indienen?
Symposium sur la sécurité Veiligheidssymposium Page 1 les causes d’accidents sont principalement de trois ordres : De oorzaken van de.
Overzicht modellen / Résumé des Modèles Cloud vs On-Premise Model/ModèleOn-Premise (client/server) HybrideCloud (Full Cloud) Oplossing ter plaatse bij.
Enquête lokale fiscaliteit 2004 Enquête fiscalité locale 2004 Persconferentie van 7 februari 2005 Conférence de presse du 7 février 2005 Baudouin Velge.
Le règlement extrajudiciaire des litiges de consommation Focus sur quelques questions particulières au regard du Code de droit économique et de la directive.
Het Facilitair Bedrijf (HFB) partner in overheidsopdrachten.
Bestek Aluminium - CSCh Aluminium 12SM525 MRMP-S/AM Kapt Kris Vanhees,Lic. 08/11/2011.
Bestek Transportverpakkingen - CSCh Emballages de transport 12SM350
CAHIER SPÉCIAL DES CHARGES FC/CM/14/001 BESTEK Session d’information Infosessie
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai Crashtenders REUNION INFO SOUMISSIONNAIRES INFOVERGADERING INSCHRIJVERS 30.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Contract de pneus avec un réseau des centrales de pneus Bandencontract met bandencentrales.
VTZ Laurence LEBON 28 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP001 Modification de l’installation de climatisation a/b GODETIA.
Informatievergadering
1LZ Claude BULTOT, Ing. 29 / 08 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP001 Acquisition de 24 bateaux,… Verwerving van 24 boten,…
Bestek MRMP-I/S Nr. 14IS0XX
KWARTIER KONINGIN ELISABETH QUARTIER REINE ELISABETH
Bestek 2014/HFB/00/31576 : technisch beheer, onderhoud en totale waarborg van de technische installaties van en prestaties op afroep voor Dossin, Goswin.
1SC457 Achat d’un CT (Computed Tomography) Scanner Aankoop van een CT (Computed Tomography) Scanner MRMP-S/AC Lieutenant-colonel P. JACQUET Commandant.
1LZ Claude BULTOT, Ing. 20 / 09 / 12 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP003 Adaptation des usines frigorifiques… Aanpassing.
Bestek MRMP-I/S/EM Nr. 13IS815 Kapt DETHIER Laurent (Aankoopofficier) Lt JANSSENS Katrien (Materiaalbeheerder) 05 Jul 2013.
Informatievergadering Réunion d’information 18/12/12 Overheidsopdracht MRMP-N 13ZS705 betreffende een meerjarige overeenkomst van diensten ( )
Informatie –vergadering 15/01/2015
VTZ Laurence Lebon 14 / 06 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 12ZP004 Acquisition de modules flottants Verwerving van drijvende.
VTZ Laurence Lebon 20 / 08 / 13 Informatiezitting – Séance d’information Dossier MRMP-N/P 13ZP003 Acquisition de TBI’s Verwerving van TBI’s.
Informatievergadering MRMP-N Nr 15ZS706 Ledigen en reinigen van lensvlakken en tanks LTZ Laurence LEBON.
La plateforme de coordination Het coördinatie- platform Valérie STOOP Sous-division Eau et Grandes Entreprises Bruxelles-Environnement.
2013/AFM/OA/22655 Masterplan uitbreiding KMSKA - fase 2 Opening d.d. 06/12/2013 Informatievergadering 04/10/2013.
QUESTION / STELLING #YTIA ENVOYEZ Y OU N AU NUMÉRO GRATUIT STUUR Y OF N NAAR HET GRATIS NUMMER 8682 SMS -VOTING.
4RP502 Recce & Obn – Briefing MP MRMP-L/P/QAR Cdt IMM C.Königs 25 Mai 2007 Services de taxis civils au sein des plateaux de PEUTIE et EVERE Taxidiensten.
2015/HFB/OO/32524 Raamovereenkomst voor relighting opdrachten en lichtadvies Opening offertes d.d. 16/10/2015 om 9h45 Informatievergadering.
Informatievergadering BESTEK 16SM140 Réunion d’information CSCh 16SM140 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 16/09/2015.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 15NP001 Vervanging van bestaande pontons LTZ Morgan SAMPERMANS.
2015/HFB/OO/32006 Raamovereenkomst voor consultancy bij verandertrajecten in organisaties Opening d.d. 09/03/2015 Informatievergadering Facilitair Bedrijf.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Werknemers van uw onderaannemers uit Europa: stand van zaken Hilde Thys Manager ISIS-Consult.
Openbare aanbesteding voor de oprichting van een Denktank radicalisme, gewelddadig extremisme en terrorisme - informatiesessie van 18 augustus 2015 Marché.
Conseil consultatif de la magistrature Adviesraad van de magistratuur 1.
Serge Jaumain & Joost Vaesen Oprichting, missie & doelstellingen van het BSI 1) Het BSI: opgericht door de ULB, VUB & FUSL, maar open voor.
Informatievergadering BESTEK 16SM100 Réunion d’information CSCh 16SM100 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 09/03/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP001 RHIB VSW 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering BESTEK 17SM200 Réunion d’information CSCh 17SM200 Divisie Overheidsopdrachten Support Systems 13/09/2016.
Informatievergadering MRMP-N Nr. 16NP003 Sound Velocity Probe 1LZ Morgan SAMPERMANS.
MRMP-S/AT Nr 17ST259 Informatievergadering Réunion d’Information 29/08/
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 16NP004 Generatoren 1LZ Morgan SAMPERMANS.
Informatievergadering MRMP-N/A Nr. 17NS705 Het onderhoud van het brandbestrijdingmaterieel aan boord van varende eenheden 1LV Morgan SAMPERMANS 08 september.
FLEPOS modernisering bestek AIV-FLEPOS/2016/0801
Réunion d’information contrat n° 17IS403
Overheidsopdracht / marché public 17IA411
Réunion d’information contrat n° 18IS201 à 18IS210 (hors 18IS202)
17IP003 : Kleine Brogel - Realisatie nieuwe luchtverkeerstoren
17IA250 – Logementsmeubilair/ Mobilier de Logement
« OVERHEIDSOPDRACHTEN & Sociale Economie » « Je t’aime moi non plus »
ORALAIR 100 IR & 300 IR comprimés
Instruments pour les communes Instrumenten voor de gemeenten
Informatievergadering MRMP-N Nr. 17NP001
Informatievergadering MRMP-N/P Nr. 17NP003
Une approche en chaîne de la violence intrafamiliale
Informatievergadering tvv selectieprocedure
Inspection des réseaux d’égouttage, étape cruciale de la gestion de ce patrimoine enterré méconnu  Ir. Alain LEURIDAN Chef de division QSC.
Médiation SAC - GAS-Bemiddeling
Cachet et signature du médecin Datum – Handtekening – Stempel
Résultats de l’enquête sur les normes de qualité de la préparation des médicaments au sein des officines hospitalières 24 avril 2018.
INFORMATION SUR LES MATIERES RID LORS D’UNE INTERVENTION
La gouvernance associative Het vereningsbestuur
Preventie en verzoening van collectieve conflicten
OM … TE+ infinitif.
EGOV SELECT.
Algemene Vergadering KBDB Assemblée Générale RFCB
Transcript van de presentatie:

Evere 24/10/11 Informatievergadering Réunion d’information Meerjarige overeenkomst ( ) van diensten en tegen prijslijst betreffende het onderhoud van de boten en vaartuigen van Defensie en hun toebehoren. Marché pluriannuel ( ) de services et à bordereau de prix concernant la maintenance des bateaux et embarcations de la Défense et de leurs accessoires.

Programma van de dag Programme de la journée 24/10/ h : Onthaal deelnemers / Accueil participants. Voorstelling deelnemers Présentation des participants Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs Voorstelling van de vragen en antwoorden. Présentation des questions et des réponses.

AANWEZIGE FIRMA’S/ FIRMES PRESENTES –ROMARCO NV –SKB life saving equipment NV

Betrokken partijen binnen Defensie Partis concernés au sein de la Défense Leidende Dienst: de vertegenwoordiger van de ordonnateur. De bevoegde autoriteit om de opdracht voor te bereiden, de selectie van de inschrijvers over te gaan, de ingediende offertes te beoordelen, de opdracht te gunnen en te wijzigen (door bijakte) en problemen bij de uitvoering van het contract te behandelen. Service Dirigeant: le représentant de l’ordonnateur. L’autorité compétente pour préparer le marché, procéder à la sélection des soumissionnaires, évaluer les offres remises, attribuer et modifier le marché (par avenant) et traiter les problèmes lors de l’exécution du contrat. Leidend Ambtenaar: NAVLOG/LogSP/BSC: gemachtigd alle verordeningen binnen de door dit Bestek vastgestelde limieten uit te vaardigen. Fonctionnaire Dirigeant: NAVLOG/LogSP/BSC : mandaté pour prendre toutes les dispositions nécessaires dans les limites imposées par le présent CSCh. Dienst belast met keuringen, opleveringen en kwaliteitstoezicht: MRMP – N/P QAR Service chargé des réceptions techniques, des réceptions et du contrôle de la qualité.

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs –Bijlage A correct ingevuld/ Annexe A correctement remplie; Identificatie van de inschrijver /Identification du soumissionnaire; Gestanddoeningstermijn / Délai d’engagement: De inschrijver blijft door zijn OFFERTE gebonden tot 90 dagen na de datum van de opening van de offertes. Le soumissionnaire reste engagé par son offre jusqu’à 90 jours après la date d’ouverture des offres Correcte inventaris /Inventaire correct; Offerte getekend door bevoegde persoon/ Offre signée par personne compétente; Machtiging /Mandat;

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs  Bijlagen / Annexes: Kopie van de statuten v/d firma en van de akte van benoeming van zijn wettelijke vertegenwoordiger(s) Copie des statuts de la firme et de l’acte de nomination des représentant(s) légal(ux) RSZ attest indien niet raadpleegbaar on line/ Attestation ONSS si pas consultable en ligne; Volledige ingevulde inventaris (aanhangsels A tot Q)/ inventaire entièrement complété (appendices A à Q) Principeverklaring (IAO) / Déclaration de principe (OIT); Documenten die de technische bekwaamheid aantonen (par. 6 c van het Bestek) en documentatie conform met bijl C, D, E en F/ Documents démontrant la capacité technique (par. 6 c du CSCh) et documentation conforme à l’ann C, D, E et F.

Technische bekwaamheid Art 71 2° van KB 1. Lijst van werkzaamheden van de drie laatste jaren betreffende het herstellen van boten uit rubber of polyester, de capaciteit om aluminium te lassen en herstellen/onderhoud van motoren voor vaartuigen en boten. Art 71 5° van KB 1. Verklaring over het nodige gereedschap voor de herstelling van boten uit rubber, neopreen-hypalon, polyester, aluminium en roestvrijstaal + verklaring over de speciale gereedschap voorzien door de fabrikanten voor de interventies op de motoren en aanhangwagens. + een overnamepunt voor het materieel in België + industriële lokalen: grondoppervlakte groot genoeg om gelijktijdig 4 opblaasbare vaartuigen (7x2.88 m) te herstellen en 3 anderen te laten drogen. Herstellingwerkplaats voor binnenboordmotoren groot genoeg om tegelijkertijd 2 RHIB (8x3 m) te herstellen. Een bassin met water voor het testen van buitenboordmotor met ultra lange arm. VERKLARING voldoende gedocumenteerd! ART 71 6° van KB 1 : kwaliteitsmanagementsysteem opzetten, vastleggen en onderhouden en in overeenstemming met de norm ISO 9001:2008 of gelijkwaardig. Zie details in bijl E, par. 1 b. (certificaat of kwaliteitshandboek!)

Capacité technique Art 71 2° de l’AR 1. Liste des travaux des trois dernières années concernant la réparation des bateaux en caoutchou ou polyester, la capacité de souder de l’aluminium et réparation/entretien des moteurs pour les embarcations et bateaux. Art 71 5° de l’AR 1. Déclaration de l’outillage nécessaire pour la réparation des bateaux en caoutchou, néopren-hypalon, polyester, aluminium et acier inox + déclaration des sets d’outillage spéciaux prévus par les constructeurs pour les interventions sur les moteurs et remorques. + un point de prise en charge pour le matériel en Belgique. + locaux industriels: surface au sol suffisamment grand pour réparer simultanément 4 embarcations gonflables (7x2.88 m) et y sécher 3 autres. Atelier de réparation pour les moteurs inboard suffisamment grand pour y réparer simultanément 2 RHIB (8x3 m). Un bac à eau pour le test d’un moteur outboard à bras ultra long. DECLARATION suffisamment documentée! Art 71 6° de l’AR 1. Mettre en place, consigner et maintenir le système de management de la qualité et conformément à la norme ISO 9001:2008 ou équivalent. Voir détails à l’ann. E, par. 1 b. (certificat ou manuel de qualité!)

Administratieve aandachtspunten Points d’attention administratifs –3 exemplaren van de offerte: 1 origineel en 2 kopies 3 exemplaires de l’offre: 1 originale et 2 copies –Elk exemplaar van de offerte uit 2 luiken/chaque exemplaire de l’offre composé de 2 volets: Administratief en financieel luik: waarvan één exemplaar zonder prijzen/volet administratif et financier: dont un exemplaire sans prix Technisch en logistiek luik/volet technique et logistique: geen enkele prijs vermelding/ aucune mention de prix –Voorstel van een prijsherzieningsformule conform aan bijl. N par. 3 c van het bestek/ Proposition d’une formule de révision de prix conforme à l’ann. N par. 3 c du CSCh

Erratum aan het Bestek Fr versie Annexe A, page 22/83 Rubrique 9 – Annexes et l’extrait du casier judiciaire vierge (1) (a) Une copie des statuts de la firme, une copie de l’acte de nomination et l’extrait du casier judiciaire vierge de son (ses) représentant(s) légal (légaux) : Ann … ; « et l’extrait du casier judiciaire vierge » : te schrappen/à supprimer

OPENING VAN DE OFFERTES OUVERTURE DES OFFRES Woensdag/ Mercredi 16/11/11 13h00 Aanbestedingslokaal - Blok 27 Local des adjudications - Bloc 27 Kwartier Koningin Elisabeth - Evere Quartier Reine Elisabeth - Evere B BRUXELLES / BRUSSEL

Vragen antwoorden – Questions réponses “Is het inschrijvingsformulier nodig om te kunnen deelnemen aan de offerte?” Er is geen verplichting om deel te nemen aan de informatievergadering om een offerte aan te bieden.

VRAGEN? – Questions?