College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Uw persoonlijke creatieveling:
Advertisements

Thema: Zelfreflectie Concept: “Kijk eens meer in de spiegel” Onderzoek: Beter uiten in een productie Eigen visuele opdracht.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
De Pakkende Verpakking
Team 1. Colin Teamleider & Marketeer Pepijn Designer & Programmeur.
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Plan van aanpak Homechasers.
Marketing Werkgroep 6.
De strategie van een webconcept
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Cross Media.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Huiswerk voor vandaag Boek: hoofdstuk 2 creatief denken rode gedeelte: oefen je 5 basisvaardigheden voor creatief denken, maak uit elke categorie 1 opdracht.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
The Mid Year Assessment
Een product van EIN2D Bastian Engelsberg Nico Hofstede Jos Wagenmakers Marcel Veltman Tim Smit Juul Hobert.
Pia Terstroet (Terpm) les 6 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
Werkgroep les 5 PRE-PRODUCTIE Maaike van Cruchten b ‘FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT’
Stelt u zich eens voor….. …er is een probleem in uw bedrijf…
Activeren van voorkennis
User-Group NL MSP Nieuwjaarbijeenkomst 2012 Welkom!
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Internet IG8 INT Database driven websites. 2 Module opzet Hoorcollege Practicum Opdrachten Planning Beoordeling Materialen.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
Cross Media. Vandaag Creatieve ontwikkeling Het kruisbestuivingselement – het mediumspecifiek naar elkaar verwijzen binnen een concept Hier onderscheidt.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Ambassadeurs 22 mei 2014 Agenda Reacties Cursus alfabeeld Intervisie (case van Marcel, olv Marlies) Brainstorm (olv Hannah) Nav De Bono FA (Annemieke)
Planning Usability Week 1: Wat is usability, Homepage H1,2 Week 2: Navigatiestructuur, Zoekdienst, Servicepagina’s H3,4,5 Week 3: Ontwerp en Webschrijven.
MultiMedia Management – WEEK 4 Marcel Jansens 11Mei 2011.
Inspiratie Blended Learning 24 juni Interactief? Teach what you preach…
Mark Manders. Oriënteren & Categoriseren Consensus Verdelen begrippen Werkgroepen maken Uitleg opdracht Vandaag.
Taakteam Kennisdeling bij PROF 8 december 2015 Aftrapsessie.
United Mobility Roy Jeukens, Mitchel Daleman, Wouter de Bruijn Maandag
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Toekomst Culturele Functies Heerenveen Commissie Saza; 20 april 2015.
Ontwikkeling Stationsgebied Haren 16 november 2009 Werksessie bewoners Ruimtelijke Kwaliteit.
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Vergroten inzet mantelzorgers en vrijwilligers 19 april 2016, Zorgcentra Meerlanden Marcel Kruger, Anne-Mieke den Ouden Hoe werf en bind je deze doelgroepen.
G e m e e n t e H a r d i n x v e l d - G i e s s e n d a m Bijeenkomst Onderzoek Maatschappelijke Agenda (MAG) 1 juni 2016.
Mediaondernemerschap Workshop 2 Week 1 – 2016/2017 Annemieke Boer – MO301 Eric de Boer – MO302 Richard van der Veen – MO303 Marcel van der Lugt – MO304.
Opfrisbeurt nodig – waarom ? Basis plan Nu verder …
Etaleren en presenteren
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
VOORTGANGS presentatie
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Plantenteelt 1e vakdag Verzorgen gewas 2
Plantenteelt 3e vakdag Verzorgen gewas
Plantenteelt 3e vakdag Verzorgen gewas
Functioneel beheer middag
Plantenteelt 6e vakdag Verzorgen gewas
Product van TU Delft, SEC
Social Media Eindcriteria SM-plan
Muizenval By Mike & Roy MTD1A4.
Project backpack Amber Wetemans MTD1B4.
E-health en Domotica Les 5.
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Thema 1 Gezondheidsproblemen signaleren
voorbeeld volgende bladzijde terug
Buigbare zaklamp Tom Oerlemans
Transcript van de presentatie:

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens WEBCOMMUNICATIE Minor Media Management 2 Marcel Jansens

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens RECAP  Wat is mooi? Wat is niet mooi?  Internetketen  Ontwerpen  Check:

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens VANDAAG IDEE & CONCEPT FUNCTIONEEL ONTWERP REALISATIE

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens VANDAAG, HET IDEE  Van idee naar concept  Doelgroep  Plan van aanpak o rolverdeling o uitgewerkt idee o doelgroep o functies (high level) IDEE

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens VANDAAG, HET CONCEPT (1)  Sfeer & emotie o moodboard o beeldend o pakkend o verleidend o … CONCEPT

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens VANDAAG, OPDRACHT (1) Werk het IDEE en het CONCEPT uit. IDEE MOODBOARD

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens PAUZE

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens MOODBOARDS

College 2 – 28 april 2010 Academie voor Deeltijd – Minor Media Management 2009/2010 – Thema Basiscommunicatie – Marcel Jansens VOLGENDE KEER  Homepage & vervolgpagina  Sitemap  Inter actie