Presentatie D&I Reclame

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Advertisements

ILLUSTRATOR CURSUS DEEL 1.
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
SWV VO Midden-Brabant Wat beweegt de jeugd? 8 maart 2007.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
Me, Myself & I..
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
QR Code.
Hotwheels park Gemaakt door Kursat ,Ali ,Mouniem.
Wie durft te zeggen dat vrouwen ook niet in staat zijn om technische problemen van een auto te herkennen?
Workshop Positioneren
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Timeless Vibes.
Freddy Stapersma. Muisklik om verder te gaan. Steigerborden voorzien van uiting. Fabricage, aanbrengen van tekstballonnen. Fabricage bouwborden voor.
VVoorwoord OOntwerp MMateriaalkeuze AAanbevelingspunten PProductie van logo CConclusie.
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
It-biografie. Denise Meijer 3k.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit Plaats hier ter afsluiting Bijvoorbeeld een uitnodigende Tekst voor de lezer! Gebruik deze tekst voor.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Presentatie slagharen
 Logo ontwerp : 5u  Foto shoot : 1 dag  Video shoot : 2 dagen (clip 30sec)  Website : 2 weken  Overleggen : 6u.
Websites. Een succesvolle website Een succesvolle website bevat: Een goede usability Een mooie lay-out Een goede kwaliteit.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
• Debriefing • Voorgaande campagnes • Hoe hebben wij dit aangepakt?
Reclame campagne Huygens College Gina en Naomi 4it/4k1.
Walibi World(poster en folders)
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
 Taakverdeling.  Plan van aan pak.  Poster.  Reclame folder.  Factuur.  Wat goed ging en wat fout?
Reclame Masters | Ik en reclame!

QR Code. Wat zijn QR codes QR = Quick Response QR = Quick Response 2D (twee dimensionale) code 2D (twee dimensionale) code Ontwikkeld door Denso-wave.
WAT HEB IK AL? -Logo -Mijn eigen website - Daan Wolfs Music - Facebook pagina (zowel privé als zakelijk) - Facebook prive - Facebook zakelijk -LinkedIn.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Kaylee Gevers 2Mb Design and Innovation (DI) Grafisch ontwerpen basisontwerpen.
Datavisualisatie op het RIVM 9 oktober 2014 Laurens Zwakhals RIVM: Centrum Gezondheid en Maatschappij (G&M)
? EEN NIEUW 0NDERWERP. CHINA AAN DE SLAG…..TIJDBALK DE GESCHIEDENIS VAN CHINA WAT? TIJDBALK, POSTER EN PRESENTATIE HOE? TAAKVERDELING LES 1: ONDERZOEK.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Project: Romy Bhoelai Furkan Öncü Datum: Klas: 4KB Eindproject
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Conceptversterking Conceptversterking kun je inzetten om een bestaand concept te versterken. Om een concept te versterken moet je het concept eerst.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Product Design & Engineering
What will you do to change the
Van Opdracht tot Website
Karin Klaver & Melanie Ruygh
Ik ga het hebben over Photoshop Joy Hendriks 2ma
Anouk, Danilo, Bryan, Jelle en Jens
Crossbaan acht.
Door Timo, Twan en Rutger
Door: Lemma, Anke Marije, deem en menno
Presenteer wat je geleerd hebt! Dag 5
Minor Digital Marketing
Duurzaamheidsweek klas 11
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
PROCES & ONTWERP les 2: ideevorming Diede de Loor.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Art & Design Grafisch vormgeven
Art & Design Grafisch vormgeven
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Presentatie D&I Reclame Door Iriana grotenhuis, Cicilia wouters en Nagihan yuksel

taakverdeling Iriana: Logo en website Cicilia: Poster Nagihan: Visitekaartje

Basistechnieken adobe illustrator Ai (Illustrator) lijkt in veel dingen veel op Ps (Photoshop) maar we hebben toch veel nieuwe tools leren kennen en geleerd er me te werken

onderwerpkeuze Keuzes: Nick Water Parfum Design & Innovation Filmhuis Harderwijk

moodboards Iriana:

moodboards Cicilia:

moodboards Nagihan:

resultaten Onderwerp: Parfum Naam product: L’Amour Website: www.larmournic.wordpress.com

Logo

poster

visitekaartje

website www.larmournic.wordpress.com Door Iriana Grotenhuis

Einde presentatie Door Iriana grotenhuis, Cicilia wouters, Nagihan yuksel Einde presentatie