Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Organisatiekunde.
Advertisements

maar… dilemma groeicontrol flexibiliteit familiebedrijf.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Hoe presenteer ik mij in de markt Mijn website als visitekaartje
Structuurvisie 2035 en Woonvisie 2020 Raadspresentatie 10 maart 2011.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
Acquisitie.
GiffGaff.
Productdossier-Breechpocket
De stap van persoonlijk Reiss Profile naar de match met studie, werk en …
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Workshop Fondsen werven
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen  Een eigen bedrijf  Freelancer  Voordelen  Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie  Nadelen 
Detailhandelsmarketing
Commercieel beleid en recht
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Promotie maken Project H&A leerjaar 3 Mevrouw Timmermans ®
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Start to Run 2015 Informatie (nieuwe) locaties. 2 Ontwikkelingen De loopsport zit nog steeds in de lift (3 e loopgolf) Versnipperde loopsportmarkt (initiatieven.
J. de Lange ECONOMIE HOE KUN JE DAT NOU MAKEN?. Marktaandeel Ex-BTW en In-BTW Arbeidsproductiviteit Belangrijk PROGRAMMA:
 Productmarktcombinaties Second life vehicle. {{ PMC I  Catering For Weddings! PMC II  Promotion vehicle!
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Sociale Hygiëne Les 1.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
MARKETING TOEPASSINGEN Maxim Oeyen Wout Noeyens Lukas Vandecruys
Welkom Masterclass Wervend Schrijven. Wervend schrijven kenmerkt zich door… eigen formulering eigen opbouw eigen doel extreme afstemming op de doelgroep.
Kwaliteit. Theorie en Toetsing Theorie is te vinden op Wordt vandaag klassikaal.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Technologie en Toepassing
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
What will you do to change the
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Sellogram J. Kamphuis AOC Oost 2018
Dit is onze bedrijfsnaam
Marketing Week 4 Les 1 De exploitatiebegroting.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Jesaya Groenfelt 4KEew.
Transcript van de presentatie:

Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers

Doel van het evenement Hoofddoel = eerbetoon aan het bedrijf Essent Bijdoel = leden werven

De 5 P’s Plaats

De 5 P’s Prijs

De 5 P’s Product

De 5 P’s Personeel Kleding Houding

De 5 P’s Promotie -Promotie binnen Essent dmv: Posters, uitnodiging per brief, Facebook, promotiefilmpjes bekende spelers Youtube.

Aansluiting organisatie & doelgroep Organisatie Doelgroep Dienst Promotie Lesgeven & begeleiden

Dus kom allen! Slogan: ‘Samen groeien we verder’