Kim Douchi =l2TCKzyA8KmYZM:&imgrefurl= tablet- pc&docid=SggkCM7_ZBjF5M&imgurl= on_lifetab_p9514_tablet_pc.jpg&w=1594&h=1080&ei=kdjQUJPKBYfA0QXtooDgDQ&zoom=1&iact=hc &vpx=108&vpy=171&dur=2&hovh=186&hovw=273&tx=92&ty=101&sig= &page=1&t bnh=147&tbnw=215&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:1,s:0,i:153
internet GSM TV computer … AzVvNMGYpM:&imgrefurl= ges/aardrijkskunde.png&w=307&h=307&ei=etfQUMKhFomj0QWj84CwBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=1260&vpy=115&dur=15&hovh=226&hov w=226&tx=156&ty=99&sig= &page=1&tbnh=140&tbnw=143&start=0&ndsp=38&ved=1t:429,r:9,s:0,i:177
thuis op kot bibliotheek op school ( steeds meer gebruikt )
Specifieke vermogens Sterke obsessies Speciale onderwijsbehoefte Beperkingen in: Communicatie Sociale interactie verbeelding
kwaliteit moet beter efficiënter te werk gaan kostenbesparender grotere klassen/ minder middelen staan voor een grote klus
sterke interesse in computers: computer maakt alles visueel autisten = geboren computerexperts voorspelbaar rustpunt
zelfstandig bezig zijn op 1 iets gefocust helpt om met dingen in contact te komen bv vrienden maken motiverend + actief meewerken
helpt bij visualiseren gemakkelijk schema’s maken + wijzigen meerdere kinderen bezig zijn