m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tel de kerstballen in de boom
Advertisements

Woordpakket 17 aankruisen de hersenen hijsen de serie het servet het servies de suiker de supermarkt de fabriek het feit fel foppen de oefening de telefoon.
klankoefeningen klinkers: a –e –o –u -i
Getalbeelden oefenen en herkennen
Simple Past (o.v.t.).
daar baar bar been ben deen den boos bos doos dos dook dok bok baan
Digibordles Sneeuwpoppen
ERIC Zoeken op auteur Universiteitsbibliotheek. /?2 Aanpak Auteursnamen komen als regel voor in verschillende varianten Gebruik de index van het auteursveld.
© BIJTJES TELLEN één voor één STOP.
Informatie avond groep 3
Fonemisch bewustzijn / aanvankelijk lezen Groep 1 t/m 4
19/09/2014 1Kras Jeugdwerk K RAS J EUGDWERK IN SAMENWERKING MET DE C EL D IVERSITEIT VAN DE A NTWERPSE P OLITIE Hoe werken we samen met de Antwerpse Politie.
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
Grote Anna leert lezen en rekenen
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
16 januari 2014 Martijn Hoeksema. Vowelmatching Steve Hall Vowels: klinkers Vowelmatchting: klanksynchronisatie Klankproductie voor in de mond Klankproductie.
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
SCEG bedankt u voor uw inzet en medewerking en het meehelpen aan een geslaagd Genemusiment 2011.
de ze me je te de wat moet ik doen ik stop de ze me je te de wat moet ik doen ik stop.
Instructiegroep 4 Ouderkring 16 september 2014
ie bier dief dier fier kiek giet kiel hiel lied hier lief lieg miep
I N WOORD EN BEELD. S TEVIG GEWORTELD ZIJN ! E EN HOGE BORST OPZETTEN.
Een rekenopdracht maken (een tallen)
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
wat moet ik doen ik stop voer een aap de baas een schat een schoon hok weg een schoon hok voer.
wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
wat moet ik doen 1 wat moet ik doen 2 pink bank denk schenk drink 3 wat moet ik doen 2.
zing wat moet ik doen hang vang meng tang wang ring gong 2.
Willem van Oranje (1533 – 1584).
Lekker samen zingen!. Spiegel van de ziel Instrument bij ons werk.
In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus.
Liesje leerde lotje lopen Door de lange linde laan Maar toen lotje niet wou lopen Liet liesje lotje staan.
Mol en beer.
Mol en beer.
Je leert met de klankgroepen regelwoorden goed te schrijven.
Aanloopstroom SKA-motoren (bij direct aanlopen) IE1: 6 x Inom. IE2: x Inom IE3: x Inom.
Heempark I N 4 S E I Z O E N E N.
Blok 11 week 34 dag 1.
Mol en beer.
Mol en beer.
Mol en beer.
doos roos boos poos buik ruik duik puik oor door boor voor noor aar
Blok 1 week 15 dag 1.
Niets is zo goed voor een nationaal gevoel als een oorlog
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
Blok 1 week 15 dag 1.
Getalbeelden oefenen en herkennen
Mol en beer.
Wat moet ik doen 1.
daar baar bar been ben deen den boos bos doos dos dook dok bok baan
Raad van de ministers Jonas Decock, Branko Demuynck, Thomas De Stoop, Arthur Vanhaerents.
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
KLANKE VOKALE.
2010 Maart Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Saterdag Sondag
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
Mol en beer.
Wat gaan we vandaag leren?
Mondeling Nederlands Cursus 1 – Module 4 Dag 1.
Aflevering 3: Het koppelteken‘-’.
Mol en beer.
Groep 4 blok 1 Weet je het nog?.
Het Arabischtalige lied beluistert u hier.
Literatuur in de 20ste eeuw
Wat betekenen deze uitdrukkingen?
Getalbeelden oefenen en herkennen
EHBO noodzakelijk in Gods Rijk
UITVOER ACCIJNSGOEDEREN – GEWONE PROCEDURE
Vokale, konsonante en diftonge
Transcript van de presentatie:

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop

m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop