Joren Van Dessel, Arnold Balintfi, David Vanderhoeven 6 IB

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Analyse klantgerichte websites
S TAGE C INEKID Assistente Televisie. A MBER N EFKENS Stage Cinekid: juli t/m november 2010 Begin stage: - 22 jaar - 2 e /3 e jaars Hoofdrichting Film.
Technisch ontwerp.
Lisette Vlassak, CO1C. Strenghts • Duidelijke indeling.
Workshop Informatievaardigheden
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
Faculteit Sociale Wetenschappen
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 3.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Tips voor de blogger in spé.
Stage presentatie Van Elcke van Gorkum.
Media & Creativiteit Jaar 1 les 2 Het creatieve proces.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Audiovisuele middelen (en andere media) in BRICKS Biology
Les 1 - ICT in het Onderwijs Digitale didactiek - K. De Schuyteneer en B. Bastiaensen.
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
Zorgwijzer Conferentie: Kracht in 020, 4 juni 2013, Pakhuis de Zwijger.
Internet IG8 INT Database driven websites. 2 Module opzet Hoorcollege Practicum Opdrachten Planning Beoordeling Materialen.
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Training digitale didactiek
EMEG-Lijst opdracht Maak een SWOT-analyse & geef daarbij advies
Onderwijsassistent Leerjaar 1 Periode 3, les 8 en 9
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
De Moderne Onderwijsmedia
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Lesbrief Kidsbios Nederlands Film Festival Wat is het Nederlands Film Festival (NFF)? Waar denk je aan bij het NFF? Ben je weleens naar het NFF geweest?
Lesbrief Jongerenprogramma
Lesbrief Jongerenprogramma
Solliciteren: wat wil ik?
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Dorien `t Hart Groepsdynamica Dorien `t Hart
Dorien `t Hart Med.hro.nl/hardo
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
Ben jij je eigen databaas? Aangeboden door
OPVOEDRELATIES ONDER SPANNING B Bijeenkomst 2. PROGRAMMA Restje dinsdag Film Casus maken Debatteren Checklist maken Professioneel pedagogisch handelen.
Opgroeien adolescent Les 2 schpa. Programma les Bespreken opdracht 1 Theorie behandelen Subgroepen sociologen.
Opdracht 26 Uiteenzetting schrijven
Van praktijk naar theorie: de aanpak van Dilemma.
VAKDIDACTIEK PEDAGOGIEK Bijeenkomst 2.1 Kopopleiding – Vakdidactiek Docent: Sanne van Kessel.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Doelen realiseren met media
Doelen realiseren met media
Godinnen Op school.
ADL 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Inhoud Digitale ontwikkelingen op school Actuele zaken Wat vindt u?
Sociale Media.
Micro:bit Van babs.
Robo Sapiens Prik NCZ Didier Meers.
Toedienen meststoffen
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Inspelen op Innovaties
Gedragsproblemen en stoornissen
Plantenteelt 2e vakdag R. Soesman.
Medianest is een initiatief van Mediawijs en LINC – waarbij we samen met20+ experts (ac ademisch en uit het veld) informatie in klare taal creëerde rond.
Social media Wat deel je wel en niet?.
De voordelen en nadelen van betaalmethodes
Transcript van de presentatie:

Joren Van Dessel, Arnold Balintfi, David Vanderhoeven 6 IB Presentatie gip Joren Van Dessel, Arnold Balintfi, David Vanderhoeven 6 IB

Inhoudstafel Inleiding Opdrachten sociale media Stage Softwaretaken Workshop digitale week Besluit

Inleiding

Opdrachten sociale media Bespreking artikels Twee artikels, één thema Stress en sociale media Politiek en sociale media Sociale media op het werk

Opdrachten sociale media Bespreking film ‘The Social Network’ Inhoudelijk Persoonlijke mening Zoekopdrachten

Opdrachten sociale media Bespreking boek ‘Cyberlief’ Nicole Boumaâza Personages Mening Creatieve opdrachten

Opdrachten sociale media ‘U duimt, dus ik ben’ Reactie op vijf stellingen “Sociale media maken mij wellicht onvrijer dan ik dacht.” Besluit

Stage Verzoekbrief Formeel CV Engels

Stage Stageplaatsen Dofin Computing Point-IT Aksioma

Softwaretaken PHP - opdracht Inlogsysteem Database

Softwaretaken Programmeren Java - Android ‘Concept Car Center’ ‘Vlogger’ ‘Formula 1 Group’

Softwaretaken Website ‘Logboek’ Serif Webplus Lay-out Inhoud

Workshop Uiteenzetting L. Michiels Les ouderen Kennismaking ‘Seniorennet’ Voorbeelden vragen

Workshop Analyse seniorennet Leuk initiatief Onoverzichtelijk Sociaal contact Veel reclame

Besluit