London Online Information 4 december 2008. Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Kaibi app Arie den Boon Melanie van Hagen Jan den Boon.
Advertisements

Summerschool Social Media WEB 2.0 Serious & Educational games Social Netwerksites.
AnaXis – uw internet à la carte Entrepeneurship vs Intrapeneurship.
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Inhoud Triodos Bank (kort) Raakvlakken met mijnbouw/goud
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
Appreciative Inquiry of Waarderend Onderzoek als basis voor gesprekken op het marktplein over waarden 1.
Nieuwe media: instrumenten in de kenniseconomie Van vinken naar vonken Hans Mestrum Trendwatcher
Consumentengedrag H 1, 4 HOM.
Woensdag 23 juli 2014 volgende vorige algemeen ziekenhuis Sint-Jozef Malle Dementia pathway: a condition specific approach Patrick De Wit, MD Thierry Laporta,
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 2001 Marty Sampson / Hillsong Publishing 1/4 KING OF MAJESTY (Marty Sampson) 1. You know that.
27 juli 2014hier komt de naam van de presentatie in P 1 Web 2.0 Het "nieuwe" interactieve internet.
Stefan Kolgen – C.H.I.P.S. vzw 1. “ Web 2.0 is the business revolution in the computer industry caused by the move to the internet as platform, and an.
Who are stakeholders? Financiele gegevens? Omroep?
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Vermelding onderdeel organisatie 1 16 december 2004 Open source software Een hype met een toekomst? Najaarsvergadering NVvIR, Roei- en zeilvereniging “De.
E-HEALTH de context. vitalsigns ‘within next 5 years 50% of all vital health care measurements will be in real time online’
Het nieuwe werken Visie Peter Fingar. Het werk verandert: –Meer informatie gericht: gebruiken, verwerken en actie Transactie-informatie Omgevingsinformatie.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
All right 1thv unit 7 gr 2.1 en 2.2.
Blended Learning. content Waarom wij e-learning hebben gebruikt Demo van de module Voorlopige resultaten van effecten op gebruikers.
PASSEND WONEN For me it’s a great honor to be on this international stage, and that I have the opportunity to present for this interesting audience my.
Lesson 10. Today’s class  Check homework  Passive  Punctuation  Homework.
Toptaken: Je website is niet het probleem, je organisatie is het probleem Meetup #1 – Digitale Steden Agenda Michiel Duijsings Adviseur Nieuwe Media.
English and IPC How to teach content through English.
Challenge the future Martijn Wisse Associate Professor Co-founder: Kansen Robotica.
Hoe kijkt een ondernemer naar de overheid
STRATEGY AND THE NEW ECONOMICS OF INFORMATION
DICK RIJKEN 30/03/01 DE WAAG AMSTERDAM. OMROEPEN? WAT? WAAROM?
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/005] thema: Writing a hand-out can-do: kan een begrijpelijke samenvatting schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
APP Platform Rivium, 5 maart 2013 Rik Vietsch.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/002] thema: how we celebrate birthdays can-do : kan een samenhangend verhaal schrijven.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
The POWER of
Creating local Europeana related networks Europeana taskforce Hans van der Linden 17/4/15.
Company overview 2015 Founded 1954 Privately owned 1 st Tier system supplier m 2 high tech manufacturing space 100% subcontractor > 400 FTE Revenue.
De toekomst van arbeid? Maarten van Riemsdijk The way we are living is changed fundamentally By how we use and implement technical knowledge LIVING TECHNOLOGY.
Minor Project- en Programmamanagement
2 december 2015, Privacy en de Digital Enterprise Vertrouwen in data.
EPALE Vlaanderen INFOSESSIE Europese subsidieprogramma’s 27 oktober 2015 Gent With the support of the Erasmus+ Programme of the European Union.
‘ Weg met de student ‘ Weg met de student Rene F.W. Diekstra.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Disruption in Retailing Customer will buy differently Prof Dr Cor Molenaar RSM/ErasmusUniversity eXQuo consultancy.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Duurzame impact van duurzame bedrijven Sociale impact.
De Betekeniseconomie.
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Standaarden en spelregels voor de Slimme Stad
Enterprise Europe Network - Groen Gas BBQ
Sector, Firm Size and ICT investments
‘INNOVATIE’.
Processing Structured Hypermedia
De taaltaak
Innovate-IT Enkele toepassingen
Thinking like an economist
Utrecht Attractive and Accessible: Focus on the User
for nutritious SLA activities
Reading strategies 2 Meaning of words, fixed expressions, multiple choice questions, open questions, article.
A National Strategy for Public Libraries in the Netherlands
Towards and Africa Europe Partnership
Testphases still relevant?
Het huis, de school van morgen
Transcript van de presentatie:

London Online Information 4 december 2008

Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability

Sessie: The Digital Company 2013 The Economist Intelligence Unit: How Business will use technology in 5 years Conclusie: De technologie zal niet veel veranderen, het gebruik door bedrijven zal substantieel wijzigen. …… the biggest impact will be on (customer) service Klanten gebruiken meerdere kanalen voor contact Klanten beoordelen bedrijven op het web Klanten raken betrokken bij innovatie/productontwikkeling (co-creation, prosuming) Gebruikte technologieën: Online forums White boarding tools Videoconferencing

Sessie: Talk to digital natives “Describe the space” van prof. David Nicolas - Wie bezoekt “de ruimte” op internet? Conclusie 69% van het websitebezoek zijn robots 40% van de bezoekers komt nooit meer terug (exclusief robots) 50% van de bezoekers bekijkt 2 à 3 pagina’s  People are viewing rather than reading  Men leest een artikel niet langer dan 3 minuten  Navigating is main activity on the web.  Information seeking = power browsing  We are addicted to speed and choice Huge risk of disconnecting from users: Lacking info In denial Know what is best Toekomst: Fast food information culture Measurement, not assumption is important