Nike + Vera, Martje en Gaby.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

De campagne....
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
Wat is interactieve marketing?
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
Toekomstmuziek. De Apple mini iPod heeft 40 GB aan geheugen. Dat is evenveel als 800 cd’s. Je kunt er MP3en.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Projectgroep 2 Stefan van der Post Gert Jan van Putten Dion van Velzen
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Wesley Dekkers # Vondelpark Presentatie. Inhoud - 6 Locaties - Locaties selecteren - Media kunst - Onderzoeks verslagje.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Een marketing concept geboren uit reclame doeleinden
SUPPEN Stand-up Paddling
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
COMMUNICATIEMIX van een onderneming
Cross Media.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Cross Media.
CO-CREATIE MEDMEC 03 Docent: Elske Revelman de Vries Product ontwerper.
Mijn website Gemaakt door albert. Mijn pagina’s Startpagina Over ons Contact ons Nieuws Gastenboek Blog Evenement kalender Leuke sites Gave spellen Gave.
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
MEDMAR Werkcollege 4, jaar 1, Herfst
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Rekenen Eigenvaardigheid
STUDIECOACHBIJEENKOMST 5 dd
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
PRESENTATIE ROLSCHAATSEN
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality.
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Brazilië Sporten.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Project college: Promotie Jaap Evenhuis.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
Lifestyle Voeding.
Stage draait door Paul, Lieke, Niels en Anna
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Commerciële Processen Presentatie bijeenkomst 3 26 mei 2012.
TEAM VOODODO – CREATIVE MARKETING – 15 MEI 2014 PRESENTATIE CAMPAGNE ANALYSE ‘RAYMAN RAVING RABBIDS’ DAMLA ÇETIN, DENVER ASENCE, THOMAS VAN VEELEN & GIANNI.
TESLA MOTORS Paspoort.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
3H1 WHTSNXT?. Groep 1
Crossmediale Marketing Campagne
Sociale media in je les
Muziekmogelijkheden woensdag 25 maart Muziekmogelijkheden Wat zijn de mogelijkheden op PC/Laptop?  Muziek beluisteren  Muziek kopiëren/downloaden.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Besturen van de toekomst 7 december Opzet  Discussie  Groepen 5 tot 10  Verschillend sporten  Linoit  LET OP! Niks is fout en laat elkaar uitpraten.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
De marketing van kennis
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Het 24 spel.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Gemaakt door Thijmen Tavenier mtd1a4
Viral Marketing Groep A.
Transcript van de presentatie:

Nike + Vera, Martje en Gaby

Inhoud Motivatie Over Nike Doelgroep Boodschap Doelen Tools Marketingvormen Strategie Waarde-oordeel Bronnen Vragen

Motivatie We zijn alle drie met ons gezondheid bezig, we sporten vaak en dit geeft ons een extra dimensie aan de work-out

Over Nike Ze zijn zich meer gaan segmenteren en spelen in op het gevoel van de doelgroep. Het is geen merk meer maar een levenswijze.

Doelgroep Jong volwassen Sportief Compentatief Trendgevoel Stylish

Boodschap Tune Your Run de innovatieve Nike+ iPod technologie als je persoonlijke workout assistant.

Doelen Geeft hardlopen een nieuwe dimensie Stimuleert gebruik van Nike en Apple Accesoires, kleding, iTunes Merkgebondenheid

Concept - My Runs - Products - Community - Sport Music - Stories

Concept

Marketingvormen Crossmedia Virals Instore promotion Events Direct marketing PR

Tools “Nike Sport Music” in ITunes Music Store (Running playlists) www.nikeplus.com YouTube filmpjes en virals zoals: http://www.youtube.com/watch?v=n9yn_3fromg Advertenties Runners Magazines en Lifestyle Gadget Magazines als Bright Evenementen als Tunnel loop en Studenten Battle Retail instore displays Blogs Dealers, specifieke activiteiten om zoals een Runnersworld en de Breakfastrun of het testen van Nike+ in promotionele stands met Apple laptops of cinema

Waarde-oordeel + samen met iPod + eenvoudig & effectief (schema’s) + connectie met Nike.com + online community + link met webshop & iTunes Verplicht een iPod te hebben Is het product ontwikkeling of campagne