Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studenten in Kortrijk. Vandaag voor jullie… • Uitgangspunt • Situering Kortrijk – centrum – onderwijsinstellingen • Aantallen (algemeen & kotstudenten)
Advertisements

VREDE IN DE WIJKEN MIDZOMERWEEKEND JUNI UTRECHT.
Oriënteren moet je leren !
Aanleiding Van verzorgingsstaat naar participatie samenleving
Splitsen en omzetten in Utrecht
TAAK 3 WONEN, WAAR KIES JE VOOR?
Organigram Gemeente Utrecht
SWV VO Midden-Brabant Wat beweegt de jeugd? 8 maart 2007.
Vernieuwend Welzijn van uitvraag tot uitvoering
Jongeren communicatie Jet Centeno – Human Capital Water programma.
Goede doel 2013 Boeken voor Zuid-Afrika. Hier ligt Zuid-Afrika Hier ligt Nederland.
Introductie Mijn werkzaamheden / opdracht bij Surplus en BrabantConnect Mijn presentatie: Introductie BrabantConnect Zoektocht naar mogelijkheden op het.
Cliënt Wil zo lang mogelijk onafhankelijk / zelfstandig blijven
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
Oriëntatiepunten voor een geslaagde wijkaanpak. De burger is in de eerste plaats zelf verantwoordelijk voor zijn welzijn. Activeren is goed luisteren.
Amsterdams Historisch Museum
Een leertraject voor SLBers SLB met DRIVE
Organigram Gemeente Utrecht
Innovatieve werkvormen voor landschap en cultuurhistorie
Jongeren Preventie Team
Tips voor de blogger in spé.
Als buurtbewoners willen we een aangename en warme wijk waar gezinnen rustig en aangenaam wonen, leven, werken, waar mensen met plezier voorbij komen,
Studenten Actie Comité Utrecht Strijdt tegen de bezuinigingsplannen!
 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality.
WIJKRAAD LEIDSCHE RIJN VEILIGHEID IN LEIDSCHE RIJN REPRESSIE OF PREVENTIE THEMA 17 MEI 2011.
Vergelijking Wijkraadpleging Leidsche Rijn en Vleuten-De Meern 2014 voor Wijkraad Leidsche Rijn en Vleuten-de Meern.
AUGMENTED REALITY. W IE ZIJN WIJ ? Maureen Verdonschot Hester Smolders Wij zitten zelf ook op school, op hogeschool De Kempel. Wij komen deze middag een.
(Her)Schrijven voor het web Is schrijven voor het web anders? Voordat we schrijven… Basisprincipes schrijven voor het web.
Thema 2: Hoe geld verdienen?
ACTIEGROEP DUITS: MACH MIT
Discipelschap is leven tot Gods eer “Het gaat niet om mij, maar om God”. “God moet aan zijn eer komen.” Doel van de preek: Wat klopt hier wel en niet aan?
2.2 De neerslag.
Herziening van de toetsingskaders voor stimuleringssubsidies, projectsubsidies en het hafabra- muziekonderwijs.
Word man/vrouw van de wereld 6 tips voor een geslaagde jongerencampagne.
Formatief toetsen m.b.v. ICT
Woutertje Pieterse kende geen leerplicht. Onderwijs: moeten of mogen? Prof. Dr. Marita Mathijsen Universiteit van Amsterdam
1 Bemoeirehabilitatie Het activeren van zorgwekkend inactieve jongeren Ypsilon en ABC onderzoeker: Diana Kleijzen-Laponder presentatie: Tom van Wel ABC.
Plattegrond maken Explorers ’12. Uitleg Opdrachten: doormiddel van opdrachten maak je je plattegrond compleet. Kleur/legenda: vergeet niet om alles.
De Talentkwekerij Presentator: Jan Gommer 21 april 2016 Lelykracht.
Presentatie wijkraadpleging Leidsche Rijn & Vleuten-De Meern 2016.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Dordt aan Zet. De gebruikswaarde van een voorziening maximaliseren door de behoefte van alle belanghebbenden centraal te stellen. Gemeentelijk Eigendom.
Thuis in mijn provincie Vlaams-Brabant Waar woon ik ?
Schoollogo’s Uiting van Recontextualisering?!. Schoollogo’s Werkvorm: logo’s aan het woord  TOPICS: welke rol kunnen logo’s spelen in een katholieke.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
ACTIEGROEP DUITS: MACH MIT! Dag van de Duitse taal
Graag voor vrijdag 3 maart terug sturen per post, mail of persoonlijk.
Lerende netwerken Jonge Kind in de stad Utrecht: Leren doe je samen!
Multimediaal en interactief educatieproject voor het VMBO
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Opdracht interviewen ouderen en technologie
Mijn gemeente.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Marketing Week 3 les 1.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Het doel van SLIMCirculair
Ouderen tellen mee in Utrecht
gaat op weg naar een rookvrije toekomst Kinderen en jongeren spiegelen zich aan mensen waarnaar ze opkijken en kopiëren.
LOB 5 VWO Schooljaar
gaat op weg naar een rookvrije toekomst Kinderen en jongeren spiegelen zich aan mensen waarnaar ze opkijken en kopiëren.
Demografische gegevens
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Praktisch Verkeersexamen
De schrijver mee op reis
De praktijk: kinderen van 0 tot 4 jaar
Eigen omgeving: Inrichting & bewoners
Overzicht opbouwwerk en jongerenwerk per wijk, bel voor overige medewerkers met Versa Welzijn, Wijk Noordwest Noordoost Oost Zuidoost Opbouwwerk.
ACTIEGROEP DUITS: MACH MIT! Dag van de Duitse taal
Transcript van de presentatie:

Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders DUIC IN HET NIEUWS Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders

DE OPDRACHT Bewoners van wijken in Utrecht meer betrekken bij DUIC en “in de wijk” tot bloei laten komen.

Onderzoek Mensen willen zichzelf ontplooien, een uitdaging aangaan. Mensen maken steeds meer gebruik van smartphones & tablets Utrecht is een studentenstad! 2% van de lezers van DUIC is student Huidige lezers willen: geloofwaardigheid, relevantie & kwaliteit De lezersgroep van nu wil niet delen

De doelgroep

Wat gaan we doen? HBO en WO studenten nieuws zichtbaar laten maken van in hun eigen wijk door middel van een contest met behulp van Augmented Reality

HOE? De leuke dingen uit je buurt omzetten in nieuws Artikel schrijven over het nieuwsitem Opsturen naar DUIC DUIC selecteert het leukste nieuws uit jouw buurt Jouw nieuws wordt gepubliceerd op de site en in jouw wijk Voucher winnen die je kan uitgeven in de buurt

HOE? Binnenstad Oost Leidsche Rijn West Overvecht Zuid Noordoost Zuidwest Noordwest Vleuten-De Meern

HOE? Logo

HOE? Augmented Reality

Wat nog meer? “In de wijk” omzetten tot “DUIC IN HET NIEUWS” De uitstraling van de site verjongen Campagne “DUIC IN HET NIEUWS”

Waarom? Nieuwe technologieën gebruiken om een jongere doelgroep aan te spreken Nieuws in beeld brengen voor de mensen die het normaal niet DUIC zouden lezen De kwaliteit hoog houden door de competitie aan te gaan met andere wijken De lezersgroep van DUIC uitbreiden

Bedankt voor jullie aandacht! Vragen?