Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders DUIC IN HET NIEUWS Willeke Blom | Gerben Lof | Daan Nijboer | Mary-jane Snelders
DE OPDRACHT Bewoners van wijken in Utrecht meer betrekken bij DUIC en “in de wijk” tot bloei laten komen.
Onderzoek Mensen willen zichzelf ontplooien, een uitdaging aangaan. Mensen maken steeds meer gebruik van smartphones & tablets Utrecht is een studentenstad! 2% van de lezers van DUIC is student Huidige lezers willen: geloofwaardigheid, relevantie & kwaliteit De lezersgroep van nu wil niet delen
De doelgroep
Wat gaan we doen? HBO en WO studenten nieuws zichtbaar laten maken van in hun eigen wijk door middel van een contest met behulp van Augmented Reality
HOE? De leuke dingen uit je buurt omzetten in nieuws Artikel schrijven over het nieuwsitem Opsturen naar DUIC DUIC selecteert het leukste nieuws uit jouw buurt Jouw nieuws wordt gepubliceerd op de site en in jouw wijk Voucher winnen die je kan uitgeven in de buurt
HOE? Binnenstad Oost Leidsche Rijn West Overvecht Zuid Noordoost Zuidwest Noordwest Vleuten-De Meern
HOE? Logo
HOE? Augmented Reality
Wat nog meer? “In de wijk” omzetten tot “DUIC IN HET NIEUWS” De uitstraling van de site verjongen Campagne “DUIC IN HET NIEUWS”
Waarom? Nieuwe technologieën gebruiken om een jongere doelgroep aan te spreken Nieuws in beeld brengen voor de mensen die het normaal niet DUIC zouden lezen De kwaliteit hoog houden door de competitie aan te gaan met andere wijken De lezersgroep van DUIC uitbreiden
Bedankt voor jullie aandacht! Vragen?