Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Advertisements

In 48 uur de wereld rond De integrale organisatiediagnose in 48 uur
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Bedrijfsverbetering met de Code
Samen kunnen we meer … Partindag 2013 Workshop beleidsplan schrijven Lucy Engelen, Partin.
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
STRATEGISCHE PLANNING
Hoe HPO is de Kinderopvang? High Performance Organisaties
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Overtuigend communiceren Hans Hoeken. Programma Werving Sponsoren Deelname aan verenigingsactiviteiten 2.
Opening donderdag 17 december 2009.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
HAN Faculteit Educatie.
Wat is een communicatieplan?
Kracht, onafhankelijkheid en eigen regie. Het grijze gevaar.
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Schitterende Organisaties®
Docent Ontwikkelteam Nederlands
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Hoe denken bedrijven & hoe werkt een merk?
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
De kracht van informatie voor beleidsontwikkeling
Duurzaam en maatschappelijk verantwoord HRM-beleid
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Evaluatie verbetertraject
“Krachtig bestuur in Brabant” een project van provincie en VBG
Een dag voor uw reputatie! Neem even de tijd voor het opmaken van de balans. Hoe staat het met uw reputatie? En wat is uw persoonlijke strategie: waar.
Francis Bolle Senior adviseur public affairs V&VN
 Leiden van een organisatie  ontwikkelingen sturen en beïnvloeden  beheersen van processen.
TREINVERBINDING Bram Bravenboer Nieuwe treinverbinding Breda- Oostende.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 20 April 2011.
Re-integratie met het oog op de participatiewet 8 januari 2015 Presentatie aan Commissie Werk en Middelen.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
PROMOTIE EN MARKETING HOE ZETTEN WE NIEUWEGEIN OP DE KAART? Prof.dr. Gert-Jan Hospers MSc. Nadine Onrust Nieuwegein, 19 mei 2016.
Duurzaamheidbalans Oisterwijk Wat waren we van plan? 2006: Resultaten meten van deze coalitieperiode: beginstand en eindstand.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
Communicatie bij OCB Doel presentatie: Gedrag, symboliek en communicatie Indruk geven van mijn aanpak Managers betrekken bij imago Hoe gedrag beïnvloeden?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Nieuwe kansen voor groei van de handbalsport Slagkracht verhogen op: individueel niveau clubniveau landelijk niveau.
De marketing van kennis
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Doelen realiseren met media
Promotie en marketing Hoe zetten we nieuwegein op de kaart?
Campagne “Positive Belgium” Briefing Woensdag
Effectief innoveren = duurzaam vernieuwen
Professioneel werken.
Een strategie aanbevelen
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Creativiteit op X11 Sigrid Loenen en Pascal Marsman, 16 november 2010
Goede voornemens.
Voor goed bijzonder onderwijs
Ethiek in de branche social work
Minor Digital Marketing
Waarde(n)vol werk in uitvoering
Een strategie aanbevelen
Plaats hier bijvoorbeeld het onderwerp of activiteit
Een strategie aanbevelen
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Een strategie aanbevelen
Transcript van de presentatie:

Nieuw! Zet goede voornemens voor 2015 nu al om in een krachtig reputatie & profiel plan!

Strategie & Reputatie Methodische versterking van reputatie en professioneel profiel

Reputatie-management Statuscheck Potentieel Bedreigingen Ambities Strategie  Reflectie op reputatie  Onderscheidend zijn!  Social media, codes  Gewenst imago  Plan voor succes-profiel

Eindejaars Actie! Agenda een dag of dagdeel schoon voor focus op uw reputatie! Analyse en eerste conclusies als afsluiting Verbeterplan op schrift Actiepunten in checklist Prijs 1495 euro