Door: Femke, Aline en Doortje. Inhoud  Vraag  Hypotese  Begonnen  Bejaardentehuis  Berekeningen  Uitrekenen  Uitslag  Filmpjes  Eind.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Voor Kinderen die niets hebben, zonder toekomst, maar ook nog eens zonder bescherming in een omgeving vol geweld.
Advertisements

Het klaslokaal 2.0.
Wie ben ik?. Wie ben ik? Wat is dyslexie? ‘Dyslexie is een stoornis die gekenmerkt wordt door hardnekkige problemen in de automatisering van de woordidentificatie.
Loopbaan Oriëntatie en Begeleiding
Schoolkorfbal Iedereen doet mee!.
De invloed van voeding op hyperactief gedrag bij kinderen met ADHD
Dolfijnen Door: Lieke.
Rego,stijn,flore Stop pesten !!!.
Zoek van het standbeeld “de verwoeste stad” foto’s die vanuit een hoog, een laag een dichtbij en een ver standpunt gemaakt zijn. Waar staat het beeld?
Jezus houdt van alle dove kinderen
Computer.
Twee-factor Variantie-analyse
Iris, Twann, Isa en Thomas
Bij geslachtelijke voortplanting Ei- en zaadcel
LO-2. Bewegen Bewegen & Regelen Bewegen & Gezondheid Bewegen & Samenleven.
Godsdienst.
Godsdienst.
11 Feminisme.
Kunst.
Dementieconsulent Casemanagement Onafhankelijkheid Specialist Coördinator Ondersteuner Inzicht door casuïstiek en werkdag.
Knipwerkwoorden invuloefening.
Vakantiehotel De valkenberg Rheden De gouden leeuw groep
Geschiedenis Module 2 par 5 t/m 8.
Improving Mental Health by Sharing Knowledge {naam uitvoerder} Kunnen ouders iets doen aan het alcoholgebruik van hun kinderen?

Ik hou van Holland.
Thema (digi)pesten 4 november 2014 Praktijkschool
Programma Nakijken opdracht 2, 3, 8 en 12 Stukje herhaling
Goederenverwerking H15 Voorraadbeheer Manager Handel.
Learning by sleep.
Gemaakt door: Linde en Tessel.
Kerst in Ethiopië Deze PowerPoint biedt aanknopingspunten om met de kinderen te praten over het leven van leeftijdsgenootjes in Ethiopië, over het onderwijs.
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Sport in de samenleving Hannah, Elselien, Erwin, Robert.
Mijn spreekbeurt gaat over…
Gemaakt door Lieke en Hanna
1 vmbo-T/havo 2 klimaat, §2 en 3
Spreekbeurt Matthijs.
Les 2 – Jouw media.
BACTERIËN.
Spreekbeurt van Wouter Gramser
Jeugdjournaal kijken van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs.
3D Design en 3D Printing woensdag 19 november 2014.
2050: 9 miljard mensen Bevolkingsgroei.
Welkom Informatieavond 9 september 2014 “Samen in beweging blijven en oog voor elkaar”
Elasticiteitsmodulus
Voortplanting Naut, thema 4, les 1.
Spreekbeurt hockey IRIS.
David Bowie Max spreekbeurt.
Een grote stap naar ‘gelovige’ volwassenheid
Doe je mee? De Brede Schoolkalender is er weer!.
Let op!
Een eerste kennismaking
Financieringsplan II Openingsbalans.
Spreekbeurt van Mirla 24 maart 2015.
Communicatieve vaardigheden SAMENWERKEN
Les 1 – Jij en de media Vertel:
STOP-MOTION.
HIT WETENSCHAP ISIS VAN ROOY. ONDERZOEK BRISTOL UNIVERSITEIT Engelse top 40 ( ) Eerste 5 en laatste 5 Tempo, duur, harmonieën, akkoorden ect.
Sport in de samenleving!
De olympische spelen Gilles en Mohammed.
Spreekbeurt katten!!!!!!!!!!! Leila en Kiana.
Tijd van wereldoorlogen, Agenda Huiswerk vragen 6 t/m 8 pagina 272 New Deal Vragen 9 t/m 11 pagina 273 Opdracht omschrijving personen/begrippen.
Spreekbeurt van Lina en Abdelrahim.
Breuken in berekeningen
Thema 1: Wat is biologie? Basisstof 5: GROEI.
Joyce van Santen KNHB Funkey Coach Funkey coördinatie HCL.
Presentatie landelijke resultaten monitor Samengesteld door:
– = acties voor betere wereld – Om de 5 jaar  bespreking 189 landen wat de voortgang is (189 van de 195 landen op aarde) – Op 11 september 2000  afgesproken.
Door: Femke, Aline en Doortje
Transcript van de presentatie:

Door: Femke, Aline en Doortje

Inhoud  Vraag  Hypotese  Begonnen  Bejaardentehuis  Berekeningen  Uitrekenen  Uitslag  Filmpjes  Eind

Vraag  Wat is het verschil tussen het korte termijn geheugen van een kind en een bejaard mens?

Hypotese  Het verschil tussen het korte termijn geheugen van kinderen en bejaarden is ongeveer 1/3.

Begonnen  Vraag  Enquete  Lessen  Boekjes  Onderzoek  Bejaardenhuis

Bejaardentehuis  Bij het mouwtje  Gekletst  Dement  Voorlezen  Onthouden

Berekeningen 50+ gemiddeld goed:Kinderen gemiddeld goed:  Mannen:1  Vrouwen:2  Jongens:3  Meisjes:3

Uitrekenen 50+Kinderen  Vrouwen 1/6 meer dan mannen.  Vrouwen 1/6 minder.  Mannen 2/6 minder.  Jongens en meisjes hetzelfde.  Meisjes 1/6 meer.  Jongens 2/6 meer.

Uitslag  De meisjes hebben gemiddeld 1/6 meer goed.  Dus 16% beter dan de mannen.

Filmpjes  qKQ qKQ  pg1zI pg1zI  NYSRo NYSRo