SPA11 | © 2011 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands | +31 (0)10-4000900 | www.blauw.com Superpromoter Social Media Analyzer.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Basketbal voor iedereen Basketbal voor iedereen Rotterdam Basketbal Organisatie.
Advertisements

Het inzetten van social media voor het vak Duits in de tweedeklassen havo/vwo op het Candea College. M.T Roggenthien.
Brienenoordbrug.
KAVA fietst. Kavalaanse week • zaterdag 17/09 t.e.m. zaterdag 24/09 – Heen: Charleroi - Gerona: vlucht om 7u15 – Terug Gerona – Charleroi: vlucht om 9u30.
DOEN OF NIET DOEN? Deelname aan sport en cultuur Cultuur in Beeld, 25 november 2013 Andries van den Broek Annet Tiessen-Raaphorst Remko van den Dool.
COMMUNITY MANAGEMENT: DO’S AND DONT’S Lydia van den 4 september 2013 #smc036.
Media4us. Partners Media4us Sponsors Doelen  Verbeteren van de beeldvorming over immigratie en integratie  Zichtbaar maken van de integratie- inspanningen.
Social Technographics Hoe ontwikkel je een succesvolle social media strategie? Reineke Reitsma Director, Consumer Technographics Forrester Research 11.
De zin en onzin van social media SNF JAARDAG 7 NOVEMBER 2011.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Brienenoordbrug ROTTERDAM.
Het klaslokaal 2.0.
De Gouden Glans van MaS Effecten van maatschappelijke stages voor stagebiedende organisaties in Amsterdam.
Business Cluster Semiconductors Update 23 juni 2011 Henk Gerards An initiative of.
NAG Themadag –Positie luchtvaarttechnische industrie –Positie luchtvaarttechnisch onderwijs –Rob Franken –Lid RvT Dutch Institute WCM –Bestuurslid.
Arnold Lobbrecht Lenvis in het kort Arnold Lobbrecht
Informeel leren en….. social media
Social media Door Niels Verheyden en Aaron Saam (V4C)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit Privacy, reputation and control
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Talent naar de Top 8 maart 2011, VU Mirjam Rigterink
AANVRAAGFORMULIEREN VAN A TOT Z Brugge, 12 november 2009.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | Augustus 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | December 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Sjerp de Vries, Fransje Langers, Josine Donders & Agnes van den Berg
Glow Anniek Gribnau. ik had heel veel verwacht van Glow, na alle verhalen van Glow 2010 dat het zo mooi was. Maar eigenlijk vond ik het niet zo mooi en.
 In 2010 in de Achterhoek 205 basisscholen (gemiddelde schoolgrootte: 183 lln.)  In 2020: 125 kleine scholen (
Zelfde behoefte, ander spel Oscar Diele - CMO. MakkelijkMakkelijker.
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
WORKSHOP VOOR DE BEURS TIJDENS DE BEURS NA DE BEURS.
Trends in de evenemtenbranche. Trend #1 Crowdfunding Financieren van project (evenement) Onvoldoende kapitaal Online platform Sponsoren en subsidies.
Banalisering van technologie "I [will] argue that it is when technologies such as the telephone and the computer cease to be sublime icons of mythology.
kansen voor de tuinbouw?
De toekomst van jonge kids & de media
ANW Module 2 bakkengellam.wordpress.com. Groep Dimfy Lambriex, Emma Bakker, Isa Engelen Thema Leven Hoofdvraag Is het terecht mensen te straffen voor.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
SharePoint AIN sessie over SharePoint 9 juni 2011.
Inbound Marketing Plan
April Slide 2"Insert" Date via Date & Time Sales product training Amsterdam, the Netherlands Lennart van Houwelingen Fallbrook Technologies.
Robbie Cornelissen Het grote geheugen X. Het Grote Geheugen X.
Bekende Social Media! Onze top 6 social media!. FaceTime!
Hartjes Kies een leuk spel
PRESENTATIE ONLINE LEERDOSSIER Het proces. Hoe heb ik het aangepakt?
Olympic Moves. 2 Wat is Olympic Moves? Grootste schoolsportcompetitie van Nederland Olympic Moves staat voor samen sporten en plezier beleven Meer dan.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Mediagedrag van Millennials
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale media Door liam van den ende.
Indoor Comfort Index® Ontwikkeling dashboard.
Transcript van de presentatie:

SPA11 | © 2011 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands | +31 (0) | Superpromoter Social Media Analyzer | © 2010 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands |+31 (0) | 1 S uperpromoter Academy 23-6

SPA11 | © 2011 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands | +31 (0) | Superpromoter Social Media Analyzer | © 2010 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands |+31 (0) | 2 Donderdag 23 juni vond de vijfde module van de Superpromoter academy plaats. Deelnemers van de module zorgden online voor een ware revolutie van enthousiamse. Een ‘bloemlezing’ uit de leukste, meest enthousiaste berichten. b

SPA11 | © 2011 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands | +31 (0) | Superpromoter Social Media Analyzer | © 2010 Blauw Research | Weena 125 | 3013 CK Rotterdam | The Netherlands |+31 (0) | 3 Superpromoter Academy Class of 2011