Case 1.3 Roland T. & Anouchka S..   Running Game, Platformgame  Inspiratie: Ninja run, Jak & Daxter, … Thema.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt over het Oog
Advertisements

Multimedia Design: Game Design Sam³ en Jan. Inhoud • Game overview • Gameplay • Look & Feel • Setting, story and characters • Levels.
Welkom.
Thema: Zelfreflectie Concept: “Kijk eens meer in de spiegel” Onderzoek: Beter uiten in een productie Eigen visuele opdracht.
PLAATSBEPALEN Een opdracht over plaatsbepaling aan de hand van coördinaten en een reis naar het EK voetbal­.   Klas | 1 kgt Gebruikte methode | Moderne.
Tanden poetsen elke dag 2 keer 2 minuten per keer.
Haags Achtste Groep Onderzoek
Een tekenles over:.
De verdwenen steen.
Gezichtsbedrog? Klik voor vervolg..
6.8, De Vrede van Bresk-Litovsk Eerste Wereldoorlog.
Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.
Pijlgifkikker Door Kasper & Yanick.
BERLIJN…. BERLIJN… & de opdracht opdrahc RESULTAAT VAN JE INSPIRATIE OEFENING UPLOADEN OP JE PORTFOLIO…
Kröller Müller Bonaventuracollege 5 havo
Voorbereiding post 3 Even schrikken Groep 5-6. Welkom bij IVN Valkenswaard Dit is de Powerpointserie als voorbereiding op post 3: Even schrikken, voor.
Voorbereiding post 3 Even schrikken Groep 7-8.
Gemaakt door : Luuk.  1.wat voor kunst  2.wat ik kunst vind  3.abstract en realistisch  4.malevisch  5.Yann Arthus-bertrand  6.pablo Picasso.
WMF Plaatjes bewerken In 2007.
Naïeve kunst.
Thema 5 Les 1a In de ruimte. Klaar voor de start 10…9…8…7…6…5…4…3…2…1…
ARCHITECTUUR IN DE MODERNEN
Genre: Tower defense Ontworpen door: ironhide game studio Uitgebracht: Armor Games Released: 28 juli 2011 Platforms: PC + Tablets INFORMATIE.
LAGOONIA
Logo Kleur Typografie Scherm layout (grid) Beelden en illustraties
Design?.
Deel 2 personalizen van de objecten – uur.
Opdracht 1 1.Alle personen trekken even hard  alle krachten zijn even lang 2.De krachten “grijpen aan” op de plek waar de handen trekken 3.De krachten.
Optische illusie Tekenopdracht groep 7.
Venus.
Het maken van een spreekbeurt
Orkanen.
Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels.
App voor rijschool.
2012 wat hebben we te vrezen? Psalm
Beeldhouwkunst en de Grieken
Deel 2 (individueel) personalizen van de objecten 30 minuten.
Wat gaan we deze les doen?
Handleiding XBMC Voor Remote!. Hoe download je de afstandsbediening voor XBMC? 1.Je open op je smart-phone “Google Playstore”
Bronnen bekijken.
Ik mocht voor plannex een opdracht over de merel doen. Ik vond het gelijk leuk. Maar het was wel moeilijk.
Delicious Social Bookmarking Katarina Bencova September 2008.
Peter Diem Koeien. Wie is die Peter? Kunstenaar uit Nederland. Veel voorkomend thema in zijn werk: koeien. Gebruikt veel felle kleuren, geen wit meer.
Theo van Doesburg is de oprichter van het tijdschrift
Mariet Dijkema MM1B Modevorming: Kunstgeschiedenis
* Lava.
ARNHEM NAAM DATUM TITEL Voeg afbeelding in, klik rechts en kies Naar achtergrond, pas dan de tekst aan.
Illustraties: mycutegraphics.com.
Welke bij vliegt onder de bijenkorf?
Bij algoritmen horen datastructuren David N. Jansen 2 december 2015.
Elke trap telt. Beste OKRA-vrienden, gisteren kocht ik een nieuw spelletje (olé, ola) Je weet wel zo'n ding met twee wielen, een zadel en een belletje.
Thema planten - Les Fotosynthese -
Stiftgedichten.
Project Kerstmarkt 2013 Etaleren 13 tips.
God heeft mij naar jullie toegestuurd om jullie voortbestaan op aarde veilig te stellen; zo wilde hij veel levens redden. Genesis 45: 7 1.
VMBO – 2 kader Thema: Erfelijkheid en Evolutie Basisstof 2
LICHT.
7.
Kikker kleuren
Woontrends 2018 Door STUDIO STEF.
Gemaakt door: Marlon Bruins (april 2011)
Studie vaardigheden Thema 1 : 1 blik agenda.
GAME MAKER ONLINE Les 6 / Super Mario Michel Fiege.
Project Kerstmarkt Etaleren 13 tips.
Kunst kijken.
Liedjes bij het thema “Dit ben ik”
Kledingadvies, kleur en stijl
Telproblemen.
STRIJD TEGEN DE BACTERIE
STRIJD TEGEN DE BACTERIE
Transcript van de presentatie:

Case 1.3 Roland T. & Anouchka S.

  Running Game, Platformgame  Inspiratie: Ninja run, Jak & Daxter, … Thema

  Geometrische vorm  Cartoon stijl  Felle, paarse kleur  Dikke, zwarte omlijning  Hervormbaar  Bacterie  Klein  Grappig Character

  Onderzoeken  Dillema’s  Springen van platform naar platform  Links, rechts, boven (springen)  Race tegen tijd Gameplay

  Verschillende plannen  Geabstraheerde stijl  Verschillende levellagen  Aarde & heelal  Humoristische accenten Setting (omgeving)

  Ontsnappen aan lava  Verzamelen van DNA (levens)  Zoeken naar bonussen  Slim af zijn van vijanden  Race tegen de klok Doel