OHT 9.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclameonderzoek In dit hoofdstuk zul je het.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.larmoire. 2. lescalier 3. La grand-mere 4. Le canapé
Advertisements

De gemiddelde leerling
Ronde (muziek, TV & Showbizzzz)
SINT LUKAS HOGESCHOOL BRUSSEL
Maak een scan van uw organisatie met de Toolkit Duurzame Inzetbaarheid
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
28 juni 2009 Paëllanamiddag 1 Paëllanamiddag 28 juni 2009 Voorbereiding vrijdagavond (Loopt automatisch - 7 seconden)
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
ZIEHIER 36 REDENEN WAAROM BIER
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Vennootschapsbelasting Aj 2011
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
ADOBE PRESENTER Willem vanden Berg Dienst Onderwijsondersteuning en –ontwikkeling KaHo Sint-Lieven 1.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
HOOFDSTUK 12 Media.
prNBN D addendum 1 Deel 2: PLT
“Gelijk een hert schreeuwt naar de waterstromen, alzo schreeuwt mijn ziel tot U, o God! Mijn ziel dorst naar God, naar den levenden God.” (Psalm 42:1-2)
Presenteren voor starters
Diagnosticeer uw schouder Dit is een interactieve gids om u te helpen vinden relevante patiënten informatie over uw schouderprobleem. Het is bedoeld als.
Naar het Jaareinde toe
Excursie Röntgenafdeling Vie Curi Venlo 15 september 2009 ZijActief Koningslust ZijActief Koningslust Excursie Rontgenafdeling Vie Curie Venlo.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
WISKUNDIGE FORMULES.
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Passie - Verrijzenis Arcabas
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 OHT 1.1 Geïntegreerde communicatie In dit hoofdstuk.
Public relations In dit hoofdstuk zul je het volgende leren:
OHT 3.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Hoe marketingcommunicatie werkt In dit hoofdstuk.
OHT 8.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Mediaplanning In dit hoofdstuk zul je het volgende.
OHT 12.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Verkooppromotie In dit hoofdstuk zul je het.
OHT 16.1 De Pelsmacker, Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Persoonlijke verkoop In dit hoofdstuk zul.
OHT 7.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclame In dit hoofdstuk zul je het volgende.
Marketingcommunicatie en ethische kwesties
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
Breuken-Vereenvoudigen
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
ribWBK11t Toegepaste wiskunde Lesweek 02
Het Heiligdom Een Afbeelding voor Redding 4e Kwartaal 2013 INLEIDING
aanvallen moeten ten allen tijden worden weerstaan
Landelijke dag RMC- coördinatoren Aanpak uitrol Loket VSV 4 juni 2008.
1 Controleplan 2005 Raadgevend comité Hotel President – donderdag 21 april 2005.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Van Vensoc tot Biztax Vennootschapsbelasting Aj 2011.
OHT 11.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Sponsoring In dit hoofdstuk zul je het volgende.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
Hartelijk welkom bij de Nederlandse Bridge Academie Hoofdstuk 7 De 2 ♦ /2 ♥ /2 ♠ en de 2 ♣ -opening 1Contract 2, hst 7.
Hartelijk welkom bij de Nederlandse Bridge Academie
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 5.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 3.
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
USABILITY MYTHBUSTERS BASTIAAN KLOOSTER & PETER AKERBOOM CONGRES WEBREDACTIE 2011.
De stadsrandzone centraal Ruimteconferentie 3 november 2009 Bart van Bleek.
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
aangename ont - moeting
13 juni 2013 Bodegraven vanaf hoofdstuk 7:1 1. 1Korinthe 7 1 Wat nu de punten betreft, waarover gij mij geschreven hebt, het is goed voor een mens niet.
De vierkantjes ! Dit is een puzzel om uw hersens eens goed te laten werken. De vraag is bij elk figuur hoeveel vierkanten u ziet.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
* Volgende dia: Klik linker muisknop Klik op "Beeld" \ "Diavoorstelling" of "View" \ "Slide Show" (menubalk PowerPoint) © Alec Van Rompuy
Transcript van de presentatie:

OHT 9.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Reclameonderzoek In dit hoofdstuk zul je het volgende leren: Het uitvoeren van strategisch communicatieonderzoek, ter voorbereiding van de communicatiecampagne De doelstellingen voor en de methoden en beperkingen van het pretesten van reclamecampagnes De doelstellingen voor en de methoden en beperkingen van het posttesten van reclamecampagnes De methoden en procedures voor het beoordelen van de reclamecampagne

OHT 9.2 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Planning van de reclame- campagne en reclameonderzoek

OHT 9.3 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De communicatie-audit

OHT 9.4 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Doelstellingen van pretesting

OHT 9.5 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Methoden van pretesting

OHT 9.6 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Een checklist voor de kwalitatieve interne pretesting van reclame

OHT 9.7 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Beperkingen van pretesting

OHT 9.8 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.9 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Methoden van posttesting

OHT 9.10 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Geholpen herinnering: de geblindeerde identificatietest

OHT 9.11 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Beperkingen van posttesting

OHT 9.12 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De imagocampagne van een telecom- operator testen (1/3)

OHT 9.13 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De imagocampagne van een telecom- operator testen (2/3)

OHT 9.14 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De imagocampagne van een telecom- operator testen (3/3)

OHT 9.15 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De effectiviteit van een radiocampagne voor een keten van doe-het- zelfwinkels (1/2) Vóór correctie met de extra vestigingen

OHT 9.16 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.17 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 De effectiviteit van een radiocampagne voor een keten van doe-het- zelfwinkels (1/2) Na correctie met de extra vestigingen

OHT 9.18 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Bekendheid – Proefgebruik – Acceptatie: voorbeeld

OHT 9.19 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.20 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.21 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.22 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.23 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.24 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.25 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.26 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.27 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.28 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.29 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.30 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.31 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.32 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011

OHT 9.33 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011