Poppodium de ‘DRU’
Bezoek een poppodium SE7EN nieuw danceconcept DRU = meer dan poppodium alleen - Theater - Schaftlokaal - Zalen verhuur Opdracht: breng de reclames rondom SE7EN in beeld, en kijk naar de koppeling hiertussen
SE7EN Nieuw danceconcept Zeven zonden 8 juni was eerste editie LUST Het begon allemaal met een Facebookpagina
Promofilmpje 23 april 2013: bIoYAVbyFk&list=LLA2uZAqPzUKk541F1GiJpjQ
Bekendmaking poster 3 mei 13 mei hingen ze in Ulft en omstreken
Twitter en meer 6 mei Twitter pagina Rond mei nog verschillende nummers die je kon verwachten op de avond
Winacties Rond 14 t/m 21 mei
Bekendmaking DJ’s & Pre-party Vanaf 22 mei werden de DJ’s bekend gemaakt via Facebook 25 mei ‘zogenaamde pre-party’
Wat is SE7EN? 27 mei duidelijkheid scheppen
Vrijkaarten winnen
Andere communicatie
Koppeling tussen reclames Niet heel indrukwekkend Niet echt een eenheid Poster is eenvoudig maar wel aantrekkelijk Geen poespas Simpele lettertypes op posters ‘amateur’ pre-party Samenhang kan beter Veel communicatie Organisatie wil het tof over laten komen