Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit module 8 Engagement
Advertisements

Media en creativiteit •Mail: •Wiki: • vakgroep: Media.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –14 september 2009.
SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –05 oktober 2009.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –21 september 2009.
College 6, jaar 2, Zomer 2010 Pitch à la Dragons Den Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
Concept Development – 4 januari 2010
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 4 Identiteit
©Lex Bergers, Lexpertise Business Coaching in Communicatie Training/Coaching/Advies/Presentaties Presentatie De wereld “on the move” (eerste kenismakings-versie)
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 23 november 2009.
Concept Development – 20 september 2010
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –28 september 2009.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 3 januari 2011.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 15 november 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 februari 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –12 oktober 2009.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Projectweek.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Identiteit MedMec02 les 1 (3) Mail: Wiki: vakgroep:
Identiteit MedMec0304 les 1 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Media en creativiteit Identiteit les 1
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki) Altijd bij vragen de slides van de vorige.
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
27 oktober MedMec01 les 4 DT Mail:
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2009 Brand management en pitchen Groepsopdracht Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING WC 8, jaar 2, Herfst 2008 Projectles: Brand management en pitchen Auteur: xxxxx.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 27 maart 2009.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Hartelijk welkom! Voorlichting Uiterlijke Verzorging.
JOUW WERELD MIJN WERELD
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
ontdek wat jij kunt bereiken
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Schooljaar Het schoolplein Taal- en spellingmethode Dit schooljaar starten we met de nieuwste versie van de taal- en spellingmethode De.
Internet IG8 INT Database driven websites. 2 Module opzet Hoorcollege Practicum Opdrachten Planning Beoordeling Materialen.
Muziek in de tweede helft van de 20 ste eeuw. Wat gaan we doen? Huiswerk innemen Filmfragmenten bekijken Uitleg opdracht Aan opdracht werken.
Medmec04 les 1 Engagement.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 26 april 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER Concept Development – 10 januari 2011.
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 10 mei 2010.
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2009 Concept Development –31 augustus 2009.
Saskia Best HRO – CMD Zomer 2010 Concept Development – 7 juni 2010.
Saskia Best HRO – CMD WINTER 2009 Concept Development – 14 december 2009.
Transcript van de presentatie:

Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 12 april 2010

Agenda Battles Marketingervaring Trendwatching

Beoordeling Lente Essays naar eigen keuze (per stuk 1 punt) Eigen opdrachten (per stuk 1 tot 2 punten) Eigen college maken van a tot z (2 punten) Battle (verplicht, 2 punten ) Wekelijkse postings ( 1 punt)

Indeling Lente 15 februari – Inleiding + Battle 22 februari - Krokusvakantie 1 maart - Concept presentaties Battle of Concepts 8 maart - Geen les, maar wel coolhunting en mailen inzending BoC 15 maart – Trendwatching 22 maart – Trendwatching 29 maart – Trendwatching 5 april- Tweede Paasdag 12 april- Trendwatching NB: 18 april uur deadline opdrachten

Suggestie opdrachten -Neem de route die je altijd naar school of naar je sportclub neemt. Kijk bewust om je heen en fotografeer minimaal 10 opvallende zaken die je nooit eerder waren opgevallen. Bijvoorbeeld je staat voor het stoplicht en ineens valt je op dat het gebouw waar je al jaren voorbij komt een heel grappig torentje heeft. -Schrijf een pakkende begeleidende tekst van 100 woorden (1 punt)

Suggestie opdrachten Een dag uit mijn leven in 2025 Maak een digitaal moodboard incl. verhaal over een dag uit jouw leven in 2020 (1 punt) Essay over Thema Trendwatching naar eigen keuze (1 punt) Eigen college samenstellen (2 punten)

Pitch your Hero ++ Pitch Your Hero ++ Studenten krijgen de kans om hun held te ontmoeten! Wie is je held op het gebied van Media en ICT, wie inspireert en verbaast je iedere keer weer met zijn of haar verhalen en resultaten? Hogeschool Rotterdam En zou je hem of haar willen ontmoeten? Nu is de kans! In samenwerking met het CMI van de Hogeschool Rotterdam organiseert de Rotterdam Media Commission op 20 april "Pitch Your Hero"! Presenteer je held in een korte pitch, de jury kiest de beste pitch. Wij nodigen de held van de winnaar uit voor een presentatie in de volgende chaosweek en als klap op de vuurpijl gaat de winnaar gaat dineren met deze held. Wanneer: 20 april om 15:00 uur Aanmelden bij: en vermeld je held en je naam met contactgegevens.

Pitch your Hero Elevatorpitch: Om warm te lopen: Tell Sell..... Doe alsof degene die je wilt uitnodigen een product of dienst is

Marketingervaringen Barst los

Ter overweging Creatief schrijven

Trendwatching

Soms moet je terug kijken en de geschiedenis kennen: en_70_visie_op_communicatie/

Trendwatching Vijf jaar geleden kwam er een rapport van de ITU uit: Opdracht: Scan de pdf en lees nu het hoofdstuk van met name de persona - Pagina 12 dus

The Internet of Things Opdracht: lees bovenstaande artikelen, doe enig Aanvullend onderzoek en herschrijf het scenario van de ITU (in NL en korter)

Ciao Succes! Tot over twee weken

Tot Slot Gijs van Wulfen: donderdag 27 mei Koop zijn boek