1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Edushock leerfestival
Advertisements

Evaluatie van MS Exchange 2000 en opzetten van een server voor wereldwijde uitwisseling van projectinformatie Bertels David 3ICT1 Stageplaats: Acros Organics.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
Ervaringen van een BPOS Partner T-BENCH Danny Otten.
Atos, Atos and fish symbol, Atos Origin and fish symbol, Atos Consulting, and the fish itself are registered trademarks of Atos Origin SA. August 2006.
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Social Technographics Hoe ontwikkel je een succesvolle social media strategie? Reineke Reitsma Director, Consumer Technographics Forrester Research 11.
Seminar Voice over IP Tristan Schurgers.
Update en evolutie in het ICT-infrastructuur dienstenaanbod van Cevi
Windows app-ontwikkeling Jan Hummelman i&i Conferentie 2012.
Checklist voor de Cloud
OPTIMIZING YOUR ICT Unified Communicatons UNIZO. Fonitel… uw totaalpartner voor telecommunicatie Fonitel is een flexibele ICT integrator die op maat van.
Customer confidential
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
1 E-Blokart Ontwerpmethodologie 2006 Presentatie van de projectplanning Jens de Boer Karen Warnier Michaël Raets David Zimmer Robin Lataire.
Inleiding Internetwerking Telecommunicatie Information management 2 Groep T Leuven – Information department 2/7 Doelstellingen De student.
Workshop door: Martijn 1Workshop Augmented Reality.
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Business Productivity Online Suite
Internet altijd en overal: de GigaPort GPRS-pilot Klaas Wierenga Innovatie Manager 10 oktober 2000.
DATA over. Visie Elk jaar neemt behoefte aan data en interactie tussen systemen (zowel B-2- B als B-2-C) exponentieel toe; daarom zal het structureren.
Introduction multimedia. convergence standards retrieval applications & technology.
AGENDA Het programma start om uur en eindigt om uur met aansluitend een dinerbuffet tot uur. Er is voldoende ruimte om met uw collega.
Woensdag 23 april 2003 Het virtuele loket EYES e-loket
Rob Elsinga Business Group Lead Information Worker Microsoft Nederland Samenwerken op Afstand.
Social Technology How to get the end-user involved Carl Bik Capgemini Nederland bv.
ThinkQuest Projects Leerkrachten uitnodigen om een project te delen.
EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Nationale Workshop Energiebesparing Introductie van E-BAG.
Network Address Translation
SPLA Service Provider License Agreement
© 2002 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied,
WinFX Overview Martin Tirion Senior Consultant Microsoft Services.
27 januari Werkplek Strategie Van Dromen naar Werkelijkheid Rob Elsinga Enterprise Strategy Business Microsoft Nederland.
Partner Account Manager Voice Microsoft UCC Day
Client Management met ConfigMgr Jannes Alink – Management.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Microsoft Partner Programma
Het. Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
Applicatieplatform congres 12 & 13 maart
CEBP Danny Burlage.
TUDelft Knowledge Based Systems Group Zuidplantsoen BZ Delft, The Netherlands Caspar Treijtel Multi-agent Stratego.
OHT 8.1 De Pelsmacker,Geuens & Van den Bergh, Marketingcommunicatie, vierde editie © Pearson Education 2011 Mediaplanning In dit hoofdstuk zul je het volgende.
Verkoper of Accountmanager: Sales Force Automation Callcenter- agent Direct: Website Fax Direct: Telefoon Direct: Kiosk Intermediair: Extranet Kantoor/outlet:
3.6 Architecture of HIS. 3.7 Integrity & Integration within HIS Suraja Padarath /10/2007.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
 Siemens Nederland N.V Get a bit more. Siemens. 1 datum naam presentatie SMS & WAP Eerste stappen naar mobiel data verkeer.
Cloud computing. Cloud introductie  Gebruiker: ‘ Computer Basics: What is the Cloud?’ ‘De cloud.
Marketing: Veranderingen in Belang en Rol
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Computertechniek Hogeschool van Utrecht / Institute for Computer, Communication and Media Technology 1 Wouter van Ooijen Mail:
Geheugen, distributie en netwerken Netwerken: de basis voor distributie van gegevens en taken (processen) –bestaan zo’n 40 jaar, zeer snelle ontwikkeling.
Microsoft’s Enterprise Project Management 2007 “The Next Generation” Johan Apperloo Olaf van KImmenaede.
Copyright 2005 Stg Wireless Leiden Jasper Koolhaas Voorzitter Stichting Wireless Leiden mensen toegang tot breedband Internet.
Europalaan 24 | 6199 AB Maastricht-Airport | T | www
Web Applicaties Bouwen met Visual Studio .NET
Windows 2000 Update & Windows.NET Server Family Preview Arthur de Meij Solution Specialist Business Infrastructure Enterprise & Partner Group Microsoft.
© Copyright VIMC 2009 Telecom Expense Management A Discussion Ed Vonk
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
1. 2 Communicatie producten voor ISP's en ICT-resellers kennisoverdracht, support en logistieke oplossingen  Actief sinds 1993  Internet, security en.
Opleiding CMS website Gent Bart Nelis Gent: #239/ docentengang Brussel: /naast bibliotheek
1 De ontdekking van Web 2.0 Presentatie Team Ordina type hier de datum 19 april 2007.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Onsight Managed Security Services
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
ZijActief Koningslust
Cegeka & TenForce Ronde tafel 17/06/2014 Doelstellingenmanagement VO.
Transcript van de presentatie:

1 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Seminar Voice over IP Tristan Schurgers

2 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Agenda Introductie AMR ict Complexiteit van communicatie Het nieuwe communicatieplatform Samenvatting

3 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Introductie AMR ict

4 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict Uw full-service partner voor automatiserings- en telecom oplossingen en diensten. Opgericht in 2001, begin 2003 gevestigd te Europalaan 24 Maastricht-Airport.

5 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict AMR ict biedt u: Advisering en begeleiding bij de inzet van hoogwaardige en innovatieve technologieën. Implementatie en beheer van technologieën door gecertificeerde en gekwalificeerde medewerkers. Transparantie in ICT uitgaven en investeringen. Samenwerking met vooraanstaande partijen in de markt. Waaronder Cisco Systems, de marktleiders op IP communicatie gebied.

6 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Introductie AMR ict Kortom: In AMR ict vindt u een full service partner waarbij u het totaal traject van ontwerp tot en met onderhoud van uw automatisering en telecommunicatie systemen in vakkundige en betrouwbare handen legt.

7 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Complexiteit van communicatie

8 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Communicatie verandert …. Meer dan telefonie , Fax, Instant Messaging,Videoconferencing, Webcollaboration, ….. Ondersteunend aan mobiliteit Mobiele telefoons, Smart phones, PDA’s, Wifi PC’s Overal beschikbaar Kantoor, Home-office, Hotel, Vliegtuig, Auto Ondersteunend aan productiviteit User’s presence, V-mail, Unified Messaging, Virtuele teams Communicatie is tegenwoordig:

9 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID …Dit resulteert in Vertragingen en klant- ontevredenheid …Niet mogelijk om medewerker te bereiken in De eerste keer… …Meerdere Methoden nodig om medewerkers te bereiken… Communicatie- apparatuur en applicaties Proliferating… Werknemers Toenemende mobiliteit Dagelijks 52%Dagelijks 36% Maandelijks 22% 6.4 apparaten 27% reist 1x per maand. Source: Sage Research Complexiteit van communicatie

10 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Complexiteit communicatie = minder efficiënte communicatie Klant perspectief Bedrijf perspectief Werknemer perspectief Minder omzet Klanttevredenheid Inefficiency Hogere kosten Minder competatief Bedrijfsresultaten onder druk Verlaagde productiviteit Lagere efficiëntie

11 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Het nieuwe communicatieplatform

12 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is IP telefonie? “IP telefonie is de integratie van telefoonverkeer op de (bestaande) netwerk infrastructuur waardoor deze samen met het data verkeer over één infrastructuur plaatsvindt” “Hierbij worden de voicepakketten in native IP verstuurd”

13 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is IP Telefonie? Quality of Service (QoS), Garantie van spraakkwaliteit. Gebaseerd op openstandaarden. De Consultants van AMR ict beschikken over uitgebreide visie, kennis en ervaring op IP telefonie gebied en begeleiden u bij het maken van de juiste keuzes.

14 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Productiviteit Bedrijfsvoordelen

15 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Verhoogde productiviteit In de huidige situatie: Door reizen tussen werk en klanten gaat veel tijd verloren. Lage productiviteit en verlaagde medewerkers tevredenheid. Inefficient werken. Gebruik makend van IP Telefonie: Thuiskantoor Vergaderen op afstand Ook , fax en voic in de auto Hierdoor een hogere effectiviteit, hogere productiviteit en hogere werknemers tevredenheid. 15 © 2003, Cisco Systems, Inc. All rights reserved.

16 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Computer Telephone Integration Screen Pops Opent klantgegevens uit CRM/ ERP applicatie bijvoorbeeld bijvoorbeeld Microsoft CRM, Navision, WinRIS etc. Click to Dial Opzetten van een gesprek via CRM / ERP Call Information Capture Vangt informatie over in- en uitgaande gesprekken op Customer Record Creation: Nieuwe klanten snel toevoegen 16 © 2003, Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Microsoft CRM IP telefonie

17 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Video telefonie & Mobile Connect Videoconference net zo eenvoudig als een telefoongesprek Video-gesprekken krijgen dezelfde diensten als telefoongesprekken Centraal management Bereikbaar onder één nummer op meerdere toestellen Gelijktijdig overgaan van telefoons Meerdere toestellen mogelijk (tot 4 stuks – mobiel, thuis, enz.) Mobile Connect Video Telefonie Voice VideoVideo IM Web MeetingPlace Express Virtual Team-meetings Web Conferencing & Voice Conferencing

18 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Applicaties op de telefoon Website integratie via XML naar IP telefoon Call Center BHV alarmering Cisco MeetingPlace Video surveillance File informatie Time Card

19 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Grootste keus uit IP toestellen Cisco IP Phone 7902G Cisco IP Phones 7905G/7912G Cisco IP Phone 7960G / 7961G Cisco VG248 Analog Phone Gateway Cisco VT Advantage Cisco IP Communicator Cisco Wireless IP Phone 7920 Cisco IP Conference Station 7936 Cisco IP Phone 7970G/7971G-GE Cisco IP Phone 7985G Cisco IP Phone 7940G / 7941G Cisco ATA 186/188

20 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Bereikbaarheid Bedrijfsvoordelen

21 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Wat is bereikbaarheid? Veel gehoorde problemen: Medewerker is niet bereikbaar (Vrij? Afspraak? Koffie?) Medewerker is in gesprek Klant wordt naar verkeerde medewerker doorverbonden Gespreksnotities om te terug te bellen raken zoek Veel toegepaste oplossingen: Terugbellen bij bezet Bereikbaarheidsprofielen Call Center Nadelen: Niet flexibel om op veranderingen in te springen Niet op de persoon, maar op het bedrijf gericht

22 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Persoonlijke bereikbaarheid Doorschakelregels gebaseerd op tijd, nummerherkenning of kalender * Schakel gesprekken door naar één of meer toestellen Bepaal welke gesprekken wél doorgeschakeld mogen * Microsoft Exchange calendar

23 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Unified messaging: Productiviteit & bereikbaarheids hulp 1 Inbox voor alle bericht types Krachtige gebruikers interface voor beheer Plus Toegang via web- of client Persoonlijke bereikbaarheid regels Melding van voic berichten via SMS

24 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Telefoniste bedienpost Drag-and-drop hold, transfer Lijn status Vrije lijn Inkomend gesprek Hold In gesprek Status onbekend Directory Veld Zoeken via voor- en achternaam, afdeling Sorteerbare kolommen GUI in diverse talen (oa NL) 24

25 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Kostenbeheersing Bedrijfsvoordelen

26 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Kostenbeheersing Waar zit de “pijn” bij traditionele technologie? Netwerkbeheer + lijn-kosten = 66% van totale kosten Hoe kan IP telefonie helpen de kosten verlagen? Meerdere netwerken naar één netwerk Centraliseer de call processing Minder bekabeling (nieuwbouw) Reduceren van hoge kosten van upgrades Vereenvoudigen van beheer Reductie van telefoon-tikken Centraliseer gesprekken Bijdragen aan bedrijfsresultaat Verhoog productiviteit Koppelingen met Applicaties

27 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Het fundament voor communicatie, nú en in de toekomst Unified Messaging XML Applications Fix-Mobile Convergentie Contact Center Videoconferencing Videotelefonie Voice VideoVideo IM We b Collaboration Fax managers 3 rd 3 de partij Applicaties Presence Servers

28 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Het is een markt trend..... “Aan het eind van 2007, zullen de traditionale enterprise telefonie fabrikanten zijn gestopt met de ontwikkeling (hoewel ze het mogelijk nog wel produceren) en hebben aangekondigd dat ze zullen gaan stoppen met geven van ondersteuning op hun TDM- gebaseerde PBX en contact center systemen binnen 5 jaar (0.8 probability)” Bron: Gartner State of the Next Generation Network, Enterprise IP Telephony Maart 2003

29 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Samenvatting

30 © 2005 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. Session Number Presentation_ID Samenvatting IP Communicatie is een van de belangrijkste ontwikkeling van dit moment. Bij de keuze voor IP communicatie zijn kosten, netwerkontwerp, beheer en lange termijn ontwikkelingen slechts enkele succes bepalende elementen bij de keuze voor IP communicatie. De consultants van AMR ict beschikken over uitgebreide visie, kennis en ervaring op IP telefonie gebied en begeleiden u bij het maken van de juiste keuzes. Dit waarborgt een objectieve beoordeling van IP Communicatie binnen uw bedrijfssituatie en de juiste keuzes binnen de door AMR ict geselecteerde en geaccrediteerde systemen.

31 © 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved. NL sales IP-C V1.2 BDM/Nederlands Vragen?