Informatica Flash gevorderden. Vereiste voorkennis: Geslaagd zijn voor de cursus Flash beginners OF Beschikken over de volgende voorkennis: Kennis hebben.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Fred Beumer.
Advertisements

PROS2 Les 13 Programmeren en Software Engineering 2.
Stappenplan animaties maken
Informatica Multi- en sociale media 2. Vereiste voorkennis Geslaagd zijn voor de cursus Multi- en sociale media 1 OF Beschikken over de volgende voorkennis:
Programmeren in Java met BlueJ
Informatica Flash beginners. Vereiste voorkennis: Geslaagd zijn voor de cursus Website Bouwen (Dreamweaver) beginners OF Beschikken over de volgende voorkennis:
Les 1 Objecten, Eigenschappen en Gebeurtenissen
iCafe Erasmushogeschool Brussel
FLASH MX LES 1 - INTRODUCTIE.
Inleiding Programmeren met Visual Basic Karl Moens.
Klassen en objecten.
Dit is een demo versie. gebruik als lesmateriaaal is niet toegestaan © cga van veldhuizen-staas 2007 bijscholing borstvoeding voor verloskundigen eurolac.
Op deze dia’s vind je een korte instructie hoe je binnen het Universiteitsnetwerk bij de Cochrane Library kan komen Gebruik de knoppen Page Up en Page.
Mediacentrum Windesheim na 23 dingen. Hoe nu verder?
Practicum 3 TMS Batik Suzanna Cha en Mieke Haesen.
Informatica in de Tweede fase Havo en VWO. De uitgangspunten Informatica is een vak in de vrije ruimte voor de havo 240 slu (voor het vwo 280 slu) het.
Designing Knowledge Systems b Hoofdstuk 11 van Knowledge Engineering and Management. The CommonKADS Methodology. b A.Th. Schreiber, J.M. Akkermans, A.A.Anjewierder,
1 Inleiding Programmeren in Java Ma 29 januari 2001.
Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP Wat heb ik geleerd?  HTML/CSS/PHP  Tekenen.
Java en BlueJ Een goed idee?.
Webapplicaties: de clientkant in het universitaire onderwijs Sylvia Stuurman – Herman Koppelman Faculteit Informatica.
Beweging - Inhoud Inleiding Plaats en tijd Eenparige beweging
Hoofdstuk 2 Objectgeoriënteerde basisbegrippen. Accessors en polymorfie zGoede gewoonte voor objectgeoriënteerde programma -> voor alle eigenschappen:
Keuzetraject Software Ontwikkeling. Moderne technologieën Doel : mee kunnen draaien in elk team Aangeleerde vaardigheden Zelfstandig problemen kunnen.
Erasmushogeschool Brussel Naim Ben Tanfous Stef De Spiegeleer Joeri Verdeyen iCafe Een digitaal bestelsysteem voor de horeca. 2de zittijd.
Basis schakelingen - wandcontactdoos - enkelpolige schakeling
Les 2: Interactie in je space door middel van klikbare objecten en actionscript. Wat is actionscript en programmeren?
Een overzicht van de hedendaagse mogelijkheden voor het bouwen van websites.
Welkom bij Immersive space, de flashles Tijdens deze lessen, leren wij je werken met het programma adobe flash.
Besproken actionscript Doel: Interactie in je space door middel van klikbare objecten en actionscript.
Basis vaardigheden PowerPoint
Objectgeoriënteerd Ontwerp
Keuzevak in de Tweede Fase HAVO en VWO
Babbage DRO Welkom!.
Tircms03-p les 1 C++ voor C-kenners Voor Technische Informatica.
Op deze dia’s vind je een korte instructie hoe je binnen het Universiteitsnetwerk bij de Cochrane Library kan komen Gebruik de knoppen Page Up en Page.
Elektriciteit Yassine & laura.
Gevorderde PROGRAMMeer Les
Hoe kan ik mijn persoonlijke instellingen in Digitale Bibliotheek bewaren In deze presentatie wordt voor twee onderdelen getoond hoe u dit kunt doen 1.
Prototyping Week 7 // Tweenlite & API. TweenMax Snel mooie en effectieve animatie.
Boek Presentatie. Mijn Boodschap Door het lezen van dit boek….
Programmeren Spreekbeurt Joris.
Java Objectgeoriënteerd Programmeren in Java met BlueJ Hoofdstuk 7 Polymorfie en overerving © 2014, Gertjan Laan, versie 2.
Programmeren met kinderen NWT-conferentie basisonderwijs SPANNING & SENSATIE.
Wordpress websites Zelf uw site bijhouden Partindag Maarten Pors.
Hoorcollege 1: efficiëntie en complexiteitsontwikkeling.
Hoorcollege 1: efficiëntie en complexiteitsontwikkeling.
Wiskunde in de bovenbouw havo
Carmen Nolten-Laan Secretaresse, Muiter en Pleio-trainer bij de Gemeente Heerhugowaard.
Java voor beginners Doel: Een spel maken in LWJGL Door: Jim van Leeuwen.
HTML Hypertext Markup Language. HTML code Elementen van een webpagina Eigenschappen van elementen Structuur van elementen.
BEGINNER EV3 PROGRAMMeer Les
Proportionele Besturing
Gevorderde EV3 Programmeer lessen Infrarood Sensor
Programmeren met Reeksen
Objectgeoriënteerd Programmeren
Gevorderde EV3 PROGRAMMEER LES
La Divina commedia “stad en kunstwerken”
Object georiënteerd programmeren
BEGINNERs EV3 PROGRAMMeer Les
Kennismaking met programmeren
Programmeren in de Klas
Programmeren in de Klas
Gameprogrammeren: Klassen en objecten
‘Inleiding objectgeoriënteerd programmeren met PHP’ ‘Inleiding’
S N V WORD-2007 voor BEGINNERS Microsoft Word-2007.
GAME MAKER ONLINE Les 1 / Sokoban Michel Fiege.
Software Development fundamentals
Java Masterclass Sar Maroof.
Ons symbool: de fakkel.
Transcript van de presentatie:

Informatica Flash gevorderden

Vereiste voorkennis: Geslaagd zijn voor de cursus Flash beginners OF Beschikken over de volgende voorkennis: Kennis hebben van symbolen en instanties Kennis van tweening zowel beweging als vorm Kennis van de tekengereedschappen Kunnen werken met lagen Animaties kunnen maken met maskeerlagen en geleiders Kennis van knoppen, filmclips en bibliotheek

Wat leer je in deze cursus? Actionscript 3.0. basis Wat is objectgeörienteerd programmeren? Hoe werkt een computerprogramma? Variabelen en constanten Eigenschappen en methoden Gebeurtenisafhandeling (events) en functies Code in extern bestand Eigen klassen maken Klassen van Actionscript Op elke onderdeel zijn er praktische toepassingen

Voorbeeld Klik op het witte vlak en gebruik de pijltjestoetsen om de tank te besturen

Voorbeeld

Voorbeeld

Voorbeeld

Einde Schrijf je snel in want Flash heeft nog zoveel meer in petto !