Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Inno Frencken 26 Sep 05 Marketing Q4-05 Funded Head meeting.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

Copyright © Kristof Deferm
M. van cann business unit manager. Patiëntenvereniging  Kennis/informatie  Netwerk  Lobby  Contact bevorderen Online CommunitiesMicroblogs Wiki's.
Agenda Blok 1 - Evolutie van Cloud Computing
CO2, 1 april CO2, April 1 CO2 uitstoot door; CO2 emissions;
Order placed Should be Nederland Netherlands can be removed here, just Scancorner Instead of ‘undefined’ -> ‘geen’ New logo should be displayed here. COUNTS.
Meer klanten, meer conversie door “User centric mobile identity management” Mario Houthooft LIN.K nv Rotterdam
VEILIGE MOBILITEIT: THE GOOD, THE BAD & THE UGLY BRON: TOSHIBA EUROPE GMBH.
LANCERING VAN DE NIEUWE SCANNER 2014: Verbeterde S3 Scanner
Een alternatief voorstel Naar aanleiding van bestudering van de IAASB voorstellen denkt de NBA na over een alternatief. Dit alternatief zal 26 september.
C&D Advocaten • Gustavo Calero Monereo Advocaat (EN/SP) • Francisco Delgado Montilla Advocaat (EN/SP) • Ariane van Wijk Commercieel assistent (NL/EN/SP)
E-Books: waarheen, waarvoor HIN & AIN 3 juni 2010 Mr Chr.A. Alberdingk Thijm SOLV Advocaten
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Adobe Premiere CS4 – Edius 5.5 – Adobe Elements 7.
Update en evolutie in het ICT-infrastructuur dienstenaanbod van Cevi
Digitale tools: SlideShare
Be ready to get blown away!! Bart Venema Kevin Gerde Pleun Klootwijk CDM1B.
MASTERPROJECT M1 · Groep Equilibrium Marieke Steenbeeke Rick van Veghel Tim de Veen MASTERPROJECT M1 ZERO ENERGY BUILDING Previous weeks · Zero.
Thank You!!!! 14:30 - Inloop 15:00 - Terugblik Arjan Oude Kotte 15:15 - Markt Inzichten NLHarco van Polen 15:30 - FY12 Partner & Marketing.
Providing your knowledge, skills and business contacts Whitepaper Marketing 5 gouden tips uit de praktijk In 30 minuten.
Gezondheidszorg Microsoft Dynamics Harco van Polen
Challenge the future Delft University of Technology OTB Research Institute for the Built Environment Modellen voor de woningbouwmarkt Paul de Vries, Delft.
Business Productivity Online Suite
Attractive jobs for young job seekers
1 Presenting Borealis 2006 © 2005 Borealis A/S Presenting Borealis A leading, innovative provider of plastics solutions February 2007.
Introduction multimedia. convergence standards retrieval applications & technology.
AGENDA Het programma start om uur en eindigt om uur met aansluitend een dinerbuffet tot uur. Er is voldoende ruimte om met uw collega.
© 2004 IBM Corporation Guts Wissema, OpenSource & Linux Sales, IBM Open Document Format.
IST Status Gerrit van Nieuwenhuizen IST-MIT meeting BNL, July 24, 2008
ThinkQuest Projects Leerkrachten uitnodigen om een project te delen.
De winnaar is een foto van de Britse fotograaf Tim Hetherington een uitgeputte Amerikaanse soldaat in Afghanistan. “De foto toont de uitputting van een.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie Onbekend 1/5 WHEN I SAY JESUS (Onbekend) When I say Jesus, You say: Christ Jesus: Christ Jesus,
Subel1 Is de productie van biobrandstoffen een alternatief voor de export van bietsuiker?
Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling
ISV Royalty License Agreement
SPLA Service Provider License Agreement
Microsoft Partner Programma & Applicatie testen
Partner Account Manager Voice Microsoft UCC Day
Microsoft Partner Programma
CEBP Danny Burlage.
IOP and Vrije Universiteit1 Example of bad interface  Windows: Use Start to Stop.
Public relations In dit hoofdstuk zul je het volgende leren:
Advanced Business Information Solutions Het businessmodel.
Afstudeerervaringen Maurice Boumans Oktober 2008
Awareness, Trial, Repeat als middel voor publiekswerving Ilona Terkessidis en Marc Michils 2de Dag vd cultuurcommunicatie,
Copyright © 2009 Tommy's Window. All Rights Reserved ♫ Turn on your speakers! CLICK TO ADVANCE SLIDES.
Methods of Development. Never Google Shitpipe * with safe-search off.
Sunday, 03 August 2014 zondag 3 augustus 2014 Click Klik.
HOM - COM Ledenvergadering 08 / 10 / Soluto bootversneller Link software: Link naar filmke:
1 Van Harvard naar MIPS. 2 3 Van Harvard naar MIPS Microprocessor without Interlocked Pipeline Stages Verschillen met de Harvard machine: - 32 Registers.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Uitspraak trainen met een computer: is dat mogelijk? Ambra Neri Catia Cucchiarini, Helmer Strik Radboud Universiteit Nijmegen, CLST.
Geheugen, distributie en netwerken Netwerken: de basis voor distributie van gegevens en taken (processen) –bestaan zo’n 40 jaar, zeer snelle ontwikkeling.
04/10/05 | pag. 1 Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike License Belgium De e-Leeromgeving PointCarré Thea Derks.
Spelgebaseerde valpreventie: de nood aan evidence- based design
Context-Driven Adaptation of Mobile Services Vergadering met Gebruikerscommissie na jaar 2.
Copyright 2005 Stg Wireless Leiden Jasper Koolhaas Voorzitter Stichting Wireless Leiden mensen toegang tot breedband Internet.
Copyright 2005 Stg Wireless Leiden Huub Schuurmans mede-oprichter en bestuurslid van Stichting Wireless Leiden (2002) WiFi.
Chapter 1 Looking back Grammar Stepping Stones 2 kgt.
MTB ALUMNI
Powered by CheckMarket MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR Subsidie verstrekkers VMBO Breda On Stage.
Improve learning with online games Patrick Belpaire Ed Fennema 11 oktober 2005 Den Bosch.
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
New Landscaping 2020 © Een zoektocht naar de realiteit van overmorgen Het recht om te dromen Realiseer deze met alle energie Blijf er in geloven en werk.
International Primary Curriculum
Marketing & Entrepreneurship Karen Sikkema Arjan Terpstra.
BE/Hasselt/17-05-'051 Arbeidsperspectief „Empowering the elements“
Deltion College Engels B2 Lezen [Edu/003] thema: Topical News Lessons: The Onestop Magazine can-do: kan artikelen en rapporten begrijpen die gaan over.
Mavo 4.  Goal(s)  Letter Puzzle  Write a letter  Check the letters  Do assignments 4A, 5A, 6A & 7 in Student Book page 50  Evaluation.
l Partner in automatisering software - hardware - IT services.
Canlan Sportsplex Mississauga
Transcript van de presentatie:

Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Inno Frencken 26 Sep 05 Marketing Q4-05 Funded Head meeting

26 Sep 052/Marketing Q4-052 Items PR pitches VACF Website redesign Awards distri Incentives NL + BE Go Toshiba! - Loyalty program resellers

26 Sep 053/Marketing Q4-053 PR pitches

26 Sep 054/Marketing Q Q053Q051Q062Q062Q051Q054Q043Q043Q064Q Generation Qosmio AV Notebook PC with HD DVD 2 nd Generation Qosmio G20 PR pitches Qosmio F20 HD Ready Commercial-Free TV Beta Program HD DVD Oct launch EasyGuard / Tecra S3

26 Sep 055/Marketing Q4-055 VACF – Viewing Angle Control Filter

Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Tecra M3 with VACF (Viewing Angle Control Filter) VACF

26 Sep 057/Marketing Q4-057 Awards Satellite L Portégé M300 Satellite M60-148

26 Sep 058/Marketing Q4-058 Awards Satellite M40X-251 “Toshiba heeft een goede reputatie hoog te houden op het vlak van notebooks en met deze M40X-251 is dat zonder meer gelukt” aldus de redactie van het magazine Netwerk. Voor de oktober editie van dit magazine heeft de redactie 10 notebooks onderworpen aan een test. De Toshiba Satellite M40X-251 is als winnaar uit de bus gekomen en verdient daarmee het predikaat ‘Netwerk TestWinnaar’. Het eindoordeel van de redactie luidt “De Toshiba scoort over het algemeen het best en wordt TestWinnaar. De notebook werkt lekker, heeft een knap scherm en de documentatie en software is compleet. Ideaal voor het zwaardere thuis- of kantoorwerk”.

26 Sep 059/Marketing Q4-059

26 Sep 0510/Marketing Q Incentives NL + BE

26 Sep 0511/Marketing Q4-0511

Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Be part of the game. Setup Incentive WK 2006

26 Sep 0513/Marketing Q Sponsorship FIFA Toshiba is Official IT Partner of Fifa 2006 Wereldwijde branding Marketing- en communicatiemogelijkheden Zeer strenge richtlijnen (logo-gebruik, teksten,....) Tickets Branding, Sales Ongekende mogelijkheden....

26 Sep 0514/Marketing Q Doelstellingen channelprogramma Meer verkopen Channelsales motiveren en activeren Branding op werk-/salesvloer (pos-materiaal) Verhogen van kennis voor betere klantenservice en verkoopadvies Merk-loyaliteit in het kanaal verhogen (lange termijn) Merkbekendheid en productkennis verhogen (lange termijn De relatie met alle partijen, op alle niveau’s versterken (lange termijn)

26 Sep 0515/Marketing Q Idee: Be part of the game. Fifa sponsorship biedt ons de mogelijkheid om Toshiba richting onze relaties als exclusieve partner te positioneren, waarbij gebruik gemaakt wordt van ‘s werelds nr 1 marketing platform: FIFA WK 2006 “Be part of the game.” Channelincentive voor businesspartners Van Jan06 - mei ’06 (NL + BE) Salesincentive programma

26 Sep 0516/Marketing Q Be part of the game. Go!Toshiba VIP resellers (250), Retail (200) & Distributeurs (8) Deelname uitsluitend op uitnodiging Incentive maandelijks bijsturen, maandprijzen Prijzen van Adidas/Toshiba ballen, sporttassen, Gant polo’s en jacks, toegangskaarten WK 2006, luxe vliegarrangementen WK 2006 PUNTEN zijn GOALS

26 Sep 0517/Marketing Q Ideeën contest Be part of the game. Verkopen Deelname e-learning modules Gebruik POS-materialen Creativiteit verkoopacties Toepassing/gebruik Toshiba logo (op homepage bijv.) Nader te bepalen (per maand bij te sturen)

26 Sep 0518/Marketing Q Go Toshiba! – loyalty program

26 Sep 0519/Marketing Q Website redesign

26 Sep 0520/Marketing Q Re-Design

26 Sep 0521/Marketing Q4-0521

26 Sep 0522/Marketing Q Step 2: Family Homepage

26 Sep 0523/Marketing Q4-0523