Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Inno Frencken 26 Sep 05 Marketing Q4-05 Funded Head meeting
26 Sep 052/Marketing Q4-052 Items PR pitches VACF Website redesign Awards distri Incentives NL + BE Go Toshiba! - Loyalty program resellers
26 Sep 053/Marketing Q4-053 PR pitches
26 Sep 054/Marketing Q Q053Q051Q062Q062Q051Q054Q043Q043Q064Q Generation Qosmio AV Notebook PC with HD DVD 2 nd Generation Qosmio G20 PR pitches Qosmio F20 HD Ready Commercial-Free TV Beta Program HD DVD Oct launch EasyGuard / Tecra S3
26 Sep 055/Marketing Q4-055 VACF – Viewing Angle Control Filter
Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Tecra M3 with VACF (Viewing Angle Control Filter) VACF
26 Sep 057/Marketing Q4-057 Awards Satellite L Portégé M300 Satellite M60-148
26 Sep 058/Marketing Q4-058 Awards Satellite M40X-251 “Toshiba heeft een goede reputatie hoog te houden op het vlak van notebooks en met deze M40X-251 is dat zonder meer gelukt” aldus de redactie van het magazine Netwerk. Voor de oktober editie van dit magazine heeft de redactie 10 notebooks onderworpen aan een test. De Toshiba Satellite M40X-251 is als winnaar uit de bus gekomen en verdient daarmee het predikaat ‘Netwerk TestWinnaar’. Het eindoordeel van de redactie luidt “De Toshiba scoort over het algemeen het best en wordt TestWinnaar. De notebook werkt lekker, heeft een knap scherm en de documentatie en software is compleet. Ideaal voor het zwaardere thuis- of kantoorwerk”.
26 Sep 059/Marketing Q4-059
26 Sep 0510/Marketing Q Incentives NL + BE
26 Sep 0511/Marketing Q4-0511
Copyright © 2005 Toshiba Corporation. All rights reserved. Be part of the game. Setup Incentive WK 2006
26 Sep 0513/Marketing Q Sponsorship FIFA Toshiba is Official IT Partner of Fifa 2006 Wereldwijde branding Marketing- en communicatiemogelijkheden Zeer strenge richtlijnen (logo-gebruik, teksten,....) Tickets Branding, Sales Ongekende mogelijkheden....
26 Sep 0514/Marketing Q Doelstellingen channelprogramma Meer verkopen Channelsales motiveren en activeren Branding op werk-/salesvloer (pos-materiaal) Verhogen van kennis voor betere klantenservice en verkoopadvies Merk-loyaliteit in het kanaal verhogen (lange termijn) Merkbekendheid en productkennis verhogen (lange termijn De relatie met alle partijen, op alle niveau’s versterken (lange termijn)
26 Sep 0515/Marketing Q Idee: Be part of the game. Fifa sponsorship biedt ons de mogelijkheid om Toshiba richting onze relaties als exclusieve partner te positioneren, waarbij gebruik gemaakt wordt van ‘s werelds nr 1 marketing platform: FIFA WK 2006 “Be part of the game.” Channelincentive voor businesspartners Van Jan06 - mei ’06 (NL + BE) Salesincentive programma
26 Sep 0516/Marketing Q Be part of the game. Go!Toshiba VIP resellers (250), Retail (200) & Distributeurs (8) Deelname uitsluitend op uitnodiging Incentive maandelijks bijsturen, maandprijzen Prijzen van Adidas/Toshiba ballen, sporttassen, Gant polo’s en jacks, toegangskaarten WK 2006, luxe vliegarrangementen WK 2006 PUNTEN zijn GOALS
26 Sep 0517/Marketing Q Ideeën contest Be part of the game. Verkopen Deelname e-learning modules Gebruik POS-materialen Creativiteit verkoopacties Toepassing/gebruik Toshiba logo (op homepage bijv.) Nader te bepalen (per maand bij te sturen)
26 Sep 0518/Marketing Q Go Toshiba! – loyalty program
26 Sep 0519/Marketing Q Website redesign
26 Sep 0520/Marketing Q Re-Design
26 Sep 0521/Marketing Q4-0521
26 Sep 0522/Marketing Q Step 2: Family Homepage
26 Sep 0523/Marketing Q4-0523