Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Optellen en aftrekken tot 20
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Uit liefde voor het vak… Onderwijs slim organiseren!!!
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Leer de namen van de noten 1
A H M F K EB C x 8 Afwenden bij A en C. 1e secties C, 2e secties A. Vanaf 10 m splitsen en grote volte.
30 maart 2014 Rotterdam 1. 2 Romeinen 4 17 (...) van die God Voor het aangezicht van die God, in wie hij geloofde, die de doden levend maakt en het niet.
Inkomen les 17 Begrippen & 81 t/ 84
ACTIEVOEREN Hoe doe je dat ?.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
HOOFDSTUK 12 Media.
1 Welk plaatje hoort bij de pols? 2 Welk plaatje hoort bij het gezicht?
Vakcentrale 11 MVO en rol OR in waterbedrijven en laboratoria Lochem 18 November 2010.
Inkomen Begrippen 1 t/m 5 Werkboek blz 5
Naar het Jaareinde toe
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Leer de namen van de noten 2
door Thom Beuker WELKOM
Vergaderen Gebruikt materiaal Actie! Office3 bso blz. a Benoem het materiaal in de tweede kolom in je boek op blz b In de derde kolom.
WISKUNDIGE FORMULES.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
Blok 2 les 1.
Marketing Werkgroep 6.
Registratie en certificatiesoftware bestaand residentiële gebouwen.
Hoe krijg ik de business mee? 11 februari 2009 Paul Ruijgrok Partner ECM en het Nieuwe Werken KBenP.
14-1 Copyright © 2005 Prentice-Hall Hoofdstuk 15 Een machtsbasis creëren Managementvaardigheden, 2/e editie door Phillip L. Hunsaker Copyright © 2005 Prentice-Hall.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Breuken-Vereenvoudigen
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
SHL-competenties in beeld Studiedag Groen Proeven Amersfoort
Het kleurenfeest Door Jolien en Clio Niveau 7.
1 Bedrijven zouden geen gegevensbanken mogen aanleggen.
Wat is Wajong? Masterclass maart 2010 Een paar feiten vooraf…. Beeldvorming Wajongers niet eenduidig In media en daarbuiten divers gepresenteerd Positief.
1 Welk plaatje hoort bij de hals? 2 Welk plaatje hoort bij het neusgat?
Welk plaatje hoort bij de herfst?
Economische impact sluiting Ford Genk Ludo Peeters en Mark Vancauteren (Universiteit Hasselt)
Schitterende Organisaties®
 Doel  Doelgroep  Aanloop  Userstudy  Resultaten  Ervaringen van de gebruiker  Besluit 1.
C op de rechterhand M F het binnenste peloton buigt af en rijdt een volte op de andere hand. telkens een.
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
A H M F K EB C x 88. Korte zijde bij A en C changement met gebroken lijnen (opsluiten!) Daarna rijden.
A H M F K EB C x 92 Galop Binnenruiters grote volte bij A en C -partnerruil- Volgende korte zijde in.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Versie 1: ; v2: ; v3: ; v4:… ca. 50 minuten met maken van tekening (vraag 12) ca. 40 minuten zonder maken van tekening (vraag.
Voorrangsregels bij rekenen (1)
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
2 januari 2009Nieuwjaarsreceptie "Meule wal straete" 1 Nieuwjaarsreceptie 2 januari 2009 Eerste bijeenkomst van de bewoners van de “Meule wal straete”
Watervogels herkennen
350€ WC -1.1 Huurprijzen excl. 50€ vaste kosten 350€ WC € WC € WC € WC € WC €
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Stelling De wereld verandert, het gedrag van mensen verandert en dus moeten organisaties mee-veranderen.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
Cultuurprofieldoelen;
Strijd tegen de zonde?.
Klussenbedrijf R. Kappert Kranenburg 1. Wie zijn wij: In 2006 hebben wij, René en Karin Kappert, het bedrijf opgericht De klussen zijn vooral in en om.
ZijActief Koningslust
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
Voorwaarts in draf met tweeën linkerhand en aansluiten A H M F K EB C x.
Tuinvogels herkennen.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Social media.
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Transcript van de presentatie:

Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010

2 Ontslag na tweet

3

4 Twitteren negatief  Twitter kost tijd  Twitter haalt je uit je echte werk  Zonder strategie is het gewoon dom typen  Twitter is buggy en niet goed genoeg voor bedrijfsmatig werken  Twitter is voor technonerds.  Twitter vervangt niet  Twitter zorgt ervoor dat de organisatie kwetsbaar wordt

5 Twitteren positief  Twitter maakt het mogelijk snel bijeenkomsten te organiseren  Twitter is geweldig voor opiniepeilingen  Twitter maakt leuke, goede dingen snel zichtbaar  Twitter zorgt voor dirtecte feed-back bij bijeenkomsten  Twitter is sneller met nieuws dan andere kanalen  Twitter brengt kennisdelers samen  Twitter biedt een forum

6 ‘Social media’, waar hebben we het over?  Media met de mogelijkheid tot interactie  Iedereen kan eraan deelnemen  Gebruikers zijn zender en ontvanger  Geen tussenkomst van een redactie  Van lineair model  interactiemodel

7 Waarvoor gebruik je social media?

8 2009: alles is social media

9 Wie vertrouwt men?

10 Eigenschappen

11 De participatieladder

12 Niveau’s van participatie 1/10/100

13 Een paar constateringen 1. Social media zijn geen hype meer die voorbij waait 2. Veel communicatiemensen zien de toegevoegde waarde 3. De eerste wetenschappelijke onderzoeken verschijnen 4. De vraag is nu: welke voeren we in, en vooral Hoe krijgen we de organisatie aan social media

14 Van marketing naar social engagement

15 4 elementen van een community

16

17 Lessen van de “tipping point”

18

19 Voorbeelden

20 Delen van kennis is macht