DigiLoket
DigiLoket Wat is een DigiLoket? Toestel waaraan patiënten zichzelf kunnen inschrijven voor een consultatie in de polikliniek Waarom een DigiLoket in het Imeldaziekenhuis? Lange wachtrijen aan de loketten vermijden Patiënten mogelijkheid geven om persoonlijke gegevens na te kijken en aan te passen indien nodig Kwaliteitsvolle dienstverlening bieden aan de patiënten
DigiLoket Wat heeft u nodig voor een inschrijving via het DigiLoket? PC met internetaansluiting Belgische identiteitskaart Pincode identiteitskaart Identiteitskaartlezer Printer (niet noodzakelijk) Reeds gekend in patiëntenadministratie
DigiLoket Inschrijving via het DigiLoket in 3 stappen Afspraak maken Afspraak bevestigen Aanmelden aan het DigiLoket Thuis – via telefonisch contact met het ziekenhuis Thuis – via het internet In het ziekenhuis
Telefoneer naar de afsprakendienst (VGSIZ) DigiLoket Afspraak maken Telefoneer naar de afsprakendienst (VGSIZ) 015/50 51 11
DigiLoket Afspraak bevestigen (max. 72 uren vóór de afspraak!) www.mijnimelda.be Identiteitskaart + pincode Identiteitskaartlezer
DigiLoket
DigiLoket
DigiLoket
DigiLoket
DigiLoket
DigiLoket Aanmelden aan het DigiLoket Inkomhal Imeldaziekenhuis Barcode afspraakbevestiging scannen of Identiteitskaart inbrengen Parkeerkaart scannen (€ 1,5 aan betaalautomaat) Etiketten nemen Te volgen route aflezen Aanmelding 20 min. na afspraak inschrijving via loket!
DigiLoket Wat is er nog mogelijk in Mijn Imelda? Documenten Facturen opvragen Ondertekende gebruiksvoorwaarden opvragen Ondertekende Informed Consent opvragen
DigiLoket
DigiLoket Wat is er nog mogelijk in Mijn Imelda? Formulieren Persoonsgegevens aanpassen Wijziging van huisarts doorgeven Getuigschrift voor terugbetaling opvragen Afbetalingsregeling aanvragen Klacht opsturen Info vragen
DigiLoket
DigiLoket Vragen/opmerkingen/suggesties? digiloket@imelda.be Helpdesk bij technische problemen digihulp@imelda.be 016 393 698 Op werkdagen van 7u tot 22u, op zaterdag van 9u tot 12u