– Huidige Positie – Persoonlijke Ontwikkeling – Mijn Ervaring
Onvoldoendes:
Portfolio 2
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability Research Fun
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability Research Fun ADP Medical & Fun
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability Research Fun ADP Medical & Fun Parijsopdracht!
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability Research Fun ADP Fedical & Fun Parijsopdracht! ToA Cooldown
Onvoldoendes: Portfolio 2 Usability Research Fun ADP Medical & Fun Parijsopdracht! ToA Cooldown MoD Medical
Dummy Tijd!
void moveToTarget(){ float startpos = transform.position.y; Ray upRay = new Ray(transform.position, Vector3.up ); RaycastHit hitInfo; bool hit = Physics.Raycast( upRay, out hitInfo, 0.5f ); if((hit&&hitInfo.transform.tag!="Block")||!hit){ vert_target = vert_target - (Time.deltaTime+Mathf.Abs(Time.deltaTime*(FALL_SPEED*((dir.y-1f)/2f)))); transform.Translate(dir*Time.deltaTime+dir*Mathf.Abs(Time.deltaTime*(FA LL_SPEED*((dir.y-1f)/2f)))); } horz_target = horz_target - (Time.deltaTime*MOVE_SPEED); transform.Translate(Vector3.forward*Time.deltaTime*MOVE_SPEED); if(horz_target<0){ horz_target=0; transform.rotation = new Quaternion(0,0,0,0); transform.position = new Vector3(Mathf.Round(transform.position.x),transform.position.y,Mathf.Round(transform.pos ition.z)); } if(vert_target<0){ transform.position = new Vector3(transform.position.x, Mathf.Floor(transform.position.y*2+0.5f)/2, transform.position.z); vert_target = 0; dir = Vector3.zero; } if(hit&&hitInfo.transform.name=="Player"){ hitInfo.transform.Translate(Vector3.up*(transform.position.y-startpos)); }
Mijn Mening: Positief: Hele leuke open groep Hoop geleerd Worden van een artiest Gamen als studie Negatief: Zwaar Onprofessioneel Kritisch Slechte/Trage Communicatie Interessant: Dummy Te professioneel gepresenteerd Samenwerking Gar en GDD Narratieve Games Seminar
Laatste Slide! Herkansingen Semester 2 Veel geleerd, Creatiever Ook Technisch gegroeid Brand maar Los